Dnes je ten deň. Ten veľký nádherný deň, kedy sa stanem pani Bennettovou. Teraz mi Alice robí účes a Rosalie nám robí spoločnosť. Esme s Carlislom vonku usádzajú hostí a Tobias sa pripravuje, tak ako ja. Keď som mala účes hotový, Rosalie ma nalíčila a Alice mi išla zobrať svadobné šaty, ktoré boli v jej šatníku, aby ich Tobias nevidel.
Obliekla som si šaty a obula som si lodičky. Pozrela som sa do zrkadla a Alice mi povedala: ,, Lilly vyzeráš úžasne."usmiala som sa na ňu a objala ma.
,, Pamätám sa, keď sme sa s Edwardom brali. Bol to ten najkrajší deň."vstúpila do izby Bella a usmievala sa. Pozrela som sa na ňu v zrkadle a usmiala som sa. Do izby vošla Esme a usmievala sa: ,, Si hotová?"spýtala sa a ja som prikývla a potom ešte dodala: ,, Si nádherná."
,, Ďakujem."usmiala som sa a poslednýkrát som sa pozrela do zrkadla a mohla som ísť. Vyšla som na terasu a čakala som na Carlisla. Všetci sedeli na svojich miestach a čakali na mňa. Tobias stál a čakal. Usmieval sa. Carlisle prišiel ku mne a opýtal sa ma: ,, Si pripravená?"ja som mu hneď odpovedala: ,, Samozrejme."usmial sa a chytil ma za ruku.
Išli sme. Hudba začala hrať a všetci ľudia sa pozerali na mňa ako idem k Tobiasovi. Usmievala som sa a oni tiež. Bola tam rodina Cullenovcov, tak ich nepoznám všetkých. Musím sa s nimi potom zoznámiť. Elizabeth sa na mňa usmievala s Jamesom a ja som im úsmev opätovala. Keď sme prišli k Tobiasovi, Carlisle sa na mňa pozrel a povedal: ,, Budeme tu vždy pre teba."pozrela som sa naňho s vďačnosťou a poďakovala som mu. Pustil mi ruky a ja som si zastala vedľa k Tobiasovi. Celý čas sa na mňa usmieval a ja naňho.
,, Zišli sme sa tu, aby sme spojili týchto dvoch ľudí. Tobias Bennett berieš si tu prítomnú Lillianu Whiteovú? Budeš jej oporou v šťastí i nešťastí?"Tobias sa usmial a povedal: ,, Áno."
,, Lilliana Whiteová berieš si tu prítomného Tobiasa Bennetta. Budeš mu oporou v šťastí i nešťastí?"ja som sa usmiala a povedala som: ,, Áno."
Renesmee nám podala obrúčky a Tobias mi dal prsteň na prst a ja zase jemu.
,, Môžete sa pobozkať."Tobias sa uškrnul a pobozkal ma. Ja som mu bozk opätovala a všetci nám začali tlieskať. Popri bozku som sa usmiala a Tobias tiež. Odtiahli sme sa od seba a pozreli sme sa na ľudí, ktorí stáli a tlieskali.
Po obrade sme išli s svadobnému stolu a museli sme jesť. Vydržali sme to a jedli sme jedlo. Potom nasledoval náš spoločný prvý tanec. Tobias ma chytil za pás a ja som dala svoje ruky okolo jeho hlavy. Začali sme tancovať na romantickú hudbu a všetci sa na nás pozerali a potom sa k nám pridali.
,, Milujem ťa."povedala som Tobiasovi pri tanci. Usmial sa na mňa a povedal: ,, Aj ja tebe Lilly a veľmi."povedal a ja som si hlavu oprela o jeho hruď a tancovali sme. Hýbali sme sa do rytmu hudby. Keď prestala hrať hudby, museli sme pokrájať svadobnú tortu. Bolo to vtipné a my sme znova museli jesť jedlo.
,, Smiem prosiť?"prišiel za mnou James a ja som prikývla. Tobias tancoval so svojou mamou.
,, Myslím, že pri tebe Tobias dospel."povedal a zasmial sa James. Bola to pravda. Kým nebol upírom, tak to bol typický bad boy na škole. Ja som mu to potvrdila a ďalej sme tancovali. Potom som tancovala s Carlislom a Tobias s Esme. Neuveríte, ale tancovala som so všetkými s rodiny Cullenovcov a Tobias tiež len s dievčatami.
Zoznámila som sa s Carlislovou rodinou, ktorí prišli z rôznych krajín. Boli super a obľúbila som si ich a Tobias tiež. Privítali nás a prijali do rodiny za čo sme im boli s Tobiasom vďační.
Tobias
Dnes je ten deň, deň keď si beriem za ženu tú najlepšiu ženu na svete. Lilly. Stál som a čakal som, kedy sa ukáže v bielych svadobných šatách. Usmieval som sa na ľudí a upírov, ktorí sedeli na stoličkách a čakali na náš obrad.
Vyšla z domu a kráčala po chodníku ku mne. Bola nádherná. Milujem ju. Usmievala sa na mňa a ja na ňu. Ako keby sme tu boli iba my dvaja a ľudia okolo nás neexistovali.
Povedali sme si sľuby a dal som jej prsteň na prst a mohol som ju konečne pobozkať. Bolo to tak nádherné. Boli sme tu len my dvaja okolitý svet pre nás neexistoval. Keď sme sa navzájom odtiahli, začali nám tlieskať a my sme sa usmievali, na túto chvíľu som sa tak tešil a konečne prišla. Konečne je mojou ženou. O rok by som ani nepomyslel na to, že sa ožením a stanem sa upírom a budem cicať krv zvieratám. láska si nevyberá a Lilly ma očarila. Už vtedy som vedel, že s ňou chcem prežiť svoj život. Pri nej som dospel, už som nebol taký aký som bol predtým.
Po obrade sme tancovali náš prvý tanec. Jej prítomnosť bola úžasná a znova sme boli len my dvaja. Tancovali sme do rytmu hudby a usmievali sme sa na seba.
Zajtra odlietame na našu svadobnú cestu na jeden ostrov, kde budeme sami. Veľmi sa teším. Vybavovala nám to Alice s Esme. Alice musí mať všetko pod kontrolou a ešte nás učila aj tancovať a aj tak sme netancovali podľa nej. Myslím si, že ešte nám to pripomenie.
Tancoval som so svojou mamou, ktorá mi dávala rady do života. Prikyvoval som a počúval som, aby si myslela, že ma to zaujíma a je to pre mňa poučné. Tancoval som s Esme, Alice, Rosalie, Bellou a Renesmee. Všetci sme sa dobre bavili.
Zoznámil som sa s novými upírmi a som rád, že nás prijali do rodiny. Som za všetko vďační. Pozrel som sa na Lilly ako tancovala v kruhu s Bellou, Renesmee, Alice a Rosalie. Usmiala sa na mňa a ja ňu. Môj život je výborný, pretože ho budem žiť s tou najlepšou upírkou ma svete. Milujem ťa Liliana Bennettová.
Vote&Comment
ESTÁS LEYENDO
Red Eyes(Dokončené)
VampirosLilly je novorodená upírka, ktorá nikdy nechcela byť upírkou Tobias obyčajný chalan, ktorého stretne v škole. Ak ste milovníčky Twilight, tak toto je pre vás!!!!!!!! Obzrela som sa a uvidela som tie nebeské oči. Nechtiac som sa nadýchla a tá vôňa m...