❣
"N-ne? Senin burada ne işin var?!" Leydinin istemsizce sesi tiremişti.
Lanet olsun!
O cazibeli bakışlarla birden karşılaşınca etkilenmemek elde değildi.
Matt leydinin verdiği tepkiden hoşnut, ayaklandı ve ona doğru yaklaştı.
"Biricik leydim, beni gördüğüne çok mu sevindiler?"
Dudaklarındaki cilveli tebessüm, tutkulu bakışlarla kendisini inceleyişi... Her kadını etkileyecek cinstendi.
Grace her ne kadar bundan etkilenmek istemese de, elinden hiçbir şey gelmiyordu!
Ayrıca onu... Görmeyeli özlemişti.
Bu adam Grace'i delirtiyordu.
Bir adam nasıl olur da onu ummadığı anda karşısına geçerek darmadağın edebiliyordu?
"Saçmalama."
"Nedenmiş?" Matt cinin etkisiyle çakırkeyif, genç kadını kendine çekti ve saçlarıyla yavaşça oynamaya başladı.
Leydinin alev kırmızısı saçlarını parmaklarıyla bukle yapıyordu.
Grace neye uğradığını şaşırmış, çekingen aynı zamanda asi gözlerle onunla uğraşan adama bakıyordu.
"S-sen! Ne yaptığını-"
"Beni seviyorsun."
"Haddini fazlasıyla-"
"Hem de deliler gibi."
"..."
Sözünün kesilmesi bir yana, Matthew'ın dedikleri bir yana genç kadını sinirden susturmaya yetmişti.
"Bırak beni. Kendinde değilsin."
"Bırakmayacağım. Çünkü seni..." içten bir gülümseme ile;
"... çok seviyorum.""Şu an ağabeyimin çalışma odasında olduğumuzun farkında mısın?! Bunları duyarsa..."
"Bugün duymasa bile, yarın ne olacak Grace? Ben her gün aşkımdan kahroluyorken..."
"Mr. Sanders, benimle dalga geçmeyi bırakın! Ah, eğer gerçek ise bu söyledikleriniz... Ne yazık ki aşkınızı kabul etmiyorum."
Grace olayı resmiyete dökerek yine aptallık etmeyi başarmıştı.
Aşk olayını 'şaka'ya bağlamaktan başka çaresi yoktu...
Şu yaşadıklarını bir piyeste izleyecek olsaydı, kesinlikle kahkahalara boğulurdu.
Şimdi işler gerçek olunca, canını yakmıştı fazlasıyla...
O ukâlâ tavırların arkasında koskocaman bir çekingenlik yatıyordu Grace'in. Ve bu onun işine gelen bir şey değildi.
"Bunu kabul etmiyorum, leydim. Korkarım ki, bir gün muhakkak değişeceksiniz."
Genç kadın, tam elindeki tabağı masaya koyup hızlıca odadan ayrılacakken,
Karşısında ona tutkulu gözlerle bakan adamın onu ellerinden tutup tekrar kendine çekmesiyle kendine geldi.
Burun buruna bakışıyorlarken, Matt genç kadının kulağına fısıldamaya başladı.
"Grace..." yutkundu.
"Beni asla unutmayacaksın, biliyorum. Ömrün boyunca."
"Saçmalıyorsun," sesinin titremesini önlemeye çalışarak;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğimde Aşk Saklı (TAMAMLANDI)
Fiksi Sejarah#Wattys2018 Son Listesi'nde! Herkes tarafından saygı gören bir asilzadenin kimsenin var olduğundan haberi olmadığı kızı... İlk deneyiminden sonra aşka inancı kalmamış bir dük... Farklı dünyalara ait olan bu ikiliye kader bir aşk oyunu mu oynayacak...