Tobias
Bol som s toho všetkého zmätený. Nechápal som čo sa vôbec deje. Dozvedel som sa to, že ma niekto chce zabiť. Sedel som na schodoch pred vilou Cullenovcov. Sledoval som ich. Lilly sa učila používať svoj dar. Včera večer mi to vysvetľovala. Povedala, že ten dar použila len niekedy. Niekedy len raz za týždeň a tým pádom jej dar sa začal strácať. Už si ten dar skúšala na všetkých členov rodiny. Som zvedavý aký bude môj dar, keď sa stanem upírom.
Emmet a Jasper skúšali medzi sebou bojovať. Rosalie teraz skúšala s Lilly jej dar. Bola taká sústredená, takto ju vidím prvýkrát. Vedela, že ju sledujem, upírovi neujde ani len smietka, ktorá si len tak lieta vo vzduchu. Párkrát sa na mňa usmiala, ale potom sa vrátila k zdokonaleniu svojho daru.
Sadol si ku mne Jacob a opýtal sa ma: ,, Si pripravený na smrť?"uškrnul sa. Poznám Jacoba. Na tie jeho uštipačné poznámky som zvyknutý. Ako to dopovedal pozrela sa naňho Lilly a Renesmee, ktorá mala ešte nahnevanejší pohľad. Zasmial som sa nad tým.
,, Nebojím sa."odpovedal som mu.
,, Ani trochu?"spýtal sa ma a ja som mu na to znovu odpovedal: ,, Nemám sa ani prečo, viem, že ma zachránia. Verím im."povedal som mu a on nadvihol obočie a povedal: ,, Neviem ako sa budeš cítiť pri veľkej spoločnosti upírov. Je ich veľa a sú nebezpečný."povedal a začal som nad tým rozmýšľať. Nechcel som sa znepokojovať, ale začal som pochybovať.
,, Už som mal s nimi dočinenia."povedal a pozrel sa niekam do lese ako keby niečo tam zbadal, ale potom sa pozrel na Renesmee. Pozrel som sa na to miesto aj ja, ale nič tam nebolo. Ani by som tam nič nevidel, keďže nie som upír a ani vlkodlak.
Jacob odišiel za Renesmee a Bella si sadla ku mne. Bolo mi to čudné. Určite mi chce niečo povedať.
,, Bojíš sa?"opýtala sa ma a ja som jej odpovedal: ,, Nie."
,, Nie?"opýtala sa a zdvihla obočie a ja som sa uškrnul a povedal jej: ,, Mám pochybnosti."usmiala sa.
,, Tiež som žila v strachu."povedala a ja som ostal zmätený. Všimla si to a pokračovala: ,, Tiež ma Edward nechcel premeniť a tak veľmi som po tom túžila ako ty. Vravel mi to isté čo ti hovorí aj Lilly. No potom, keď som bola tehotná s Renesmee a keď som už rodila a keby ma Edward nepremenil tak by som tu už nebola."povedala to v skratke, ale aj tak mi to stačilo. Je to to isté ako Edward a Bella. Možno aj ja budem v nejakej kritickej situácií. Život je nevyspytateľný a nikdy nevieme čo sa stane.
Na dnes už s tréningom skončili a všetci išli dnu do domu Cullenovcov okrem mňa a Lilly. Prišla ku mne a ja som ju pobozkal. Usmiala sa.
,, Išlo ti to výborne."pochválil som ju a uškrnul som sa.
,, Keby bolo červenanie na mne vidno, tak už som červená."povedala so smiechom Lilly a stále bola v mojom objatí. Neprekážalo nám to.
,, Lilly?"pozrela sa na mňa zmätene a potom povedala: ,, Áno?"
,, Ľúbim ťa."povedal som a ona sa zasmiala a povedala: ,, Ja teba viac."
,, Nie, ja teba viacej."povedal som a zasmial som sa.
,, Ľúbime sa navzájom tak isto obaja, lebo to nikdy potom neskončí."povedala so smiechom a ja som s ňou súhlasil, pretože by sme sa hádali do nekonečna. Ešte sme boli na chvíľu vonku, ale potom sme išli dnu do domu. V dome bolo ticho, ale len na chvíľu. V dome sa ozval Alicin krik. Lilly hneď ako to počula utekala za ňou. Nevedel som čo sa deje a tak som čo najrýchlejšie išiel za Lilly. Samozrejme, že som nešiel tak rýchlo ako išla ona, ale aspoň som sa snažil.
Dobehol som do izby. Alice sedela v kresle v izbe a mala strach v očiach.
,, Sú na ceste."povedala vystrašene a keď nikto nič nepovedal, tak pokračovala: ,, Prídu zajtra ráno."dopovedala a všetci sa rozutekali po dome a začali sa pripravovať. Zišiel som dole do obývačky a čakal som, pretože som bol v šoku a nevedel som čo mám robiť.
Potom znova zavládlo ticho a všetci prišli do obývačky.
,, Máme sedem hodín a seemnásť minút. Tobias ty sa choď vyspať a my pôjdeme na lov. Najprv pôjdem ja, Esme, Lilly, Emmett a Rosalie a potom keď prídeme tak pôjde Edward, Bella, Jasper a Alice. Musíme sa pripraviť."povedal Carlisle a prvá skupina išla na lov. Ja som si ľahol a chcel som zaspať, tak ako mi kázal. Zajtra ma čaká náročný deň. Prekvapivo som zaspal celkom rýchlo. Zobudila ma len Lilly ráno.
,, Prepáč nechcela som ťa zobudiť, ale musela som."povedala a ja som zasmial a ona pokračovala: ,, Už musíme ísť."dopovedala a ja som sa posadil na gauč. Všetci už boli pripravení.
Išli sme na čistinku, ktorá bola v strede lesa. Čakali sme a čakali. Všetci sa držali za ruky a ja s Lilly sme sa tiež držali za ruky. Stála ani sa nehýbala. Stála vypäto a pozerala sa do lesa. Zrazu prišli. Muži a ženy v plášťoch. Vyzerali strašidelne. Chytil som Lilly za ruku silnejšie. Viem, že to necítila, môj stisk oproti jej, je nulový.
Stáli od nás päť metrov a obzerali si ma. Všetky oči boli na mne. Potom ten hlavný prehovoril: ,, Rád vás znova vidím."
,, Aj ja ťa rád vidím Aro."povedal Carlisle a potom pokračoval: ,, Dúfam, že sa znova dohodneme."
,, To záleží od vás."povedal a nepekne sa usmial, ak to vôbec bol úsmev.
,, Dohodneme sa."povedal sebavedomo Carlisle.
,, Skôr ma zaujíma ten párik na konci."povedal a všetci sa pozreli na nás.
,, Čo chceš od nich?"opýtal sa Edward.
,, Chcem ich spoznať. Lilly som videl len krátko aj to iba pri premene. A ten mladý chlapec toho nepoznám vôbec."povedal.
,, Ten chlapec nás môže prezradiť."povedal jeden muž v čiernom plášti Arovi.
,, To je pravda. Čo máte v pláne s ním urobiť?"opýtal sa Aro a Lilly mu odpovedala: ,, Onedlho sa stane upírom. Neprezradí nás."povedala a potom ju doplnil aj Carlisle: ,, Tobias je naša rodina."Aro sa nechutne zasmial.
,, Dobre, ale osobne sa prídeme pozrieť či je s neho upír."ako to dopovedal jeden upír zmraštil tvár a vykríkol: ,, Nie Aro. Musíme sa Lilly pomstiť."
Rýchlo utekal za mnou a nikto z nás sa nepohol. Dokonca ani Lilly. Začal som sa naozaj báť. Chce ma zabiť?
Myslíte si, že Tobias zomrie?
Vote&Comment
YOU ARE READING
Red Eyes(Dokončené)
VampireLilly je novorodená upírka, ktorá nikdy nechcela byť upírkou Tobias obyčajný chalan, ktorého stretne v škole. Ak ste milovníčky Twilight, tak toto je pre vás!!!!!!!! Obzrela som sa a uvidela som tie nebeské oči. Nechtiac som sa nadýchla a tá vôňa m...