Lov a nové skúsenosti

244 12 2
                                    

Tobias

Bolelo to a veľmi. Nikdy som si nemyslel, že by to až tak bolelo. Najhoršie bolo, keď som si svoju minulosť pamätal len tak matne. 

Otvoril som oči a chvíľu si len obzeral okolie. Videl som všetko. Videl som aj malú špinku, normálny človek by to nevidel. Posadil som sa na sedačku a znova som si obzeral dom. No potom som svoj zrak zameral len na jednu osobu v dome. Na Lilly. Stála a usmievala sa. Prišiel som k nej a pobozkal som ju. No potom mi povedala, aby som ju bozkával jemnejšie, pretože som bol silný. 

,, Ako sa cítiš?"spýtal sa ma Carlisle. Pozrel som sa naňho a odpovedal mu: ,, Výborne."všetci sa v obývačke zasmiali. 

Pozrel som sa do zrkadla. Mal som červené oči. Nechápal som tomu, veď ostatní mali také zlatisté oči alebo tmavo hnedé. Lilly si to všimla a odpovedala mi na to: ,, V tele ti ešte koluje tvoja krv, preto máš červené oči. Necítiš niečo také ako keby si bol smädný?"opýtala sa ma a ja som sa otočil na ňu. Áno cítil som niečo také v hrdle. 

,, Áno cítim."odpovedal som jej.

,, Ideme na lov?"opýtala sa ma a ja som súhlasil a nadýchol som sa. Cítil som v dome krv. Bola to Renesmee. Členovia rodiny si to všimli a postavili sa okolo Renesmee. 

,, Zvládnem to."povedal som im a išiel za Lilly. Vyšli sme vonku a bežali sme po lese. Išli sme loviť. Pred nami bolo stádo zvierat. Pozrel som sa na Lilly a ona na mňa. Vedela čo chcem spraviť. Vyštartoval som po jednom zvierati a prvýkrát sa napil. Neuhasilo to smäd úplne, ala aspoň trochu áno. 

,, Je to iné ako ľudská krv, ľudská krv ti smäd uhasí na dlhšie ale zvieracia menej. Chodíme častejšie na lov."povedala mi a ja som prikývol. 

Po love sme sa vrátili do vily Cullenovcov. Prišli sme do obývačky, čakali na nás.

,, Musíš sa toho ešte veľa učiť."povedala mi Bella a poklepala ma po chrbte. 

,, Dvíhaj plecia ako keby si dýchal."odporučil mi Edward a ja som to vyskúšal, nebolo to náročné. Potom sa postavila zo sedačky Alice a podišla ku mne a povedala mi: ,, A niekedy sa hýb, pretože normálni ľudia nevedia sedieť alebo stáť v tej istej polohe."prikývol som a myslel som si, že to je už všetko, ale nebolo. 

,, A musíš sa pohybovať ako človek. To znamená trošku pomalšie."povedal Carlisle a ja som to skúsil. Prešiel som na druhú stranu izby. 

,, No ako?"opýtal som sa s úsmevom a Edward povedal: ,, To sa ešte doučí."uškrnul sa. 

,, Môžem niečo vyskúšať?"opýtal som sa ich a Edward sa zasmial. Prečítal mi myšlienky, takže to už vedel. Išiel som vonku a doniesol som si veľký kameň. Keď to videli, tak im to došlo čo som chcel urobiť. Položil som kameň na zem a rozlomil som ho na dva kusy. Mať takú silu bolo dokonalé. Všetci sa zasmiali a ja s nimi. Potom prišiel ku mne Emmett. Nastavil na kameni ruku a ja som tiež. Išli sme sa pretláčať. Emmett bol dosť silný, ale aj tak som ho premohol. 

,, Som lepší."povedal som s úškrnom a Lilly ma pobozkala. 

,, Mám pre teba jedno prekvapenie."povedala mi Lilly a ja som sa zatváril nechápavo, usmiala sa a potom pokračovala: ,, Samozrejme musím poďakovať Esme a ostatným členom rodiny."zdvihol som obočie a ona ma pobozkala potom ma chytila za ruku a viedla ma po poľnej cestičke. Nevedel som kam ideme. Iba potom som uvidel krásnu vilu, bola o trochu menšia ako vila Cullenovcov, ale krásna. 

,, To je naše?"spýtal som sa jej a ona prikývla. Otvorila dvere a vošli sme dnu. 

,, Tu máme obývačku, kuchyňu."povedala a potom ma zaviedla do spálne a kúpelne. Na chodbe som ju zastavil a chytil som ju za ruku: ,, Teraz, keď som už upírom a dokonca máme aj vlastný dom."vedela čo chcem spraviť. Zobral som ju na ruky a odišiel som s ňou do našej novej spálne. 

Ráno sme išli ku Culenovcom domov. V obývačke bol len Emmett, Rosalie, Alice a Japer. 

,, Už som si myslel, že ani nevyjdete s toho domu, to sa vám až tak páčil?"opýtal sa s úškrnom a ostatní sa zasmiali. Ja som sa zasmial tiež a vedel som na čo naráža a Lilly tiež. 

,, No oni aspoň nezničili dom."povedal Jasper, ktorý niečo čítal popri tom. Zasmiali sme sa a Emmett tiež. Rosalie tá sa zatvárila nahnevane, ale nakoniec sa aj ona usmiala. 

,, Kde sú ostatní?"opýtal som sa a ALice mi odpovedala: ,, Išli na lov a Renesmee je u Jacoba."prikývol a mne začal zvoniť mobil. Zdvihol som to a bola to mama. Chcela vedieť ako sa mám a prečo som jej nezdvíhal telefón až tri dni. Vysvetlil som jej to tak, aby ma neupodozrievala. Našťastie tej historke uverila. Všimol som si, že Lilly niečo trápi a tak som sa jej na to opýtal, keď sme boli vonku pri našom dome samy. 

,, Neviem či ti to mám povedať."porozhliadala sa po okolí a potom znova na mňa. Ja som čakal, kým mi to nepovie. Nakoniec sa aj tak odhodlala: ,, Trápi ma jedna vec. Ja ti nedokážem dať dieťa a trápi ma to."povedala a ja som ju objal a povedal: ,, Lilly ja som šťastný, že môžem byť s tebou. Keď sa naučím ovládať, môžme si dieťa adoptovať a budeme žiť ako normálna rodina."pozrela sa na mňa a usmiala sa na mňa. Toto bola tá posledná vec čo ma trápila. 

,, Mňa trápi iná vec."navrhol som a Lilly sa na mňa pozrela a čakala kým budem hovoriť: ,, Ešte som nezistil aký mám dar."

,, Neboj sa. Zistíš to. Aj Bella to zistila neskôr."povzbudila ma a pobozkala ma. Bozky som jej opätoval. 

,, A ešte mám pre teba jednu vec."zatvárila sa nechápavo a ja som si pred ňou kľakol a vytiahol som z vrecka krabičku, v ktorej bol prsteň. Začal som hovoriť: ,, Lilly vezmeš si ma?"opýtal som sa a ona povedala áno. Bol som tak rád a znovu som ju pobozkal. Bozkávali sme sa celý čas. Milujem byť upírom. 


Vote&Comment

Red Eyes(Dokončené)Where stories live. Discover now