Priznávam, že som ešte nikdy nebola taká šťastná, že je sobota. Vážne som potrebovala pár dní bez školy, pretože musím nad všetkým porozmýšľať. Bola som na rande s Tobiasom Bennettom, ale vôbec neviem čo sa bude diať ďalej.
Nemám poňatia čo to preňho znamenalo a už vôbec netuším čo k nemu cítim ja. A oplatí sa mi vôbec niečo k nemu cítiť? Je predsa sukničkár, nie? Ak ma niekedy chcel, tak iba na jednu noc. Nechcem sa znovu sklamať v nejakom chlapcovi. Už raz sa mi to stalo a nikdy na to nezabudnem.
Je jasné, že sa potrebujem rozhodnúť. Chcem mať niečo s Tobiasom, alebo nie? Odpoveď je- neviem. Rozhodla som sa, že si pôjdem niekam prevetrať hlavu. Vyšla som z hotela, v ktorom ešte stále bývam a hneď ako som sa dostala do lesa rozbehla som sa. Nevedela som kam chcem ísť. Chcela som len bežať. Chvíľkami som mala pocit, že sa už nikdy nezastavím. Napriek tomu, že som bežala tak rýchlo, všetko okolo som videla ako v spomalenom filme. Zastala som na mieste, ktoré mi bolo nejakým spôsobom povedomé. Až neskôr mi došlo, že toto je ten útes kde som včera bola s Tobiasom.
Povzdychla som si. To som si teda vybrala úžasné miesto na premýšľanie o ňom.... Vybrala som sa k úplnému okraju útesu. Sadla som si na zem a nohy mi pretŕčali s útesu. Nebála som sa , že spadnem. Mám nezničiteľné telo. Aj keby, že sú dole kamene, tak skôr by som ublížila im ako sebe. No podo mnou bolo more, ktoré búrlivo šumelo. Boh vie, či sa neschyľuje k búrke. Sedela som tam, ale myšlienky neprichádzali. Mala som pocit, že v mojej hlave momentálne nieje nič.
,, Môžeš spadnúť."ozval sa za mnou chrapľavý hlas. Nemusela som sa otočiť aby som vedela kto to je.
,,Tobias."povedala som monotónne a prisahala by som, že sa Tobias potichu zasmial.
,, Ahoj Lilly."odvetil veselo a sadol si vedľa mňa. Keby mi ešte bilo srdce tak by sa zastavilo pri pohľade na Tobiasove nohy, ktoré mal teraz spustené z útesu tak ako ja.
,, Dávaj si pozor."upozornila som ho. Zdvihol obočie
,, Nie si moja mama. Viem sa o seba postarať."ohradil, ale stále sa na mňa usmieval.
,,Fajn, prepáč. Dnes som celý deň akási nesvoja."ospravedlnila som sa a pokúsila som sa vytvoriť úsmev.
,,Čo tu vlastne robíš?"pozrela som sa naňho.
,, Chodievam sem často. Je tu pekne. Ale otázka znie- Čo tu robíš ty?"vyzvedal Tobias pričom si prehrabol vlasy.
,,Ani neviem. Chcela som len nájsť nejaké miesto kde by som mohla porozmýšľať."mykla som plecami. Tobias sa uškrnul.
,,A o čom?"
,,Vlastne... O tebe a o včerajšku."vydýchla som a s malou dušičkou som sa pozrela na Tobiasa. Nevyzeral vôbec šokovane, len sa na mňa usmieval. Narcis jeden....
,,Hmmmm a načo si prišla?"spýtal sa ma a trochu sa ku mne naklonil. Nevedela som ako zakryť to, že som z neho nervózna. Zastáva mi len dúfať, že si nič nevšimol.
,, Zatiaľ ešte na nič."povedala som až príliš rýchlo. Tobias sa znova uškrnul a priblížil sa ku mne ešte bližšie. Mohol to byť magický moment, ale mne v tej chvíli udrela do nosa vôňa jeho krvi a musela som sa veľmi ovládať aby som mu nepritisla svoje zuby na krk a ... DOSŤ! Na toto nesmiem ani myslieť.
,,A načo by si chcela prísť?"nedal sa Tobias, ktorý sa mi uprene pozeral do očí. Ja som len dúfala, že nemajú inú farbu ako včera.
,,Neviem."povedala som potichu a konečne som sa odvážila pozrieť Tobiasovi do očí. Lenže on sa mi už nepozeral do očí. Jeho pohľad smeroval na moje...pery. Hneď mi nedošlo čo sa deje a tak som to neriešila ale zrazu sa to stalo. Tobias spojil naše pery a mňa to všetko naraz zaplavilo. Cítila som jeho dych, jeho tep, jeho krv, jasne a zreteľne som počula tlkot jeho zrýchleného srdca a všetko sa vo mne prebudilo.
Začala som s ním spolupracovať a on to všetko začal zrýchľovať. Bol to neuveriteľný pocit, keď som sa perami mohla dotýkať tých jeho. Jeho krásna vôňa mi doslova narážala do nosa a prebúdzala vo mne tú zabijácku šelmu, ktorú som sa desať rokov snažila skrotiť. Tak tesná blízkosť živého ľudského tela ma doslova nútila stratiť nad sebou kontrolu. Ale ovládala som sa, ešte stále som sa bránila. Niekde v hĺbke mysle som vedela, že môžem Tobiasa zabiť a že je to viac než pravdepodobné ak sa neprestaneme bozkávať, ale dokázala som to ignorovať, lebo toto bolo to najlepšie čo som kedy zažila. Tobias sa odo mňa odlepil a začal mi bozkávať krk, čo bolo neskutočne príjemné. Lenže tým pádom som ja mala úplne dokonalý výhľad na jeho odhalený krk. Do nosa mi udrela vôňa jeho krvi a zrazu som mala zuby na jeho krku. On to nepostrehol, zrejme si myslel, že mu robím to čo on mne.
Ale v mojom vnútri na mňa všetko kričalo, aby som sa doňho zahryzla a ja som nevedela čo mám robiť. Nakoniec som sa rozhodla, že sa odtiahnem aj keď všetky moje inštinkty boli proti tomu. Narovnala som sa a Tobias sa na mňa šokovane pozrel. Ale to som už ja stála na nohách a hneď som sa rozbehla preč. Bol to len pomalý ľudský beh, no po chvíľke som začala zrýchľovať . Minútu bežala som popri okraji útesu až som nakoniec skočila dolu.
A potom som utekala najrýchlejšie a najďalej ako sa dalo s jedinou myšlienkou. Práve som skoro zabila človeka!
Tobias
Musel som ju pobozkať. Mala tak krásne pery, že som to proste musel skúsiť. Na moje prekvapenie ma od seba neodstrčila a začala so mnou spolupracovať. Páni. V živote som sa nebozkával s niekým kto by to vedel lepšie ako Lilly. Mala v sebe toľko vášne až ma to šokovalo, ale rýchlo som sa naladil na jej nôtu. Po chvíľke tých najlepších bozkov na svete som sa odtiahol od jej pier a začal som sa pohrávať s jej krkom. Mala tak studenú pokožku, ako ľad, až ma striaslo keď som sa jej dotkol, ale podarilo sa mi to odignorovať.
Cítil som, že sa jej páči to čo robím. No zrazu sa odo mňa odtiahla. Ani som sa na ňu nestihol pozrieť a už stála na nohách. A vzápätí už utekala preč. Rýchlo som sa postavil a pozrel som si za ňou. Bola už ďaleko. Nechápal som ako sa odo mňa mohla tak rýchlo vzdialiť. Videl som ju len ako malú bodku, avšak to čo spravila mi uniknúť nemohlo. Jasne som videl ako skočila z tohto útesu. Pozrel som sa dolu a videl som ako v diaľke uteká dievča s jasnými blonďavými vlasmi a nemohol som uveriť tomu čo som videl.
Ahojte,
je tu ďalšia časť. Dúfame, že sa vám bude páčiť.
Vote
Comment
DU LIEST GERADE
Red Eyes(Dokončené)
VampirgeschichtenLilly je novorodená upírka, ktorá nikdy nechcela byť upírkou Tobias obyčajný chalan, ktorého stretne v škole. Ak ste milovníčky Twilight, tak toto je pre vás!!!!!!!! Obzrela som sa a uvidela som tie nebeské oči. Nechtiac som sa nadýchla a tá vôňa m...