Premena?

281 14 0
                                    

Už to Tobias o mne vie. Bála som sa jeho reakcie, ale zobral to celkom dobre. Dnes som sa rozhodla stráviť deň s Renesmee. Ideme na nákupy. Celkom sa aj teším, pretože sa trochu odreaguje ona aj ja. Budeme mať taký babský deň po škole.

Do školy som prišla načas, tak ako každý deň, keď idem do školy, ale na Tobiasa som si aj tak musela počkať, aj keď sme spolu, tak mešká do školy. S Renesmee som sa ešte pred zvonením rozprávala o dnešnom dni, ktorý  strávim s ňou.

,,A pôjdeme aj tam. Musíme."povedala s nadšením.

,,Áno áno, Renesmee. Stihneme všetko, neboj sa."povedala som jej so smiechom. Pozrela som sa na vchodové dvere. Fakt, tam stál Tobias? Bola som prekvapená, ale nedala som to na sebe poznať. Isiel ku mne a celý čas sa usmieval. Renesmee tá sa usmiala a potichu odišla, keby som bola normálny človek, tak ani by som nevedela, že odišla.

,,Ako sa má moje najúžasnejšie, najkrajšie dievča?"opýtal sa ma.

,,Veľmi dobre a ako sa má môj najúžasnejší a najkrajší chlapec?"opýtala som sa ho a on sa usmial.

,,Výborne."odpovedal a spoločne sme išli do triedy. Počas toho sme sa ešte rozprávali: ,, Ako je možné, že si tak skoro v škole?"opýtala som sa ho.

,,Kvôli tebe."odpovedal a ja som sa naňho pozrela a nadvihla som obočie.

,,Kvôli mne?"

,,Áno."odpovedal a keď sme boli pred triedou, tak sme stíchli. Teda aspoň ja. Počula som, že sa o nás dosť rozpráva. Jedno dievča s našej školy rozprávala o nás. Keď som zastala, zastal aj Tobias.

,,Čo sa deje?"opýtal sa.

,,Rozprávajú sa o nás."povedala som mu potichu.

,,Rozprávajú? Jáj, už som pochopil."áno keďže som upír, tak počujem o čom sa rozprávajú v inej izbe. Počujem všetko. Aj to čo nechcem.

Po chvíli sme vošli do triedy a to dievča stíchlo. Neviem ani ako sa volá, pretože som nevedela jej meno. Sadli sme si do poslednej lavici, kde sme mali pokoj a mohli sme sa kľudne porozprávať.

,,Rozmýšľal som."povedal a ja som sa zľakla. Nad čím rozmýšľal? Keď si všimol, že čakám čo mi povie, tak pokračoval: ,,Ty nestarneš a ja som každým dňom, mesiacom a rokom starší a starší..."nedopovedal, lebo som ho prerušila.

,,Tobias, nechcem, aby si sa stal, takým netvorom ako som ja. Ja nemám ani srdce. Som chladná bytosť. Nechcem, aby si bol ako ja."povedala som mu potichu, tak aby to počul len on.

,,Nie Lilly. Ja chcem žiť s tebou, chcem byť ako ty. Chcem aby sme žili spolu. Nevadí mi, že nebudem mať srdce. Dôležité je, že budem s tebou."povedal, ale ja som si stále stála za svojím názorom.

,,Prosím, nerozprávajme sa o tom teraz. Nechajme to na niekedy inokedy."povedala som a usmiala som sa. Aj tak viem, že to tak nenechá. Budem sa musieť s tým poradiť s Cullenovcami. Neviem čo mám robiť. Dala by som všetko za to, aby som mohla byť normálnym človekom. Keď je vonku slnko, musím byť len doma a nemôžem ísť von. Neviem čo by ste si pomysleli, keby ste videli na ulici trblietať sa nejakého človeka. A keby som to spravila, mala by som problém v Vollturiovcami. A tam sa už nechcem vrátiť.

