Zazvonilo. Konečne už stretnem Cullenovcov. Zobrala som si ruksak a išla von, kde by ma mala čakať Renesmee. Videla som ju pri nejakom chlapcovi. Bol dosť vysoký a svalnatý. Keď som sa približovala k nim, cítila som hrozný smrad. Smrdelo to ako zmoknutý pes.
,,Ahojte, neviete čo tu tak príšerne smrdí?"spýtala som sa ich.
,,Nová pijavica?"spýtal sa ten chalan Renesmee. Tá sa len pousmiala.
,,Lilly, toto je Jacob. Jacob toto je Lilly."predstavila nás. Ten Jacob sa na mňa s úškrnom pozrel.
,,Áno, je nová."povedala mu Renesmee.
,,Chceš ísť teda k nám?"spýtala sa ma a usmiala. To dievča malo fakt pekný úsmev. Hnedé oči a srdce jej bilo, ale tvár mala bielu ako ja. Nedávalo mi to zmysel.
,,Jasné, že chcem. Konečne som ich našla."odpovedala som jej a tiež sa usmiala.
______________________________________
Prišli sme k veľkému presklenému domu. Okolo boli stromi. Jacob už išiel niekde preč. Bol milý, ale ten smrad.
,,Wau, je to tu nádherné."povedala som a pozerala sa na dom.
,,No ja v tomto dome nebývam. Bývam o trochu ďalej s otcom a s mamou. Tu bývajú adoptívny rodičia ocka a ockove bratia a sestry."povedala.
,,Poď ďalej."spolu sme išli k dverám. Vošli sme dnu a išli sme do obývačky, kde boli ďalší upíri.Jedna mala krátke čierne vlasy. Mala útlu postavu, bola biela a usmievala sa na mňa. Pri nej stál blonďavý chlapec a zvláštne sa na mňa pozeral. Stál pri nej ako lev, ako najaký veliteľ. Na bielej sedačke sedel muž s plavovlasý a bol tiež biely. Za ruku držal ženu s dlhými hnedými vlasmi. Bola malá útla a jej tvár pôsobila tak srdcovito. Usmievala sa.
Vedľa nich sedel svalnatý čiernovlasý chlap. Na niečom sa bavil. Za sedačkou stála žena s blond vlasmi. Bola nádherná, ale a jej tvári sršal hnev. Pozerala sa na mňa zvláštne, tak opohrvujúcu. Všetci mali zlatisté oči ako som mala aj ja a každý z nich bol biely.,,Tak toto je moja rodina. Alice."ukázala na dievča, ktoré stálo a usmievalo sa na mňa.
,,Pri nej stojí Jasper. Toto Carlisle, pri ňom sedí Esme a vedľa nich je Emmett a zaním je Rosalie. Toto je Lilly."povedala nakoniec a všetci si už o mne urobili nejaký názor.,,Už sme ťa čakali Lilly."povedala Alice a usmievala sa.
,,Čakali?"spýtala som sa Renesmee.
,,Alice vidí budúcnosť."povedala mi. Do obývačky prišli dvaja upíri. Chlap s bronzovými vlasmi. Mal bielu pokožku a zlatisté oči. Vedľa neho stála žena malá, útla. Mala hnedé vlasy a bola biela. Tiež mala zlatisté oči. Také očí mám aj ja, keď som napitá. Hnedé až čierne mám vtedy, keď som smädná.
,,Toto sú moji rodičia. Edward a Bella. Mami oci toto je Lilly."predstavila ma.
,,Ahoj."pozdravila sa mi Bella.
,, Prečo si ju doviedla Renesmee?"spýtala sa Rosalie. Pozrela som sa na ňu.
,,Nehnevaj sa na Renesmee, keby som vás našla, aj tak by som prišla. Chcela som vás nájsť preto, lebo sa živíte zvieracou krvou."povedala som.
,, Všimli sme si, že máš také oči ako my."povedala tá blondína.
,,Pamätáš sa Lilly kto ťa premenil?"spýtal sa ma Carlisle.
,,Boli to Vollturiovci. Asi by som sa s tade nedostala, ale pomohol mi jeden upír, ktorý mi pomohol utiecť a povedal, že mám silný dar."prikývol.
,,Aký máš dar?"spýtal sa Jasper a stále stál v pozore ako, keby som niečo chcela spraviť.
,,Ovládanie. Môžem dostať čo len chcem."povedala som. Edward sa stále pozeral na Jaspera. Nerozumela som prečo.
,,Podľa mňa jej môžeme dôverovať."povedal Carlisle.
,,Pamätáš sa na niečo, keď si ešte nebola upírkou?"spýtal sa ma Carlisle.,,Matne."povedala som. Pozrel sa na Renesmee a ona mi dala ruku na moje líce. Najskôr som nevedela čo robí, ale potom mi to došlo. Ukazovala mi moju minulosť. Moja oslava, keď som mala desať rokov. Sfukovala som sviečky. Moji rodičia sa na mňa usmievali. Moja mladšia sestra sfukovala sviečky so mnou.
Môj priateľ. Spomienky, keď sme ešte boli šťastní. Keď sme boli spolu v Paríži. Vytratili sme sa rodičom a potom nás celý čas hľadali a my sme si užívali výhľad na krásny Paríž. Vtedy ma prvý raz pobozkal. Bol pre mňa všetkým.
No potom ten rozchod. Plakala som. Láska bolí. No tá ulička, ktorá sa mi stala osudnou. Nikdy som nemala ísť tade domov. Teraz neviem čo s ním je a ani ma to nezaujíma. Je mi ukradnutý.
Otvorila som oči a pozrela sa na Renesmee. Usmievala som sa. Ukázala mi moju minulosť za čo som jej veľmi bola vďačná.
,,Ďakujem."povedala som jej. Usmiala sa.
,,Ak chceš môžeš ostať u nás."navrhla mi Renesmee.
,,Renesmee."povedala prísne Rosalie.
,,Neplánujem u vás bývať. Ja som vás chcela nájsť len preto, lebo sa živím zvieracou krvou ako vy. Neprišla som robiť preblémy." povedala som im.
,,Podľa mňa by tu mohla kľudne ostať. Ja jej verím."zastala si ma Bella. Včera som si našla v blízkosti hotel a tam som ubytovala. Čo najrýchlejšie si budem musieť nájsť dom, v ktorom budem bývať. Plánujem tu ostať, tak dlho ako sa bude dať.
YOU ARE READING
Red Eyes(Dokončené)
VampireLilly je novorodená upírka, ktorá nikdy nechcela byť upírkou Tobias obyčajný chalan, ktorého stretne v škole. Ak ste milovníčky Twilight, tak toto je pre vás!!!!!!!! Obzrela som sa a uvidela som tie nebeské oči. Nechtiac som sa nadýchla a tá vôňa m...