Ako prvá som sa tak nejak spamätala ja. Rýchlo som sa postavila a nastavila som za Shawnom ruku za účelom pomôcť mu. Ten moju ruku prijal a tiež sa postavil. Super. Prvý dojem na fanúšikov za 100 bodov. Keďže nám kufre privezú zobrali sme si len ruksaky a pomaly zostupovali vysúvacími schodíkmi z lietadla. Som strašne nervózna. Chvíľu som počkala kým sa Shawn s fanúšikmi dofotí a mohli sme ísť ďalej ku autu pri ktorom nás už čakala Sarah ako inak s úsmevom na perách.
"Vidím že ste sa už skamarátili." povedala s úškrnom namiesto pozdravu. Nič som na to nepovedala úprimne cítila som sa trochu trápne. Mlčky sme všetci nasadli do auta. Ani som si neuvedomila ako veľmi ma ten let unavil a zaspala som.
Zobudila som sa až keď už bolo auto zaparkované. "Vstávaj!" nie veľmi nežne ma budila tentokrát Sarah. "Na spanie teraz nieje čas prvá show je už dnes!" povedala s entuziazmom v hlase. Je to možné? Úplne som zabudla že je to už dnes. Hlava moja deravá.V hoteli:
Všetci tu pobehujú po izbe ako šialený a ja sa len mlčky snažím počúvať nariadenia neustále hrnúce sa z úst Sarah. Strašne sa bojím.
Pol hodinu pred začatím koncertu:
Práve sa končí generálka a Shawn spieva záverečnú pesničku. Práve začínam zvažovať či toto všetko bol dobrý nápad. Asi je už trošku neskoro. To bude dobré. Pripojím sa na dokopy štyri pesničky. Podľa poradia je to: Stitches, A Little Too Much, Roses, Life Of a Party, Mercy. Samozrejme medzitým ešte pesničky budú, ale tie doprevádza gitara, alebo na piano hrá Shawn. Prvá pesnička je There's Nothing Holding Me back a posledná Treat You Better. Na pódium výdeš keď ti dá týpek pri schodíkoch ku pódiu, po ktorých pôjdeš znamenie. Nie skôr, nie neskôr. Presne vtedy, keď ti týpek povie. Akordy vieš len nestresuj. Opakovala som si dookola počas toho ako som chodila hore- dole, tam a napäť. Snažila som sa ukľudniť, ale nijak mi to nevychádzalo. Neskutočne som sa žľakla, keď som ucítila niečije ruky na očiach. "Nízkokalorický Bože ale som sa žľakla." skričala som v tom šoku po Slovensky. Za to som si zaslúžila len Shawnov nechápavý pohľad. No div sa svete keď mi nič nerozumel. V tom roztržení som si ani nestihla všimnúť, že už dospieval.
"Nervózna?" spýtal sa pobavene. Hodím naňho pohľad typu *tonemyslíšvážne*."Nieeeeee. Preto tu pobehujem ako nejaké zmetené kurča." odpovedala som ironicky. Na to sa len zasmial.
"Neboj sa ja tiež," pristúpil ku mne o krok bližšie "pred každou jednou show sa bojím rovnako ako pred mojou prvou." to už stál úplne pri mne. Len som si povzdychla a zadívala sa do zeme. Jemným dotykom mi zovrel tvár do dlaní "pozri, videl som ťa vtedy na tom letisku hrať a bolo úžasné. Tak tam choď a všetkým ukáž čo v tebe je." povzbudivo sa na mňa usmial a dal mi nežnú pusu na čelo. V tej chvíli sa z reprákov v hale ozvali začiatočné pesničky There's Nothing Holding Me Back. Venoval mi posledný úsmev a odišiel tak rýchlo ako prišiel.
Dúfame že sa vám nová kapitolka páčila. ❤
Venujeme ju genialgirl64 ❤❤
Ps: v médiách je fotka z koncertu, ktorý mal Shawn v máji vo Viedni 😍
BINABASA MO ANG
Melódia tvojho srdca
FanfictionMôj plán bol takýto: 1. Prijatie na Julliard 2. Vyštudovať Julliard 3. Zapísať sa do dejín hudby Ale čo ak sa jej do cesty pripletie on a celý plán sa zmení? ,,Ďalší...