Šaty

313 17 0
                                    

,,Jarný ples?"vyšlo zo mňa priškrtene. Očami som hypnotizovala ružový papier nalepený na dverách do jedálne.

,, Úžasné však?"nadchýnala sa Renesmee. ,, Už teraz sa nemôžem dočkať."

,,Ja tam nepôjdem."vyhlásila som a otočila som sa oznamu aj Renesmee chrbtom. Pomalým krokom som sa vybrala k stolu  ,pri ktorom väčšinou sedávam. No nestihla som prejsť ani päť krokov a už vedľa mňa stála Renesmee a znova dačo bľabotala.

,,Samozrejme, že pôjdeš."protirečila mi zamračene.

,, Prosím ťa. A s kým asi?"vyprskla som.

,, Práve sa na teba pozerá."povedala Renesmee s úškrnom od ucha k uchu.

Nenápadne som sa pozrela kam ukazovala. A presne tak ako som očakávala som uvidela vysmiateho Tobiasa.

Potriasla som hlavou a odvrátila som od neho zrak.

,,Proste na ten ples nepôjdem."vydýchla som a sadla som si za stôl. Renesmee si sadla oproti mne a hneď začala jesť jedlo čo si priniesla.

,, Nechápem ako to môžeš jesť..."pokrútila som hlavou a znechutene som sa pozerala na tanier, ktorý mala pred sebou.

,,Je to celkom chutné, ale nezahováraj."zahriakla ma Renesmee. ,, Pôjdeš tam s Tobiasom, to je nad slnko jasné, len neviem ako sa nám podarí popasovať s témou celého plesu."zamyslela sa.

,, Prosím?! Ten ples má aj tému? Robíš si srandu?"vyhŕkla som prekvapene.

,, Áno má. Večerná romanca...Aké klišé..."povzdychla si Renesmee a ja som len neveriacky prevrátila očami.

,,Nejdem tam."vyhlásila som a Renesmee po mne zazrela. ,, Nemám si čo obliecť."mykla som plecami a dúfala som, že tým sa náš rozhovor na túto tému skončil.

Avšak, už dopredu som vedela, že moje dúfanie výjde navnivoč.

,,S tým si nelám hlavu. Ples sa koná o týždeň v piatok. Dnes pôjdeme do Seattlu a nakúpime si tam všetko čo potrebujeme. Vezmeme so sebou Alice a možno aj Rose ak sa jej bude chcieť."Renesmee hovorila rýchlo a normálny človek by jej sotva niečo rozumel. ,,Moja mama s nami určite nepôjde, neznáša nakupovanie. Myslím si, že v Seattli nakúpime všetko čo budeme potrebovať. Takže sa určite nemusíš báť o to, že by si si nemala čo obliecť."Dokončila svoj monológ a ja som si nešťastne povzdychla.

Z toho plesu sa už nevyvlečiem...

,, Jediná vec, ktorú musíš spraviť je dohodnúť sa s Tobiasom na tom, že tam pôjdete spolu. Alebo počkať kým sa ťa on nespýta či môže byť tvoj doprovod."žmurkla na mňa a ja som sa odvrátila.

Nechcem ísť na ten ples! Proste nechcem! Už od malička som nenávidela všetky spoločenské udalosti kde bolo veľa ľudí. Nenávidím tancovanie aj keď v tom niesom až tak zlá. Nenávidím ľudí, ktorí sa na takýchto akciách vždy opijú do nepríčetna a potom všetkých naokolo otravujú.

Je pravda, že odkedy som sa stala upírkou nebola som na žiadnom plese ani oslave, ale nemyslím si, že by sa moja nenávisť k týmto veciam mohla nejako zmeniť k lepšiemu.

,, Fajn. Radšej počkám kým ma pozve on."povedala som nakoniec. Je možné, že ma Tobias nepozve vôbec a tým pádom nebudem môcť ísť.

Renesmee sa na mňa pobavene pozrela.

,,Lilly, dúfam, že si nemyslíš, že ťa Tobias nepozve."poznamenala.

Čítaš myšlienky, alebo čo?

Red Eyes(Dokončené)Onde histórias criam vida. Descubra agora