Aşkımdan Asla Kaçamazsın

10.4K 652 11
                                    

Belinda, odasına girdi ve kapıyı kapatır kapatmaz sessizce ağlamaya başladı. Kollarıyla kendini sararak yere oturdu.

"Anne, anneciğim... çok yalnızım..." dudaklarını ısırdı.

"Keşke yanımda olsaydın." Genç kadın artık yepyeni bir hayata sayfa açıyordu. Kararını vermişti artık. Bundan sonra kendisini tamamiyle, kalbini çalan o adama adayacaktı. Aşk savaşında galip gelecekti, yüreksiz ama aynı zamanda da yürekli olmayı başarabilen gizemlerle dolu adama karşı.

Uzun bir süre ağladıktan sonra kızarmış yüzüne dökülen gözyaşlarını sildi ve doğruldu. Koltuğa geçerek ağır hareketlerle üstünü düzeltti.

Kapının ardındaki hizmetçilere seslenmeden önce boğazını temizleyerek,

"Terzimi görmek istiyorum."

Terzi, hızlı adımlarla leydisinin önüne geldi. Başını yere doğru hafifçe eğdi ve gülümsedi.

"Bayan, balo kıyafetimi görebilir miyim acaba? Yetiştirmişsinizdir umarım, biliyorsunuz; balo daveti bugün!"

Leydi, iyi gününde olmamasına rağmen çalışanlara soğuk rüzgarlar estirmek yerine nezaketli tavırlar göstermesiyle her çalışanının yüreğinde taht kurmayı başarıyordu.

Bu nedenle de çalışanlar, hanımlarının verdiği emri daha içten bir şekilde yapıyorlardı.

Terzi arkasında duran hizmetçilere döndü. Göz teması ile emrini anlayan hizmetçilerden biri, odadan ayrıldı, ve biraz sonra elinde bir kumaş ile sarılı ağır bir parça ile odaya geri döndü.

Anlaşılan o ki, bu balo kıyafetiydi.

Terzi nedimenin elindeki kıyafeti aldı ve üzerine sarılmış olan kumaşı çıkardı. Belinda ağzı açık kalmış bir şekilde elbiseye bakıyordu.

"Harika... Bu sözcüklerle anlatılacak bir şey değil!"

Terzi kıkırdadı. "Düşesim, aslına bakarsanız Leydi Josephine sizin harika görünmeniz için hiç masraftan kaçınmadı! Özellikle de ipek işlemesine çok emek sarfedildi," Leydisine baktı.

"kesinlikle size layık..." Ellerini hafifçe kıyafetin üstünde gezindirdi.

"Leydim, affınıza sığınarak söylemek isterim ki... Bana bu elbiseyi sizin üzerinizde görme şerefini bahşeder misiniz?"

Belinda daha tepki veremeden hizmetçileri ona giyinmesi için yardım etmeye başlamıştı bile.

"Ah, elbette... Akşam için hazırlanmam gerekti, sorun olmayacaktır."

Terzi, fal taşına dönmüş gözleriyle karşısındaki güzellik abidesi kadına bakıyordu.

"Siz Afrodit'in kızı olmalısınız leydim!" Belinda mavi gözlerini kadına çevirip güldü.

"Çok naziksiniz."

"Tanrı sizinle olsun." Biraz muhabbetten sonra terzi, izin istercesine reverans yaptı ve hizmetçilerle birlikte odadan ayrıldı.

Hizmetçiler uzun bir süredir kendisini hazırlamakla meşguldü, ancak o daha kendine hiç bakmamıştı genç kadın. Sonunda boy aynasının karşısına geçebildi.

Tanrım, bu ben miyim?!

Elbise, toz pembe rengi ile genç kadını ortaya çıkarmıştı. Kol kısmında fırfırlı manşetler oluşturulmuştu. Ellerini istemsiz bir şekilde vücudunda gezindirdi.

Yüreğimde Aşk Saklı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin