Część 16 😎😋 Maraton 1/5

227 7 0
                                    

Przypomnienie:
,, - W jakiej? - zapytał
- No bo... Piłka wpadła pod wasze auto i nie umiem jej wyciągnąć... I czy mógłbyś ... Wiesz... - powiedziałam skrępowana.
- Jasne, jasne - powiedział "

I poszedł po jakiś długi kij żeby wypchnąć piłkę z pod auta. Ja w tym czasie poszłam już stanąć koło samochodu. Po chwili przyszedł i schylił się tak aby zobaczyć gdzie jest piłka. Wsunął kij po auto i wypchnął piłkę.
- Dzięki wielkie . - powiedziałam i poszłam po piłkę która poturlala się pod krzaki.
- Nie ma sprawy. - Powiedział i się uśmiechnął
- Ymm.. to pa ja muszę już iść - powiedziałam i poszłam
- Pa
Wróciłam na plac i wykonałam piłkę do góry.
- No nareszcie ! - krzyknął Mac i pobiegł za piłką
- Dłużej się nie dało ? - spytał Tinus śmiejąc się
- Nie, nie dało - powiedziałam i dołączyłam do Maca.
Wszyscy się zaśmiali i zaczęliśmy dalej grać. Wygrałam oczywiście ja z Tinusem xD Bo jakby inaczej. Po meczu wszyscy położyliśmy sie na trawie w cieniu.
- Ale to było nie fair ! - zaczął kłótnie Mac
- Jak to nie ? - zapytałam ze śmiechem i przytuliłam Tinusa ze śmiechu.
- No bo ty jesteś dziewczyną i nie mogliśmy tak mocno kopać piłki - Powiedział Mac obrażony xD
- Jak to nie. Cztery razy zostałam sfaulowana heh - powiedziałam i jeszcze bardziej przytuliłam się do Tinusa.
Po chwili zobaczyłam jak Lukas wstaje i łapie mnie w talii i podnosi .
- Chodź tu ty moja mała księżniczko. - powiedział przełożył mnie przez ramię i szedł w stronę basenu. Ja zaczęłam mu się wyrywać ale na marne bo mocno mnie trzymał.
Stanął przed basenem i ściągnął z siebie tak że stałam nogami w wodzie.
- Lukas, nie .... - powiedziałam i popatrzalam na Lukasa niewinnym spojrzeniem.
- A dostanę coś w zamian ? - popatrzał na mnie uwodzicielskim spojrzeniem
- Jak zasłużysz ... - powiedziałam i palcem przejechałam po jego torsie. On mnie tylko podniósł i usiadłam z nim na krześle.
Siedziałam na nim a on gładził ręką moje nogi i brzuch. Chciałam by ta chwila trwała wiecznie ale ktoś musiał ją przerwać ...

/////////////////////////////////////////////////////////////////

Sorry że takie krotkie, ale nie mam czasu pisać
Robię maraton 1/5
Mam nadzieję że się podoba
Piszcie w kom
Papatki

Szczęściara - Lukas Rieger 😍 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz