Lilly
Bola som v šoku. Tobias ma požiadal o ruku. Jasné, že som mu povedala áno. Milujem ho. Celý čas sme sa bozkávali. Milujem upírsky život. S ním je taký ľahší.
,, Musím to povedať Renesmee."povedala som mu s nadšením a on sa najprv zasmial a potom mi na to povedal: ,, Stav sa, že si to všimne aj sama."zasmiala som sa aj ja a prikývla som. Išli sme do domu Cullenovcov. Polovica sedela v obývačke vrátane Renesmee a Jacoba. Prsteň som mala na ruke a nevšímala som si ho. Bola som taká ako vždy. Sadla som si s Tobiasom na sedačku a boli sme ticho. Tobias sa na mňa celý čas usmieval a potom som počula krik. Pozrela som sa na Renesmee a tvárila som sa, že nerozumiem prečo kričí.
,, Tobias ťa požiadal o ruku."nebola to otázka, ale konštatovanie a ja som prikývla.
,, Lilly, už máš šaty? Máš topánky?"začala panikáriť a ja som nechápala prečo, veď na termíne svadby sme sa ešte nedohodli. Do obývačky vošla Alice a Jasper. Prisadla si ku mne a objala ma.
,, Gratulujem Lilly. Neboj sa, pripravíme ti takú svadbu, že keby si bola človek, tak aj tak na to nezabudneš."povedala a ja som sa zasmiala a odpovedala som jej: ,, Ďakujem Alice."
Do obývačky prichádzali aj ďalší členovia rodiny Cullenovcov. Gratulovali nám a všimla som si ako sa Edward pozerá na Tobiasa. Číta mu myšlienky. Nad čím tak Tobias rozmýšľa? Viem , že sa usmieva nútene. Trápi ho ten dar. Neviem ako mu mám pomôcť.
,, Už máte aj termín svadby?"opýtal sa nás Carlisle a ja som pokrútila hlavou na znak nesúhlasu.
,,Vieš o tom, že budem musieť pozvať aj rodičov."pripomenul mi Tobias a ja som prikývla. Najlepšie na tom je, že jeho rodičia ma ani nepoznajú.
,, Najprv sa budem musieť s nimi spoznať."povedala som mu alebo skôr pripomenula.
,, Dobre, zavolám mame."odpovedal a ja som mu na to hneď povedala: ,, Tobias, neviem či sa dokážeš ovládať, nezabúdaj, že tvoji rodičia sú ľudia."pohladila som ho po líci a prikývol: ,, Tak aspoň im poviem, že mám snúbenicu."usmiala som sa a pobozkala som ho. Vytočil mamine číslo a mama mu zdvihla po dvoch zvoneniach. Všetci sme boli ticho a počúvali sme čo hovorí jeho mama.
,, Ahoj zlatko."
,, Ahoj mami."pozdravil sa jej Tobias a usmial sa.
,, Mám pre teba dôležitú správu."povedal a mama zostala v šoku a počúvala.
,, Našiel som si priateľku a už je to moja snúbenica."povedal a mama bola ticho, iba po chvíli niečo zmysluplné povedala.
,, To je výborné a to tak rýchlo?"
,, Poznám sa s ňou už dlhšie a pred nedávnom sme sa dali dokopy a chcem si ju zobrať za ženu."povedal jej a znova bolo ticho.
,, Dobre, ale potom sa s ňou neopováž rozviesť."povedala so smiechom a Tobias sa zasmial tiež a odpovedal jej na to: ,, S ňou nikdy mami."
Hovor ukončil a vydýchol si. Mobil si dal do vrecka a povedal: ,, Zobrala to celkom dobre."Rosalie sa zasmiala a povedala: ,, Ak nepočítaš to, že bola v poriadnom šoku tak áno."usmiala som sa. Tie jej poznámky stoja za to.
,,Navrhujem, aby svadba bola o mesiac. Tobias už nebude mať taký problém a ja sa chcem čo najrýchlejšie zabaviť."povedala Renesmee s nadšením a Bella ju napomenula.
,,Všetko závisí na tebe Tobias. Ty musíš vedieť ako sa dokážeš ovládať."povedala som mu a pohladkala som ho po chrbte.
,,Dokážem sa ovládať, veď Renesmee som ešte neublížil."povedal, ale ja som mala aj tak pochybnosti.
,,Bude tam tvoja rodina a oni sú ľudia s krvov. Nechcem ťa podceňovať. Môžme to spraviť Tak, že ma predstavíš rodičom alebo pôjdeme do mesta medzi ľudí."prikývol a ja som sa usmiala.
,, Súhlasím. Musím to vyskúšať, keď budem mať okolo viacej ľudí ako iba jedného. Nič v zlom Renesmee."povedal a Renesmee len mávla rukou.
,,Pôjdeme zajtra do mesta. Jasper a Emmett pôjdete s nami?"spýtala som sa a oni prikývli.
,,Neveríš mi?"opýtal sa Tobias a pretočila očami.
,,Ja ti verím, ale ovládanie je veľmi ťažké. Sama som tým musela prejsť a zvládneš to aj ty. Len pochop, že nechcem aby o život prišli nevinní ľudia."povedala som mu a ona našťastie prikývol. Nezniesla by som, keby sa na mňa nahneval.
,, Kto bude všetko na svadbe?"spýtala sa Renesmee a začala si zapisovať ľudí.
,, No Tobiasova rodina a vy. Ja rodinu nemám. Pre nich som už desať rokov mŕtva."povedala som jej a Bella si sadla ku mne s druhej strany a povedala: ,, Lilly ty máš rodinu. Máš nás. My sme tvoja rodina."musela som ju objať. Bolo to tak krásne čo povedala.
,,Ďakujem vám."poďakovala som všetkým a usmiala som sa. Nič viac som si priať nemohla.
Na druhý deň sme išli do mesta. Išli sme na Jasperovom aute. Emmett rozhodol, že pôjdeme do kina. V kine som sa nesústredila na film, ale na Tobiasa. Pozeral film. Okolo neho boli vyše päťdesiat ľudí a on kľudne pozeral film. Jasper sa na mňa pozrel a nadvihol obočie. Nerozumel tomu. Ako sa tak dokáže ovládať? Aj Emmett sa zmätene tváril.
Keď skončil film išli sme von ku nášmu filmu. Na dnes stačilo.
,,Tobias ako je možné, že si vydržal?"pozrel sa na mňa a povedal: ,,Musela si mi to pripomenúť, teraz už niečo cítim."povedal a ja som nechápala. Pripomenúť? Som s toho zmätená a Emmett ešte viac. Jasper niečo tuší, ale nemám schopnosť čítať myšlienky, takže neviem čo.
Hneď ako sme prišli domov som utekala za Carlislom. Sedel za stolom v pracovni.
,,Prepáč, dúfam, že nevyrušujem."pokrútil hlavou na znak nesúhlasu a povedal mi aby som si sadla. Sadla som si oproti neho a začala som rozprávať: ,, Boli sme s Tobiasom v kine a po celý čas som ho sledovala. V kine bolo šesťdesiat päť ľudí a on necítil nič. Keď som sa ho na to opýtala, tak povedal že na čo som mu to pripomenula, že už niečo cíti. Nerozumiem to mu. Ako tak ľahko môže nepriahnuť po ľudskej krvi. Veď ja som s tým mala veľký problém."povedala som a Carlisle sa zasmial a povedal:,, Už bola za mnou aj Edward. Čítal mu myšlienky. Chcel zabudnúť na svojich rodičov, keď si mu to pripomenula, tak to chcel spraviť znova. Všetko sa to odohráva v hlave. Preto som tu od poobedia a čítam tieto knihy. Tobias...
Pokračovanie nabudúce.
Aj ja vás ľúbim😁😁😁.
Viete čím môže byť Tobias taký vzácny?
Poteší ma vote a pekný comment. Ďakujem ❤❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Red Eyes(Dokončené)
VampirLilly je novorodená upírka, ktorá nikdy nechcela byť upírkou Tobias obyčajný chalan, ktorého stretne v škole. Ak ste milovníčky Twilight, tak toto je pre vás!!!!!!!! Obzrela som sa a uvidela som tie nebeské oči. Nechtiac som sa nadýchla a tá vôňa m...