Aşka Güven

9.5K 651 39
                                    

Belinda'nın elindeki fincanın yerine düşmesiyle, masadaki sessizlik daha da artmıştı. Kısa bir süreden sonra Josephine, sessizliği bozdu.

"William..! Ne demek oluyor bu?!"

"Anne-"

"Çok üzgünüm!" Katriane hıçkırıklara boğulmuş, konuşuyordu.

Timsah gözyaşları.

Belinda ise tepkisizce oturmuş, önündeki tabağa bakarak tek kelime etmeden onları dinliyordu.

"William, diğerleri gibi bunu yapacağını aklımın uçundan dahi geçirmezdim... Yazıklar olsun."

"Ona gerçekten inanıyor musunuz?!" William ilk defa bir kadına bağırıyordu.

"Bu kadın... İftira atıyor!"

"William, nasıl inkar edersin... Günahlarının suçunu bana mı atacaksın yoksa..?" Dedi Katriane hıçkırıklarının arasından.

Josephine ve Grace, aslında inanmazlardı böyle bir şeye... Ancak bir kadının ne olursa olsun ahlâkını zedeleyecek bir şey söylemeyeceklerini düşünüyorlardı.

Katriane birdenbire ağlayınca da ona tamamen inanmışlardı.

"Ağabey... Nasıl bu kadar alçalabildin aklım almıyor... Senin diğerlerinden farklı olduğunu düşünürdüm!"

"Anne, Grace..."

William bu iblisin böyle bir şey yapabilecek kadar ucuz olduğunu tahmin etmemişti.

Katriane ise, Josephine ve Grace'in tepkisinden çok; Düşesin tepkisini duymak istiyordu ancak ondan hiç tepki gelmemişti.

Yakında boşanırlardı ne de olsa... Bir prensesle gizli ilişki yaşamanın ağır bedelleri vardı elbette.

Ne yazık... Sevgili Belinda'yı malikaneden postalamaktan başka çaresi yoktu!

William, kendisini doğru dürüst savunmaya dahi fırsat bulamadan herkes üstüne yürümeye başlamıştı. Lanet olsun.

Katriane düşesin hala tepki vermemesine sinirlenmişti. Onun da dükü aşağılamasını ve ağlayışını görmek istiyordu.

Belinda'nın üstüne gitmeye karar verdi.

"Düşes, inanın ki size bunu söylemeyi istemezdim... Gerçek-"

"Kes sesini."

Belinda öfkeli bakışlarla Katriane'e yöneldi. Herkes tekrar derin bir sessizliğe bürünmüştü.

William ise şaşkınca masanın karşısında ayaklanmış karısına bakıyordu.

"Benim sevdiğim adam, asla böyle aşağılık bir şey yapmaz!"

Kelimeleri tek tek, bastıra bastıra söylemişti.

Kararlı, keskin gözler...

William o mavi gözlerin böyle bakabileceğini tahmin etmemişti hiç.

Ama bu bakışlar ona çok yakışmıştı.

"Düşes-"

"Seni uyarıyorum, derhâl bu yanlış anlaşılmayı düzelt."

"N-ne?" Katriane bozguna uğramıştı ve bu tepkiyi beklemiyordu.

"Ben... William'a güveniyorum," Dedi sesini yükselterek.

"Ayrıca William dün gece boyunca benimle... Aynı yataktaydı.

Ahlaksızlığını dün gece başkalarıyla yapıp, seninle William'ın beraber olduğunu farz ettin herhalde."

Yüreğimde Aşk Saklı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin