24. Kapitola

802 70 3
                                    

Dnešný koncert v Berlíne prešiel pokojne. No neužívala som si to, ako na predošlých koncertoch.  A myslím, že ani Shawn nebol ako sa hovorí vo svojej koži. Stále ma v hrudi zvieral pocit strachu a stresu. Stále som bola rozrušená z toho ako sa Shawn správal ku Dylanovi, pričom aj on rozhodol, že ho bude zastupovať a zrazu mu to neskutočne vadí, aj napriek tomu, že on hrať nemôže a z toho, že Shawn má priateľku. Priznávam, že ma to štve. Ale obzvlášť sa obávam nášho plánu. Plánu, ktorý mal umožniť Shawna žiarliť na Dylana. Mám pocit, že to aj tak nevyjde. Veď si našiel náhradu za Alissu asi za týždeň? Možno menej. Už ani neviem kedy sa rozišiel s Alissou. V ten deň som bola šťastná, že sa s ňou rozišiel. Možno to znie sebecky, no bola som šťastná aj za Shawna, ktorý sa trápil. Trápil sa ako sa Alissa správala k nemu a k ostatným. Bol taktiež zronený z toho, čo si o ňom myslela a prečo s ním chodila. Peniaze a sláva. Dve lákavé veci, ktoré sú zaujímavé avšak môžu zničiť všetko čo máte radi. Tieto dve veci zničili Shawnov vzťah so Alissou. Nezničili práve Shawna, ale skazili Alissu. Verím v to, že Alissa musela byť veľmi milé a láskavé dievča, ktorému sa páčilo nie jednému chlapcovi. No tieto veci ju zradili a zišla z cesty zdravého rozumu. Ovplyvnili jej správanie a jej láskavosť sa zmenila na nenávisť, pýchu, sebeckosť. Neprekvapilo ma to, že sa s ňou rozišiel. Avšak ma prekvapila jedna vec. Aj napriek tomu, že bol očividne "zronený" si okamžite našiel náhradu. Aj napriek tomu, čo sme prežili za ten čas. Som  zvedavá, či je to taká ako Alissa. No nechajme sa prekvapiť.  Megan... Margaret.... Maggy.... áno Maggy. Aspoň, že som si zapamätala jej meno. Z mojich myšlienok ma "prebralo" poklepkanie na mojom ramene. Zdvihla som pohľad z mojich tenisiek  na dotyčného. Bol to muž  stredného veku s ryšavými fúzmi a plešinou na hlave.   

"Prepáčte slečna, ale chcel by som vziať vaše batožiny do auta." jemne sa usmial a ukázal na kufor, na ktorom som sedela. Rýchlo som sa postavila a narovnala si chrbticu. Jemne som prikývla a uhla sa na druhú stranu chodníka. Kým náš šofér vzal moju a taktiež poslednú batožinu ja som otvorila dvere a prisadla som si k ostatným. Bola to krásna limuzína no trochu menšia ako tie predošlé. Sadla som si ku Dylanovi, oproti nám sedeli Shawn a tá jeho Maggy a Sarah sedela pravdepodobne pri šoférovi úplne vpredu. Dylan ma jemne chytil za ruku a preplietla som si s ním prsty. Svoj pohľad som venovala Dylanovi a ten sa na mňa jemne usmial. To bolo v pláne hry. Oprela som si hlavu o jeho rameno. Naskytol sa mi pohľad na nechápajúceho Shawna. Nevedel to. Nevedel, že spolu "chodíme". Maggy nechápavo pozrela na Shawna. Všetci dnes nijako ničomu nechápu.

Môj zlatý, radšej presmeruj ten pohľad niekde inde, pretože tvoja priateľka začne žiarliť a odtrhne ti hlavu, že jej nevenuješ viac pozornosti ako si zaslúži. Ver mi, už si to určite zažil. Ďalej som však venovala pozornosť krásnemu mestu menom Viedeň.

Jemne som položila ruky na klaviatúru. Stlačila som jednu klávesu. A potom ďalšiu a ďalšiu. Unášala som sa melódiou Clauda Debussyho a jeho Clair De Lune. Aj napriek tom, že som nebola prijatá na vysokú školu v NY, stále som si precvičovala klasickú hudbu. Hlavne v chvíľach, keď mám momentálne čas a keď čakám na toho supermeškača vlastným menom Shawn Mendes, ktorý ako inak znovu mešká. Dylan tu už je. Sedí na stoličke a počúva moju hru na piane. Všetko už bolo pripravené na zajtrajšiu show. Čo je celkom zaujímavé  je to, že Dylan vie tiež hrať na klavíri, no jeho vášňou je gitara. No požiadal ma aby som mu niečo zahrala, tým si vraj skrátime čas na čakanie Shawna.  Začula som kroky blížiace sa ku nám. Neprestávala som hrať. Vedela som, že to je Shawn, pretože iba on mešká no nechcem venovať všetku pozornosť práve jemu, pretože ako už viete  IBA ON ZNOVU mešká. Keď som dohrala zdvihla som svoje modré oči na spoločnosť, ktorá sa v aréne nachádzala.

"Bolo to krásne." zatlieskal Dylan. Shawnovi prišiel zaujímavejší mikrofón a podlaha ako to, že znovu meškal. A ani sa neospravedlnil. Myslím, že slová boli úplne zbytočne, pretože ja a Shawn sme spolu neprehovorili odvtedy, keď som spoznala Maggy a s Dylanom sotva niečo prehovorí. Maximálne ho znovu zdžube tak som začala hrať jednu zo Shawnových piesní a v tú chvíľu sa pridal Dylan s gitarou a Shawn začal spievať.

Melódia tvojho srdcaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant