5. Kapitola

954 68 0
                                    

"Ooops

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

"Ooops. Prepáč, asi som si pomýlila izbu" bleskovo som sa postavila zo sedačky a mierila ku dverám, ale zastavil ma jeho ruka na tej mojej a jeho zvolanie: "Nie, počkaj. Magdaléna, však?"
"Radšej Lena" milo som sa usmiala a až vtedy dom si uvedomila, že stále drží moju ruku.
"Dobre tak teda Lena." uškrnul sa, ale moju ruku stále nepustil.
"Hm, no tak už vieš ako sa volám tak by si mi mohol pustiť ruku, nemyslíš?" uštipačne som poznamenala.
"Hm... ani nie. Máš ju takú hebkú." hneď čo to povedal sa začal nekontrolovateľne smiať a ja s ním. A pustil moju ruku zo zovretia. " inak moje meno je Mendes. Shawn Mendes." hodil na mna 'seriousface', ktorý mu dlho nevydržal pretože znovu prepukol do smiechu a ja samozrejme spolu s ním. " Dobre. Tak myslím , že zoznamovanie máme za sebou a môžme prejsť k tomu prečo si tu vlastne prišla."  vážne povedal a gestom mi naznačil nech sa usadím.
"Aha. Takže prečo som teda vlastne prišla?" opýtala som sa s otázkou v očiach a jemným úsmevom na perách.
" Tak ako by som začal. Pred pár dňami dal môj hlavný klavirista výpoveď. A chvíľu na to, som ťa počul hrať na tom letisku a ako to povedať. No proste ma tvoje hranie očarilo. Takže pre teba mám návrh. Poď so mnou na turné ako klaviristka. Uvidíš, má to samé výhody. Teda až na jednu vec. Budeš musieť stráviť dva mesiace s miestami veľmi otravným človekom. So mnou. Tak čo, berieš ?" opýtal sa ma s takou pozitívnou náladou, že mi bolo ľúto ho odmietnuť, ale Julliard bol vždy môj sen a hlavne teraz keď sa mi s veľkou pravdepodobnosťou splní.
"Pozri. Tvoja ponuka je naozaj veľmi lákavá a asi iba hlupák ju odmietol.." dramaticky som sa nadýchla " no tvoju ponuku prijať nemôžem. Môj sen bol vždy Julliard a teraz je tu pravdepodobnosť že ma príjmu a vieš... nechcem sklamať seba a ani svoju rodinu. Takže je mi to naozaj veľmi ľúto, ale budem musieť odmietnuť " zatvárila som sa tak ľútostivo ako to len šlo. Pozrela som sa naň. Tváril sa zaskočene. Takúto odpoveď očividne nečakal.
"Ehm... no tak toto som nečakal. Úprimne som s týmto ani nepočítal, ale tvoje rozhodnutie plne akceptujem a asi ťa aj chápem. Svoje sny si treba plniť." smútne sa usmial a spravil niečo čo som nečakala. Postavil sa a odišiel. On proste odišiel. Nechal ma samú v jeho izbe. Fasa. Čo mám teraz akože robiť? Práve som odmietla Shawna Mendesa a pár poschodí podo mnou zúri dav jeho fanúšičiek.

Melódia tvojho srdcaМесто, где живут истории. Откройте их для себя