Ples

304 21 0
                                    

S Renesmee som sa dohodla, že na ples pôjdeme od Cullenovcov, pretože Alice nám sľúbila, že nás namaľuje a spraví nám účesy. Prvú išla namaľovať a spraviť účes Renesmee. Ja som sedela pri Rosalie, ktorá je pri nás ako dozor a poratkyňa. Za chvíľu mala Renesmee účes hotový a ja som sa na ňu pozrela.

,, Tento účes sa ti veľmi hodí."povedala som jej a Renesmee sa na mňa usmiala a poďakovala Alice. Keď Alice namaľovala Renesmee na rade som bola ja. Sadla som si na stoličku pred zrkadlom a Alice sa mi začala hrať s vlasmi.

Po chvíľke som sa pozrela na hotový účes. Polovicu vlasov som mala vypnutú a ostatné som mala natočené a Alice mi ich dala na plece. Bolo to nádherné ešte nikdy som takýto účes nemala.

Potom ma začala maľovať. Namaľovala ma jemne a dokonale sa mi to hodilo k mojim červeným šatám.

,, Ďakujem Alice. Je to násherné."poďakovala som sa jej.

,,Lilly, ty si nádherná aj tak. Tobias bude s teba hotový."povedala a usmiala sa na mňa.

S Renesmee sme si išli obliecť šaty, ktoré sme si kúpili. Obuli sme si ešte lodičky a Alice nás zaviedla do obývačky. Nechápala som prečo. Veď sme ešte mali veľa času do začiatku plesa. No potom som to pochopila. Celá rodina Cullenovcov sedela v obývačke na gauči a čakali len na nás.

Renesmee sa išla ukázať ako prvá. Bola nádherná v tých šatách a každý jej vravel, že je nádherná. Sadla si na gauč k mame a išla som ja.

Ukázala som sa im ja v šatách a čakala som čo mi povedia.

,,Si nádherná Lilly."pochválila ma hneď Esme.

,,No ja si myslím, že ten tvoj Tobias sa neudrží na nohách, keď ťa bude vidieť."povedal Emmett a začal sa rehotať.

,,Emmett!"napomenula ho Rosalie a zazrela naňho. Rosalie by som nikdy nechcela provokovať. Neviem ako by to dopadlo.

,, Každý normálny chlap..."Emmett nedopovedal, lebo ho Rosalie prerušila. 

,, Emmett, vieme čo tým chceš povedať. Nemusíš nám to vysvetľovať a mohol by si už byť ticho?"prikývol a ešte stále sa smial. Sadla som si k Renesmee a rozprávala som sa s ňou až do tedy, kým nás neprerušil Edward.

,,Renesmee ideš s Jacobom na ples?"opýtal sa Renesmee a ja som vedela, že odpoveď už aj tak dávno vedel. 

,, Áno idem."povedala mu a Bella začala dohovárať Edwardovi nech to už nechá tak. Potom išiel nahnevaný na terasu. Išla som za ním. Musela som sa ho na niečo opýtať. Mám ešte hodinu, tak ju využijem.

,,Edward, môžem sa ťa na niečo opýtať?"oprela som sa o zábradlie.

,,Pýtaj sa."

,,Ako reagovala Bella, keď zistila, že si upír?"spýtala som sa a chvíľu bol ticho až potom odpovedal.

,,Bojíš sa ako bude reagovať Tobias."nebola to otázka, ale konštatovanie.

,,Áno. Asi už všetko vieš."povedala som mu.

,,Vieš, nikdy som sa ti nechcel vŕtať v hlave, ale keď si myslela na to ako ťa videl trblietať sa na slnku, tak ma to dosť zaujalo. Prepáč."ospravedlnil sa mi a pokračoval: ,,Zistí to sám, tak ako to zistila Bella. Bolo mu už čudné, že si taká chladná, videl ťa skočiť z útesu a videl ako sa na slnku trblietaš. Ešte chvíľu počkaj, nevrav mu to sama. Mohol by to zle pochopiť."dopovedal.

,,Ďakujem. Len aj tak sa toho bojím. Bojím sa toho dňa."povedala som mu.

,,Nemáš sa čoho báť. Tobias to určite pochopí, veď je do teba úplný blázon. Raz som mu čítal myšlienky a hlavu má plnú iba teba. Nemáš sa čoho báť."povedal a popri tom sa aj zasmial.

Red Eyes(Dokončené)Where stories live. Discover now