Škola prebehla veľmi rýchlo a ja som Tobiasa vymenila za Renesmee. Išli sme autom hneď zo školy a ja som jej povedala čo mi dnes povedal Tobias. Najprv ostala ticho a potom sa začala smiať. Nechápem čo také smiešne som jej povedala, že sa na tom musí smiať.

,,Toto mi pripomína mojich rodičov, tiež maminu ocko nechcel premeniť. Ani by ju možno nepremenil, keby nebola so mnou tehotná. Musel ju potom premeniť ak nechcel o ňu prísť."povedala mi a ja som nad tým začala uvažovať.

Po chvíli som jej na to odpovedala:,,Ale ja neviem čo mám robiť Renesmee. Nechcem aby s neho bol upír. Veď bude taký istý netvor ako ja a to nechcem."povedala som zúfalo. Neviem čo mám robiť.

,,O tomto sa musíš porozprávať s ockom alebo s niekým z našej rodiny. Ja ti nemám ako poradiť."povedala a povzbudzujúco sa na mňa usmiala.

,,Renesmee, ja viem, že tvoj úsmev je dokonalý, ale ten mi teraz nepomôže."povedala som a ona za začala smiať. Po chvíli som aj ja začala smiať. Už teraz viem, že tento deň bude úžasný. S Renesmee vie aj s tej najhoršej situácie spraviť nejakú srandu a za to ju obdivujem, pretože ja by som to nevedela.

                           ❤❤❤

,,Renesmee už by sme mohli ísť domov."povedala som jej, pretože teraz si už skúšala osemnáste šaty. Áno počítala som to, lebo to bolo strašné. Stavím sa, že si kúpi tie, ktoré si skúšala ako prvé.

,,Áno už idem."povedala. Áno už idem mi povedala tretíkrát, takže ešte nejakú hodinku môžem počkať.

Po polhodine sme konečne išli domov. Zobrala si tie druhé šaty, ktoré si skúšala. Takže som bola blízko. Ja som nešla domov, ale ku Cullenovcom. Musela som toto čo najrýchlejšie vyriešiť, lebo neviem ako nabudúce zastavím Tobiasa.

Renesmee zaparkovala pred domom a naraz sme vystúpili z auta. Vošli sme do obývačke, kde bola celá rodina Cullenovcov.

,,Vedela som, že prídeš."povedala Alice ustráchane.

,,Potrebujem sa poradiť."povedala som a všetci boli ticho. Dali mi priestor, aby som mohla hovoriť:,, Tobias mi dnes povedal nech ho premením na upíra."povedala som a všetci ostali ticho. Rozmýšľali nad tým.

Hovoriť začala Bella:,, Poznáte sa krátko, bolo by to podľa mňa riskantné. Zatiaľ nech to ešte nerieši."povedala a povzbudzujúco sa na mňa usmiala.

,,Ďakujem. Ja ho ľúbim, veľmi. Len ja nechcem, aby s neho bol taký netvor ako ja. Chcem, aby žil, tak ako normálny človek."povedala som a Edward sa uškrnul a potom mi povedal:,, To poznám Lilly. Tiež som Bellu nechcel premeniť. Tiež som to hovoril, ale teraz som šťastný, že ju mám a že je taký upír ako som ja."uškrnul sa znovu a išiel za Bellou a objal ju.

,,Musíš spraviť to čo chceš len ty Lilly. My ti nemôžme v tvojich rozhodnutiach brániť. Ale ja by som na tvojom mieste počkal."povedal Carlisle. Usmiala som sa naňho, pretože som sa rozhodla. Neprením ho ešte teraz. Chcem, ho spoznať ako človeka, človeka, ktorý sa do mňa záľubil ako človek.


Je tu konečne nová časť. Dopíšem túto knihu sama, pretože s tou druhou osobou som sa dosť pohádala a bolo by mi ľúto, keby táto kniha ostala nedopísaná. Dúfam, že ma chápete.

Vote&Comment

Red Eyes(Dokončené)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora