30. Kapitola

489 44 11
                                    

Prebudila som sa v posteli. V úmysle ponaťahovať si stuhnuté telo som sa roztiahla na plochu postele. Neúmyselne som časťami tela do niečoho narazila. Alebo do niekoho? Horko ťažko som otvorila oči a zbadala Shawna ležiaceho vedľa mňa, ktorý si šúchal čelo.

"Keď spíš, vyzeráš nevinne, ale ako náhle sa zobudíš, je s teba totálny Hulk." s pobavením poznamenal a ja som sa začervenala.

"Prepáč." zašepkala som a zaborila hlavu do periny.

"Takže decká, aby sme si rozvrhli dnešok. Do poobedia máte voľno. Poobede nás čaká pokračovanie natáčania v aréne, viacej informácii vám poskytne režisér priamo na mieste. Máte  nejaké návrhy ako stráviť dnešok do poobedia?" vysvetlila Sarah náš plán a my sme unavene prikyvovali.

"Ja navrhujem spánok." ozvala som sa.

"Pridávam sa k Lene." zdvihol hore ruku Shawn.

"Zamieta sa. Spolu môžete spať aj večer." poznamenala Sarah a ja som sa začervenala. Shawn sa naopak uškrnul. Ale ja za to nemôžem, že Maggy a Dylan sa vyvalili na našich posteliach a už vôbec nemôžem za to, že Mendes je tvrdohlavý.

"Čo tak Disneyland?" navrhla Maggy.

"Výborne. Za pol hodinu v hale. Ide sa do Disneylandu." odhodlane oznámila Sarah.

"Dobrý deň, poprosím vás 4 dospelé lístky," ukázal na Shawna, Maggy, Sarah a na seba.

"A jeden detský do 12 rokov." ukázal na mňa. Všetci vrátane predavačky sa zasmiali okrem mňa samozrejme. Chlapče, tak toto si nemal vyťahovať.

"Niekto tu na raňajky jedol vtipnú kašu." odvrkla som.

"Tak decká, máme pred sebou veľa atrakcii. Na ktorú ideme ako prvú?" 

"Jednoznačne husenkovú dráhu." navrhla som.

"Kto bude posledný lúzer." skríkol Dylan a všetci sme sa ako malé deti rozbehli ku tejto atrakcii. Samozrejme moja kondička je totálne na mizivom bode a dobehla som posledná.

"Och Lena. Dnes ti všetko nejako nevychádza." uštipačne poznamenal. Dychčala som akoby som bežala maratón s Forrestom Gumpom.

"Nenávidím beh." zadýchane som povedala a postavila sa do rady na húsenkovú dráhu.

"Wow, toto bolo super, nejdeme ešte raz?" povedala Maggy, ale Dylan jej do toho skočil.

"Tak Shawn, myslím, že je čas, aby sme išli kúpiť tú zeleninu. Nemyslíš?" povedal Dylan, ale povedal to takým tým "som strašne nenápadný a fakt mi to ide" tónom.

"Oh, áno Dylan. Tá zelenila." povedal Shawn rovnakým tónom ako Dylan pred ním a obaja sa vybrali na odchod. Všetky tri sme sa na seba naraz otočili a ako na povel sme sa začali nekontrolovateľne smiať až tak hlasno, že ľudia sa za nami otáčali.

"Tak čo dievčatá? Máme nejakú novú drámu in the sisterhood?" rozžiarili sa Sarah oči a bolo vidieť ako veľmi potrebuje pauzu. Je prepracovaná. Aj keď sa nikdy nesťažuje, viem to.

"Asi ťa budem musieť sklamať, ale žiadna dráma." pokrčila som ramenami.

"Pinnocio jeden! Neviem kto tu spal v Shawnovej posteli ceelu noc." Maggy dala dôraz na slovo celú.

"Asi si zabudla prečo. Niekto mal podrázaciu náladu." reagovala som pohotovo.

"Netvár sa, že si si to neužívala." štuchla ma so smiechom do ramena. Ja som nad tým len prevrátila očami. Nič iné mi nezostávalo, keďže sa úplne nemýlila.

Melódia tvojho srdcaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora