Dni išli rýchlo a Volturiovci stále neprichádzali. Neviem či sa mám s toho tešiť alebo čakať na niečo horšie. Alice raz videla ich rozhodnutia. Raz už išli a raz zmenili svoje rozhodnutie. Neviem o čo im ide. Začínam sa veľmi báť a Tobias to vycítil, pretože sa celý čas pýta čo mi je a ja mu to nechcem hovoriť, pretože ho nechcem znepokojovať.
Dnes Alice znova niečo videla, tak sme sa všetci stretli v obývačke Cullenovcov. Sedela som pri nej a čakala som kým sa spamätá.
,, Aro má nejaký plán."vyhŕkla zrazu. Jedine Tobias a Jacob sa zatvárili znepokojene, pretože my upíri vieme dokonale zakryť emócie.
,, Vieš aj aký?"spýtal sa kľudným hlasom Carlisle. Nerozumiem ako môže byť v takejto situácií kľudný.
,, Nie, viem, že sa to bude týkať Tobiasa a teba Lilly. Na papieri čo mal Aro v rukách bolo napísané krvou Nedokážeš ho zachrániť."povedala a ja som sa zľakla. Je jasné, že sa to týka Tobiasa, pretože on jediný je človek, o ktorom vedia.
,, Nemusí to byť pravda."začal ma upokojovať Carlisle. ,, Aro vie, že Alice vidí budúcnosť a môže si to aj vymyslieť. Nemôžeš hneď myslieť na to najhoršie."povedal. Chcela som tomu veriť, ale nedokázala som. Možno plánuje o veľa niečo horšie a čo ak nebudeme dosť silný, aby sme ho mohli zachrániť? Moje myšlienky rozoberali stále len toto. Vedela som, že Edward moje myšlienky číta a ani som mu v tom nezabránila. Viem ovládať hocikoho, ale rodinu, ktorá ma podržala nebudem ovládať. Dali mi znova chuť žiť. Našla som tú najlepšie kamarátku, ktorá mi rozumie v každej situácií.
Vyšla som von z domu. Zastala som pred lesom a čakala som. Nadýchla som sa a vtedy som zacítila neznámy pach.
,, Cítiš ho aj ty?"spýtal sa ma Jacob a ja som prikývla. Prišiel len pred chvíľkou, pretože si musel všimnúť, že som len tak zastala. ,, Tento pach som cítil aj pred tým."dopovedal a ja som išla za tým pachom. Nešla som veľmi rýchlo, mala som obavy. Toho upíra som nepoznala. Jacob išiel vedľa mňa. Ako som sa približovala ten pach bol väčší a väčší. Potom som si všimla upíra, ktorý sedel na strome. Poznala som ho. Bol to ten, ktorý mi pomohol dostať sa von. Nepríjemne sa uškrnul.
,, Znovu sa vidíme Lilly."povedal a zoskočil zo stromu.
,, Aj ja teba rada vidím."povedala som, ale ani som sa neusmiala a stále som stála na tom istom mieste. Držala som si od neho odstup.
,, Vy sa poznáte?"opýtal sa ma Jacob a ja som len prikývla. Potom mu to vysvetlím. Začala som používať môj dar, ale neviem prečo nefungovalo to. Nič.
,, Toto na mňa neskúšaj Lilly. Od vtedy ako som ti pomohol som skúmal všetky dary a musím povedať, že ten tvoj veľmi zoslabol. Viem ako sa mám proti nemu brániť. Celých desať rokov som robil Arovi otroka za to, že som bol do teba zaľúbený a pomohol som ti odísť."povedal to dosť nepekným tónom. ,, Naivne som dúfal, že aj ty mne pomôžeš. Ešte som ti nechal odkaz vo vrecku. Nič. Čakal som a nič s toho. Tak som sa rozhodol pomstiť sa ti."prerušila som ho a začala som hovoriť ja.
,, Ten odkaz som nenašla. Viem, že to teraz ľutuješ, tak prečo dopekla si ma zachraňoval?"spýtala som sa a on sa uškrnul.
,, Ľúbil som ťa Lilly. No keď som videl, že máš iného, tak sa vo mne niečo zlomilo. Začal som byť ešte chladnejší a vzoprel som sa Arovi. Bolo mi jedlo, že by ma za to aj zabil. Bolo mi už všetko jedno. No Aro videl vo mne tú podstatu, ktorá mu pomôže zbaviť sa všetkých Cullenovcov. Sám osobne sa zbavím Tobiasa. To ti sľubujem."dopovedal a odišiel. Ani som za ním nebežala, pretože to nemalo cenu. S Jacobom sme sa vrátili do domu. Kráčali sme mlčky, pretože bol zmätený a všetko si dával do hromady a ja som sa tiež potrebovala spamätať.
Pred domom ma čakal Tobias aj s celou rodinou Cullenovcov. Alice ma hneď objala.
,, Tobias, musíš odísť."povedala som a bola som nahnevaná.
,, Prečo?"opýtal sa a nerozumel tomu.
,, Bol tu. Ten upír čo ma zachránil a teraz sa chce pomstiť. A pomstí sa cez teba Tobias. Chce ťa zabiť."odpovedala som mu.
,, Koľko máme času?"spýtal sa Edward a Alice mu hneď na to odpovedala: ,,O týždeň, Aro rozhodol termín. On bude vpredu a on bude vedľa neho."
Jedine Carlisle bol pokojný. Všetci sme boli znepokojený.
,, Musíme sa pripraviť."povedala Bella a ja som prikývla.
,, Potrebujem pomôcť. Môj dar slabne, povedal mi to."
,, Lilly, skús ma ovládnuť."povedala Bella. Bola pripravená na všetko. Nechcela som to spraviť ale bola som donútená. Začala som, ale s Bellou sa nič nedialo.
,, Je slabý, ja ho už neviem používať."povedala som a Carlisle pribehol ku mne.
,, Lilly sústreď sa. Sústreď sa iba na to."povedal a ja som prikývla a znovu som začal používať svoj dar.
,, Už je to lepšie."zakričala na mňa Bella s úsmevom. Dodalo mi to ešte viacej sily a sústredila som sa ešte viac. Znova zoslabol.
,, Teraz nič Lilly."povedala Bella.
,, Skús to znova Lilly. Musíš to skúšať znova."povedal Carlisle a ja som sa znova sústredila.
,, Je to ešte lepšie."povedala Bella a ja som sa usmiala. Za chvíľu bude môj dar fungovať tak ako na začiatku.
,, Teraz si oddýchni, budeme cvičiť zajtra. Nesmieme to presilovať."povedal a ja som prikývla. Pozrela som sa na Tobiasa a išla som za ním.
,, Všetci sa musíme pripraviť. Musíme sa pripraviť na to, že bude boj."povedal Carlisle.
,, Musíme im to vysvetliť. Nesmieme bojovať. Carlisle je nás málo."povedala Alice.
,, Ja viem, ale musíme byť pripravený na to najhoršie."dopovedal a Tobias ma objal. Potrebovala som jeho objatie. Objímal ma stále. Bola som rada, že stojí pri mne.
,, Riskuješ život."povedala som mu a pozrela som sa naňho.
,, Pre teba risknem všetko. Premeň ma a nebudeme mať také problémy."povedal a ja som pokrútila hlavou.
,, Nie to neurobím. Budeš také monštrum ako ja a to nechcem. Chcem, aby si žil normálnym životom."povedala som mu.
,, Ešte raz ti opakujem, že ty monštrum nie si a chcem zostať s tebou navždy."povedal mi a ja som mu na to odpovedala.
,, Veď budeme."pokrútil na znak nesúhlasu.
,, Nie Lilly, raz nás rozdelí smrť a všetko to skončí."povedal a ja som sa odtiahla.
,, Dobre, ale teraz ešte počkaj."povedala som mu a on sa usmial. Chcem byť s ním a keď chce byť upírom tak raz bude aj keď mne sa to páčiť nebude.
Vote&Comment
DU LIEST GERADE
Red Eyes(Dokončené)
VampirgeschichtenLilly je novorodená upírka, ktorá nikdy nechcela byť upírkou Tobias obyčajný chalan, ktorého stretne v škole. Ak ste milovníčky Twilight, tak toto je pre vás!!!!!!!! Obzrela som sa a uvidela som tie nebeské oči. Nechtiac som sa nadýchla a tá vôňa m...