„Vstávať o takejto hodine by nemalo byť legálne." prehlásim pokúšajúc sa nejakým spôsobom rýchlo prebrať. Sú tri hodiny ráno a my už o chvíľu musíme opustiť hotel. Kruté, ja viem. Chceme, aby pri ďalšej lokácii bolo o čosi iné počasie ako pri tých predtým. Viac hmlisté, ak viete, čo tým myslím. Práve to je dôvod, prečo tak skoro. Chceme natáčať tak medzi 6 až 8 ráno. Cesta trvá niečo cez dve hodiny, na mieste podstúpime ešte celý stylingový proces a pre istotu budeme mať aj časovú rezervu.
„Vitaj v mojom svete." prehovorila Sarah a mne bolo jasné, že má za sebou veľa takýchto záťahov.Sarah bola najpracovitejší človek akého poznám. Samozrejme to je aj Shawn, alena Sarah nemá asi nikto.
Túto noc som spala u Sarah v izbe. Bolo mi blbé zase rozdeľovať Maggy a Dylana (aj keď by im to možno na chvíľu nezaškodilo) tak som prišla za Sarah a on a s tým problém nemala.
"Ide aj Maggy a Dylan? Lebo mne nikto nič nehovoril. Nie, že by som s tým mala nejaký problém, ale to by ich asi trebalo zobudiť." poznamenala Sarah keď sme sa už konečne pomaly začali zberať.
"Ťažko povedať, ale podľa mna ich nechajme spať. Netyrajme ešte aj ich." skontrolovala som telefón a videla, že Maggy dala na Instagram fotku zo včera.
(komenty a podobne nižšie budú v pôvodnom znení (takže v angličtine) dúfame, že s tým nebude žiaden problém, ak áno nebojte sa opýtať v komentároch)
@Magss._ Disney Princesses in real life 👑👠
@shawnmendes and 1 345 906 others liked this picture
@dylan_the_guitar_guy Sooo pwetty 😍🤤
@user1 ugly
@user2 stunning 👌
@shawnmendes That's my girl 👑
@user3 Omg shipppp @shawnmendes is that to @lelelena? 😱
@shawnmendes @user3 Idk Maybe 🤔
@user4 ahoj Lena! Vyzeráte úžasne! Pozdravujeme zo Slovenska :D
And 462 735 more...Pousmiala som sa hneď na viacerymi vecami. Na tom, že tá fotka sa nám fakt vydarila. Na tom, čo Shawn komentoval. Ten chlapec rád provokuje. A na tom, že sú medzi fanúšikmi aj ľudia zo Slovenska. Naozaj mi moja rodná krajina chyba. Myšlienka, že odtiaľ odídem bola niečo vysnívané, ale teraz keď sa mi to splnilo je to trochu iné. Ani neviem kedy uvidím našu rodinku.
Z premýšľania ma prebudila Sarah.
"Lena, neviem čo tam robíš, ale máš 5 minút."
Ešte raz ma štuchne a stratím nervy. Pomyslela som si hneď predtým ako ma štuchol znovu.
"Čo je?!" vybrala som si jedno slúchadlo z ucha.
"Ahoj." Seriózne? Darovala som mu jeden nepekný pohľad. "Ako sa máš?" Ozve sa znovu.
"Shawn. To si sa ma za posledných 45 minút spýtal minimálne 10 krát a mám sa dobre." Nechápala som o čo mu ide. Ja som si chcela len v pokoji počúvať hudbu a poprípade si zdriemnuť, ale to sa pri konštantnom otravovaní a štuchaní nedalo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melódia tvojho srdca
Hayran KurguMôj plán bol takýto: 1. Prijatie na Julliard 2. Vyštudovať Julliard 3. Zapísať sa do dejín hudby Ale čo ak sa jej do cesty pripletie on a celý plán sa zmení? ,,Ďalší...