Následné tri dni boli pre mňa hororom. Neprešla jedna hodina bez toho aby sa ma Tobias nevypytoval, ako som to urobila.
,,Ako si skočila z toho útesu?"
Nerozumiem ako som mohla byť tak hlúpa. Prečo mi nenapadlo, že by ma mohol vidieť? Prečo som sa ani len neobzrela, aby som videla, či sa na mňa nepozerá?...
,,Prečo si taká ľadová?"
Ako som mohla byť tak ľahkovážna, že som ho nechala dotýkať sa ma? Dokonca sme sa bozkávali... Prečo mi už vtedy nedošlo, že si všimne akú mám ľadovú pokožku. Že mu to príde divné.
A najnovšia otázka: ,,Prečo máš inú farbu očí ako včera?"spýtal sa ma Tobias počas obedňajšej prestávky, ktorú sme výnimočne trávili vonka.
Na sucho som prehltla. Včera som bola na love, pretože pálenie a pocit sucha v mojom krku znova zosilnel. Odkedy som s Tobiasom častejšie, potrebujem chodiť na lov aspoň dvakrát za týždeň.
Je vyčerpávajúce byť s Tobiasom. Cítiť jeho nádhernú vôňu, počuť jeho tep. Je pre mňa ako droga. Som na ňom závislá, ale nikdy si nemôžem vziať celú dávku, pretože to by Tobiasa zabilo.
,,To sú šošovky."povedala som a snažila som sa pôsobiť presvedčivo.
,,Odkedy potrebuješ šošovky?" Neuveril mi. Je až príliš podozrievavý. Keby mi búšilo srdce, tak by sa určite rozbúchalo rýchlejšie.
,,Odjakživa."odvetila som vyhýbavo.
,,Prečo si ich včera nemala?"spýtal sa ma so zdvihnutým obočím.
Dostal ma. Zahnal ma do pasce. Už neviem čo mám povedať. Netuším ako sa mám vyhovoriť...
Zahryzla som si do pery a sklopila som zrak. Počula som ako sa Tobiasovi zrýchlil tep a v duchu som sa uškrnula.
Páči sa ti keď si hryziem peru? Keby si len vedel ako to bolí. Je to ako keby ti do pery bodli ihlou.
,, Prečo klameš? Čo chceš skryť Lillian?"naliehal a pomaly sa ku mne priblížil.
,,Neklamem ti..."povedala som potichu.
,,Neverím ti."jeho chrapľavý hlas zostal visieť vo vzduchu. On bol zrazu iba pár centimetrov odo mňa. Prudko som sa nadýchla a myslela som, že vybuchnem. Práve som dostala svoju dávku.
Omámene som sa pozrela na Tobiasa.
Znova sa mi pozeral na pery.V poslednej chvíli som sa premohla a odtiahla som sa. Nemôžem mu dovoliť znova ma pobozkať. Tentokrát by som sa už neovládla.
,,Tobias, nemôžeme..."zašepkala som.
,,Ale prečo, Lilly?"nechápal. Pretože je možné, že by som ťa zabila!
,,Nieje to správne."povedala som.
,, Nebuď tak patetická, Lilly."odfrkol si.
,, Prepáč Tobias, ale my dvaja sme až príliš odlišní."povedala som a otočila som sa mu chrbtom. Dávala som si pozor nato, aby som kráčala pomaly. Vedela som, že Tobias sleduje každý môj krok. Hľadá čo i len najmenší dôkaz o tom, že so mnou nieje všetko v poriadku.
Aj keď sa ešte neskončilo vyučovanie, rozhodla som sa ísť domov. A keď hovorím domov myslím tým môj naozajstný domov. Miesto kde som strávila takmer celý môj upírsky život. Škótsko.
Už tu nevládzem byť. Nedokážem byť s Tobiasom. Neviem ako sa od neho mám držať ďalej. Je moja droga. Myšlienky naňho ma sprevádzajú stále. V noci keď si čítam knihy, pozerám televízor. Dokonca naňho myslím aj keď som na love.
ESTÁS LEYENDO
Red Eyes(Dokončené)
VampirosLilly je novorodená upírka, ktorá nikdy nechcela byť upírkou Tobias obyčajný chalan, ktorého stretne v škole. Ak ste milovníčky Twilight, tak toto je pre vás!!!!!!!! Obzrela som sa a uvidela som tie nebeské oči. Nechtiac som sa nadýchla a tá vôňa m...