16. Kapitola

884 70 11
                                    

Shawn:

Za klavírom som sedel ešte ďalšiu hodinu, no nič som nehral. Iba som tam sedel a rozmýšľal. Alissu poznám už od detstva. Boli sme susedia a naši rodičia boli dobrí kamaráti. Stále sme sa spolu hrávali. Boli sme najlepší kamaráti celú škôlku a celú základnú školu. Potom prišiel prvý ročník na strednej. Vtedy sme sa dali dokopy. Bolo to úžasné. Alissa bola skôr tichšie a slušné dievča. Nepotrebovala každého pozornosť. A aj cez to bola jedinečná. Keď bola iba so mnou bola sebavedomá, ale nie egoistická. A práve preto som ju miloval. Potom však prišiel druhý ročník a všetko sa zmenilo. Ona sa zmenila. Už to nebola tá stará Alissa, ktorú som mal tak rád. Inak sa obliekala. Inak sa správala. Zrazu potrebovala pozornosť úplne všetkých. Nebola to ona. Bola to už úplne iná osoba. Uvedomoval som si to, ale nechcel som to s ňou skončiť. Mal som ju rád. V tom čase som aj odišiel zo školy aby som sa hudbe mohol venovať na takmer 100%. A školu som potom dokončil online. Stále sme sa stretávali, no bolo to iné. Potom prišli rôzne turné a tak. Prišlo mi že jej ide skôr o slávu a peniaze, ale ja som ju aj tak neopustil. Nemohol som. Nedokázal som to. Deň čo deň som dúfal, že sa vráti tá Alissa, ktorú som kedysi tak miloval. Nevrátila sa. Doteraz nie. A teraz mám pocit, že sa z nejakého dôvodu snaží zbaviť Leni. Tej sa zas nedokážem ani pozrieť do očí. Vyzerá zničene a otrávene. Čo som jej zas spravil? Dobre uznávam možno som jej o Alisse mal povedať skôr, ale na čo by to bolo dobré? Sama prednedávnom Alisse povedala, že je tu čisto služobne a ja ju nezaujímam.Stále neviem čo si mám myslieť o tej facke. Nechce sa mi veriť že by to Lena spravila. Čo ak si to Alissa vymyslela. Vtedy som si to pevne uvedomil. Už sa mi stará dobrá Alissa nevráti. Musím sa s ňou rozísť.
S povzdychom som sa postavil od klavíra. Pozrel som sa na hodinky. Ani som si neuvedomil ako dlho tu už vlastne som.

Lena:
Zo štadiónu som mierila rovno do postele.

O deň neskôr:
"Poďme nakupovať!" Vykríkla z ničoho nič Sarah pri raňajkách. Všetci sme na ňu zaskočene pozreli. "No čo? Koncert je až zajtra. Tak prečo nie." Dnes má na tváry až nejako pofidérne veľký úsmev. Aspoň niekto.
"Ahm. Môže byť." Prikývla som a ďalej som sa venovala svojmu jedlu.
"Áno zlato poďme." Šťuchala Alissa do Shawna.
"No tak to prrr. Teba nikto nevolal." Uzemnila ju Sarah.
"Sarah!" Zahriakol ju Shawn hneď ako keby bola malé decko. A to je od neho staršia.
"Argh... no dobre poďte aj vy." Prekrútila očami.
Ja som sa sama pre seba musela zasmiať. Z celej tejto situácie. Jedovatá zmija to asi počula a začala proti mne niečo bľabotať. Mna to vôbec netrápilo a preto som ani nespustila oči od môjho jedla. To ju naštvalo ešte viac. Zdvihla sa zo stoličky a odkráčala. Čo ma však prekvapilo bolo že Shawn tentokrát nebol ako jej cvičená optička a hneď za ňou neutekal.
"To ste už trochu prehnali." Vyčítavo povedal Shawn po chvíli. Čo?!?!?! Sarah na to hneď išla niečo povedať, ale ja som ju predbehla.
"Čo prosím?! Počúvaš sa ty niekedy vôbec? Keby si vedel že..." zastavila som sa a radšej to nedopovedala. S povzdychom som pokrútila hlavou a pokračovala, ".. vieš čo. Koniec koncov vy dvaja sa ku sebe perfektne hodíte. Obaja ste nenormálne pokrytecký." Keby som sa postavila a odišla znamenalo by to, že sa vzdávam a preto som sa ďalej venovala svojim raňajkám. Ani som sa naň nepozrela ale aj tak som vedela že na mna len pozerá s otvorenou pusou.
"Tak môžme vyraziť?" Vošla do izby Sarah.
"Jasné, len si zoberiem kabelku." Usmejem sa na ňu a keď si zoberiem kabelku môžme vyraziť. "Ide s nami aj Shawn a pani urazená?" Opýtam sa počas toho ako vstupujeme do výťahu. Stlačím tlačítko s číslom 1 a výťah sa pohne smerom nadol.
"Prekvapuje ma to, ale áno." Vystúpime z výťahu. Shawn a Alissa tam už čakajú. Vyjdeme von, kde nás už čaká auto. Shawn tentokrát šoféruje a Alissa sedí na mieste spolujazdca. So Sarah sa nerušene rozprávame. Smejeme sa a v tom sa na nás otočí namosúrená Alissa s vražedným pohľadom. So Sarah si vymeníme pohľady a začneme sa smiať ešte raz. "No čo ja nemôžem za to, že vy máte tichú domácnosť." So smiechom miknem pleciami. Ona na mňa len pozerá so sankou na zemi.
"Zlato to s tým nič nespravíš?" Otočí sa na Shawna.
"Nie." Podľa toho ako veľmi silno drží volant že už prišiel o nervy. A to som ešte len začala.

Melódia tvojho srdcaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz