Nový upír Tobias

245 13 0
                                    

Všetci len stáli a ani sa nepohli. Nechápal som prečo. Prečo ma nechcú zachrániť? Bol som s toho veľmi zmätený. Začal som kričať, pretože jeho zuby som cítil na mojom krku. Bol som bezmocný a čakal som istú smrť. Bolelo to veľmi. Potom ma zrazu rýchlo pustil a ja som spadol na zem. Zvíjal som sa od bolesti. Bolelo to stále viac a viac. Prechádzal mnou oheň, ktorý pálil a pálil. Neprestával. 

Lilly

Viem čo chcel ten upír urobiť. Išiel rovno na Tobiasa a ja som nemohla pohnúť ani prstom. Stáli sme tam všetci ako kamene. Nikto sa z nám pohnúť nemohol. Nemala som mu ako pomôcť. Kričal a kričal, stále viac a viac. Jeho krik ma ničil. Ničilo ma to stále viac a viac. 

No potom Bella rozšírila svoj dar štít. Konečne som sa mohla hýbať. Hneď ako som to zistila som ovládla toho upíra, ktorý mi chcel zabiť Tobiasa. Zastal a ja som mu odtrhla hlavu a potom ruky a Jasper ho zapálil. Bola som rozzúrená. Chcela som ísť na Ara a jeho pomocníkov, ale Emmett ma zachytil a nepustil ma. 

Všimla som si Tobiasa, ktorý sa zvíjal od bolesti na zemi a kričal. Pribehla som k nemu a kľakla som si k nemu. Chcela som ho chytiť za ruku, ale bála som sa. Spanikárila som. 

,, Carlisle, čo mám robiť?"spýtala som sa v návale zlosti Carlisla. Pozrel sa na Edwarda, aby si Edward prečítal jeho myšlienky a prišiel ku mne a kľakol si oproti mňa. Pozrel sa naňho a povedal mi: ,, Už nič, jed je veľmi silný."povedal a ja som spanikárila ešte viac. Kričal na zemi. Ranilo ma to. 

,, Pomôž mu"prosila som ho, pretože ja som už bola zúfalá. Z ruksaku vybral morfium a dal mu ho. Trochu sa upokojil a ja som mu bola vďačná. Ale prečo by si sem bral morfium? Musel to už vedieť, ale ako?

,, Vedel si to."nebola to otázka, ale konštatovanie. Pozrel sa na mňa previnilo a čakala som čo mi na to povie. 

,, Alice, vedela, že sa to stane a vedela aj to, že sa tomu nebude dať zabrániť. Bella musela na sebe veľmi pracovať, aby to skončilo aspoň takto. Ten upír má veľmi silný dar a na Bellu môžeš byť hrdá."povedal mi  a ja som sa pozrela na Alice nahnevane a opýtala sa Carlisla: ,, Prečo ste mi to nepovedali?"

,, Nechceli sme ťa zbytočne znepokojovať."povedal a postavil sa a išiel ku Esme. Ešte stále tu boli Vollturiovci. Postavila som sa aj ja a Carlisle prehovoril: ,, Máte to čo ste chceli. Je s Tobiasa upír, môžte odísť."povedal zdvorilo. Aro sa pozrel na Tobiasa a potom na mňa a povedal: ,, Lilly, nechceš sa pridať k nám?"opýtal sa a ja som ostala prekvapená a zaskočená. 

,, Ja už mám svoju rodinu."povedala som a pozrela sa na Cullenovcov. Usmiali sa na mňa. 

,, Ako chceš, si veľmi silná upírka a spravila si mi službu. Chcel som ho zabiť už za ten tvoj útek v ten deň."povedal a všetci sa otočili a odišli. Zostali sme tam na chvíľu stáť. Otočila som sa na Tobiasa, ktorý sa zvíjal od bolesti, ale nie tak veľmi ako predtým. Rýchlo som prišla k nemu a zobrala ho na ruky a odniesla som ho do vily Cullenovcov. Všetci išli za mnou. 

Položila som ho na posteľ a Carlisle mu pichol ešte jedno morfium. Chytila som ho za ruku a stále som ju držala. Bála som sa oňho. 

,, Koľko to bude trvať?"opýtala som sa Carlisla.

,, Nejaké tri dni."povedal a ja som sa znova pozrela na Tobiasa. Nechcela som to. Teraz bude taký istý ako ja. 

,, Neznesiem to."povedala som Carlislovi a on nechápal ako to myslím, tak som pokračovala: ,,Neznesiem pohľad na to ako sa trápi. Ničí ma to, takto som to nechcela."povedala som mu a on mi na to povedal: ,, Raz by ho musel aj tak niekto premeniť inak by ho Aro zabil a to by bolo horšie. Už by si ho nevidela."povedal a ja som sa nad tým zamyslela. Mal pravdu. Vstala som a odišla som vonku. Oprela som sa o zábradlie a zavrela som oči. Musela som si všetko nechať prejsť hlavou. 

Prišla ku mne Bella a oprela sa o zábradlie vedľa mňa. Najprv bola chvíľu ticho a potom prehovorila: ,,Aj pre Edwarda to bolo ťažké a tiež by ma tak rýchlo nepremenil, keby mi nehrozila smrť. A teraz som rada, že môžem byť upírom a Edward je tiež veľmi rád. Teraz môžme byť navždy spolu. Neboj sa Tobias bude veľmi rád  a potom aj ty. Ale teraz by si mala byť pri ňom, keď sa zobudí."dopovedala. Pozrela som sa na ňu a usmiala som sa na ňu a povedala som jej: ,, Veľmi pekne ti ďakujem Bella."utekala som za Tobiasom. Kľakla som si k sedačke a čakala som. 

Som zvedavá ako sa bude cítiť Tobias, keď bude upírom. Chcem vedieť aká bude jeho reakcia. Je to úplne iné ako ľudský život. Len sa bojím jednej veci. Ako na prvýkrát ovládne svoj smäd. Toho sa bojím najviac. Veď je tu Renesmee. 

Už prešli tri dni a ja som sa nevedela dočkať, kedy sa Tobias prebudí. Všetci sme čakali a čakali. Stáli sme v obývačke a čakali a čakali. Ležal a ležal. Bála som sa, že sa neprebudí, ale Carlisle ma celé tie tri dni upokojoval a ja som sa ako tak upokojila aj keď nie úplne.

V obývačke bolo ticho, nikto sa ani len nepohol. Tobias sa poslednýkrát mykol a už len ležal. O  chvíľu otvoril oči a čakal. Potom sa posadil a poobzeral sa. Vstal a pozrel sa na mňa s veľkým úsmevom na perách. Nedalo mi to a musela som sa usmiať aj ja. Rýchlo prišiel ku mne. Až príliš rýchlo. Musela som sa nad tým zasmiať, ešte sa nevedel ovládať. Naklonil sa ku mne a pobozkal ma. Keď sme sa od seba odtiahli tak som mu so smiechom povedala: ,,Tobias jemnejšie."uškrnul sa a ostatní sa zasmiali. Na to Edward povedal Belle: ,, Ako za našich starých  čias Bella."všetci sme sa zasmiali v obývačke. 


Vote&Comment

Red Eyes(Dokončené)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora