Rande

345 26 2
                                    

Dnes mám rande s Tobiasom Bennettom. Hneď ako sa to dozvedela Renesmee, tak volala Alice. Takže teraz stojím Alicinej izbe a Renesmee s Alice mi vyberajú oblečenie na dnes.  Najradšej by som tam nešla a ostala doma. Ešte predtým som sa bola na love, aby som Tobiasovi neublížila, ale aj tak sa bojím tam ísť. Renesmee mi dookola vraví, že to zvládnem a vraj to videla aj Alice, že všetko dopadne tak ako má, takže dobre.

Alice mi podala krátke modré šaty. Rýchlo som si ich obliekla a pozrela sa do zrkadla. Vyzerala som krásne na to, že šaty skoro  vôbec nenosím. 

,, A ešte tu máš topánky."Alice mi priniesla topánky na vysokom podpätku. 

,,Musím? Veď je to len rande."povedala som a Renesmee na mňa prísne pozrela. 

,,Len rande? Veď ideš na rande s Tobiasom."povedala.

,, Ale Tobias nie je upír. Je to človek a ja mu môžem ublížiť."

,, Neboj sa. Všetko dopadne dobre. Nikomu sa nič nestane."povedala Alice a potom sa usmiala. 

,, Ak chceš tak ja a Jacob budeme nablízku, keby niečo."povedala Renesmee.

,,Ďakujem."povedala som jej a išla do obývačky. Renesmee mu dala adresu, ale že vraj už tu bol. 

O chvíľu som už počula zvuk Tobiasovho auta. Išla som ku oknu a videla som jeho čierne audi, ako zaparkovalo pri dome. Vystúpil z auta a išiel ku dverám a zaklopal. Otvoriť mu išla Renesmee. 

,, Ahoj."pozdravila ho s nadšením.                                                                                                                                 ,,Lilly o chvíľu príde."povedala mu a ja som už išla. Nechcela som tam tak dlho čakať a myslím si, že ani on. 

,,Ahoj."pozdravila som sa mu. Pozrel sa na mňa. 

,,A-ahoj."Renesmee sa provokačne usmiala a odišla. 

,,Môžme ísť?"spýtala som sa.

,,Jasne."prikývol a spoločne sme išli ku jeho autu. Otvoril mi dvere na strane spolujazdca a ja som si sadla, o chvíľu si sadol aj on. 

,, Si krásna."povedal po chvíli.

,,Ďakujem."všetci mi hovoria, že som iná, že som pekná, ale od neho to počuť je niečo super. On bol taktiež dokonalý. Ako by vyzeral, keby bol upír? To sa nedá ani predstaviť. 

Tobias zaparkoval auto pred nejakou reštauráciou. Otvoril mi dvere a ja som vystúpila z auta. Som zvedavá ako budem jesť, keďže ja sa stravujem úplne niečím iným. Vošli sme dnu a sadli si ku oknu. Bolo tam veľa ľudí a tie ľudské vône krvi. Čašník prišiel k nám a ja som si musela objednať. Objednala som si nejaký zeleninový šalát. 

,, Ako sa ti páči vo Forkse?"spýtal sa. 

,, Je tu fajn až na to, že tu skoro stále prší."odpovedala som mu. Viem, že pre upírov je toto miesto ako stvorené, ale akoby to vyznelo, keby som mu povedala, že sa mi tu páči a, že je to super, keď je zamračené. Usmial sa. 

,, Ty si bývala predtým kde?"znova sa usmial. Tento úsmev si zapamätám, lebo iba on má taký krásny úsmev. 

,, V Škotsku."odpovedala som mu a čašník nám doniesol jedlo. Vzala som si vidličku a nabrala si prvé sústo. Dúfam, že nebudem vyzerať nejako podozrivo. O nejaký problém nestojím. Prehltla som. Bolo to hnusné, vôbec mi to nechutilo a pri tom som v minulosti mala veľmi rada šaláty, ale teraz je zo mňa bohužiaľ upír a moja strava sa zmenilo o tristošesťdesiatpäť stupňov. 

Red Eyes(Dokončené)Where stories live. Discover now