Część 48 💋😂

147 3 5
                                    

Przypomnienie:
,,- Jezuuu... Jaki ułom xD - powiedziałam sama do siebie przeglądając internety :P"

- Słyszałem... - powiedział Tinus i spojrzał na mnie groźnym wzrokiem xD.
    Ja na to zaczęłam się głośno śmiać.
- No i z czego się śmiejesz ? - zapytał Martinus i zaczął mnie łaskotać. Wybuchlam jeszcze głośniejszym śmiechem.
- Tinus... Prze... Przestań ! - krzyczalam śmiejąc się i wiercąc się.
    Po chwili Tinus odpuścił xD.
  
    Reszta dnia minęła spokojnie i nudno... Jest już 21:13. Robiło się już ciemno, więc zabrałam piżamę i ruszyłam w stronę łazienki. Jak wychodzilam z pokoju, poczułam jak ktoś popycha mnie na ścianę i całuje podnosząc do góry.
    Po chwili poczułam jego perfumy, były one od Marcusa... I jego usta... Takie miękkie i pełne... Awwww... Tylko on tak dobrze całuje...
    Jak się od siebie oderwaliśmy spojrzeliśmy sobie w oczy... Kurde niech ta chwila trwa wiecznie...
- Kocham cię skarbie... Najmocniej na świecie... - powiedział i mnie przytulił, bardzo mocno i czule. Nie chciałam przerywać tej chwili ale no cóż xD chce się wykompać.
- Marcus słońce... Chcę się wykompać... - powiedziałam mu do ucha a on mnie postawił na podłogę.
    Pocałowałam go jeszcze szybko i poszłam do toalety. Spielam włosy w koka i się rozebrałam.

Pov. Marcus

   Postawiłem ją na podłogę a ona zanim poszła do toalety pocałowała mnie. Nie był to długi pocałunek, ale wywołał u mnie lekki uśmiech.
    Poszłem do mojego brata, który nigdy chyba nie znajdzie sobie dziewczyny xD
- Tinus ! - Krzyknąłem jak zobaczyłem że grzebie w moim telefonie.
- Słucham cię braciszku ? - zapytał i zaczął się śmiać, głupek jeden.
- Ymmm... Możesz mi łaskawie oddać moją własność ?! - podeszłem do niego i wystawiłem rękę tak aby mógł mi podać telefon.
- Masz... - powiedział cicho i oddał mi go.
- A mogę wiedzieć czego w nim szukałeś ? - zapytałem i usiadłem obok niego a on spojrzał w podłogę.
- Ale nie będziesz się śmiał ? - zapytał i spojrzał na mnie na chwilę ale po tym jego wzrok znów skierował na podłogę.
- Obiecuję że nie będę się śmiał, nawet jakby to mial być najgłupszy powód dotykania mojego telefonu xD - powiedziałem i spojrzałem na niego a on na mnie.
- No bo ten...

/////////////////////////////////////////////////////////////////

Hejcia
Zapomniałam wczoraj dodać rozdział xD sorka
Jak myślicie o czym chce powiedzieć Tinus ?

Szczęściara - Lukas Rieger 😍 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz