,,Už bol za mnou aj Edward. Čítal mu myšlienky. Chcel zabudnúť na svojich rodičov, keď si mu to pripomenula, tak to chcel spraviť znova. Všetko sa to odohráva v hlave. Preto som tu od poobedia a čítam tieto knihy. Tobias má vzácny dar. Dokáže zabúdať. Aby som to to presne vysvetlil, dokáže zabudnúť na niečo a keď mu to niekto pripomenie, tak sa mu to všetko vráti."povedal a ja som bola v šoku a na chvíľu som sa neamohla ani na slovo.
,,Takže si v hlave povedal, že nie je smädný a tým pádom vydržal byť v pohode medzi ľuďmi. Nechápem ako to funguje. Je to zvláštne."povedala som mu a Carlisle mi to znova vysvetlil: ,, Tobias si povedal v hlave povedal, že chce zabudnúť na to, že je smädný a že nepotrebuje ľudskú krv. Zabudol na to a keď si mu to pripomenula, tak sa mu smäd vrátil."
,,Chápem, nevie o tom že ma taky dar."konštatovala som a Carlisle pritakal a potom povedal: ,, Musí byť opatrný, pretože ten upír čo mal tento dar, tak ho zabili. Tiež chcel zabudnúť na smäd a aj zabudol. Bol už tak oslabnutý, že ho nepriatelia zabili veľmi ľahko."
,,Musíme mu to povedať. Len ma zaujíma prečo chce zabudnúť na rodičov."nechápala som to mu.
,,Nechcel ich ohroziť. Edward mu prečítal všetko čo si vtedy myslel."povedal Carlisle a ja som prikývla. Obaja sme išli do obývačky a čakali sme na ostatných členov rodiny.
Keď prišli do obývačky, tak Carlisle začal hovoriť: ,, Tobias, ešte o tom nevieš, ale máš dar a používaš ho."Tobias ostal v šoku a všetci sme boli ticho. Carlisle pokračoval: ,,Tvoj dar je takzvané zabúdanie."povedal a Jasper sa uškrnul: ,,Vedel som to."Tobias sa naňho pozrel a potom znova na Carlisla.
,,Edward mi hovoril, že si chcel zabudnúť na rodičov, aby si ich neohrozil. Nechápal tomu a prišiel za mnou a povedal mi to. Myslel som si, že to bude tento dar a myslel som si dobre, keď som si prečítal jednu knihu. No a potom prišla za mnou Lilly a len sa mi to potvrdilo."povedal.
,,Takže aj ja mám nejaký dar?"opýtal sa Tobias a stále tomu neveril.
,,Ano máš len si musíš dávať naň pozor."pohrozil mi Carlisle a on nechápal prečo. Potom mu na to povedal:,, Žil upír, ktorý mal tiež takýto dar a zabudol na svoj smäd. Nik mu nepipomenul, že musí sa znova posilniť a bol už tak slabý, že ho nepriatelia zabili. Neviem ako si na tom s tým tvojim darom. Každý dar je iný a nikto nemôže mať taký istý. Tvoj dar musí ešte byť väčší, ale zatiaľ sme nič nezistili. To zistíš sám a postupne."povedal mu a Tobias prikývol.
,,Takže sa v ňom musím zlepšovať?"opýtal sa Tobias a Carlisle prikývol a povedal: ,,Len to nesmieš robiť sám. O tomto dare veľa neviem a je to pre mňa niečo nové. Musíš si dávať pozor. Tvoj dar je iný. Jasper a Edward a Alice majú vzácne dary, ale nepotrebujú sa už zlepšovať."povedal mu Carlisle a Tobias pozorne počúval. Pre všetkých je to niečo nové. Nevieme čoho všetkého je schopný. Bojím sa oňho.
,,Tak sa idem zlepšovať."povedal sebaisto a Carlisle nadvihol obočie. Nebol si tým istý či to je dobrý nápad. Keď si to všimol Tobias, tak povedal:,,Čím skôr tak lepšie."povedal a Carlisle nakoniec prikývol.
,,Dobre, takže chcem zabudnúť na rodičov."povedal pre seba a zatvoril oči. Potom ich otvoril a poobzeral sa po okolí.
,,Vieš kto sú Eleanor a Jill?"opýtala som sa ho a on pokrútil hlavou. Potom som povedala:,,Rodičia."a Tobias si spomenul.
,,Funguje to."povedal Tobias a Edward mu na to povedal: ,, Skús si na niečo spomenúť sám."
Tobias zavrel oči a zabudol na niečo. Nepovedal čo, ale našťastie, že Edward vie čítať myšlienky. Tobias mal stále oči zatvorené až kým mu Edward nepovedal:,,škola."
,,Skúsil som si spomenúť na školu. Na nejaké útržky som si spomenul a na nejaké nie. Iba keď si to povedal, tak sa mi všetko vrátilo."povedal Tobias.
,,Ak sa budeš v tom zlepšovať, tak je možné, že si to dokážeš pripomenúť sám."povedal Carlisle a Tobias prikývol.
,,Dobre, zajtra pokračujem. Dnes sa mi už nechce. Už nevládzem."povedal a Carlisle mu pripomenul: ,, Dávaj si naň pozor, aby si na niekoho nezabudol."povedal a Tobias prikývol. Tobias musi byť teraz veľmi opatrný.
,,A čo tá svadba?"spýtala sa Renesmee a ja som sa zasmiala. Bella ju napomenula.
,, Dobre že sa pýta. Chcem ťa ženu čo najrýchlejšie."povedal Tobias a usmial sa na mňa. Ja som mu úsmev opätovala a Renesmee nás zas prerušila:,, Ja som sa nepýtala na vaše úsmevy ale svadbu."teraz sa zasmiali už všetci.
,,Čo tak o dva týždne?"opýtal sa ma Tobias a ja som prikývla. Som rada, že zažijem naozajstnú svadbu. Budem v bielych krásnych dlhých šatách a Tobias bude pri mne stať.
,,Vzala by som si ťa aj dnes."povedala som a usmiala som sa.
,,To stihnete za dva týždne?"opýtal sa s úškrnom a Emmett povedal: ,, Čo keby sme začali deň pred svadbou?"Jasper s Edwardom sa zasmiali. Jacob to až potom pochopil a ironicky sa zasmial. Potom sa na tom zasmiali všetci.
,, Mohli by sme ti ísť kúpiť šaty."navrhla Alice a Rosalie s Renesmee a Bellou prikývli.
,,To je dobrý nápad."povedala som a usmiala som sa.
,,Esme nechceš ísť aj ty s nami?"opýtala som sa jej a ona sa na mňa prekvapene pozrela a potom povedala:,, No ak vám to nebude prekážať tak s vami pôjdem."
,,Prečo by nám to malo vadiť? Užijeme si."povedala Alice a chlapci sa zasmiali.
,,A vy neurobte niečo zlé."povedala so srandy Esme a Carlisle ju ubezpečil: ,, Nemalo by sa nič stať."A zasmial sa aj on.
Vote&Comment
STAI LEGGENDO
Red Eyes(Dokončené)
VampiriLilly je novorodená upírka, ktorá nikdy nechcela byť upírkou Tobias obyčajný chalan, ktorého stretne v škole. Ak ste milovníčky Twilight, tak toto je pre vás!!!!!!!! Obzrela som sa a uvidela som tie nebeské oči. Nechtiac som sa nadýchla a tá vôňa m...