19. Kapitola

982 79 17
                                    

Presunuli sme sa ku posteli, na ktorú sme si sadli. Shawn už išiel niečo povedať ale ja som ho prerušila. "Nemusíš nič hovoriť." On sa len vďačne usmial a ďalej už nič nehovoril.
- -
Pomaly otvorím oči. Spod záclon sa prediera slnko. Keď sa trochu preberiem spomeniem si na včerajšok a keď sa pozriem na zem vedľa postele uvidím Shawna ešte stále spať. Kopnem doňho.
"Vstávaj ty lenivé prasa." smejem sa a keď tým Shawna zobudím tak sa ku môjmu smiechu pridá aj ten jeho.
"Dnes je ten koncert. Úplne som na to pri tom všetkom čo sa deje zabudol." Rukami si pretrel unavené oči.
Pripravili sme sa a spolu sme sa vybrali na raňajky. Už sme pomaly vychádzali z dverí keď dom si spomenula že dom si na nočnom stolíku nechala mobil. "Och. Zabudla som si mobil. Už môžeš ísť ja ťa dobehnem." Oznámila som mu s jemným úsmevom a on mi prikývol a vydal sa ku jedálni. Ja sam len rýchlo podišla ku nočnému stolíku, natiahla sa po mobil a nasledovala Shawna. Pri dverách som sa však znovu zastavila. Ale teraz už z úplne iného dôvodu. Na chodbe som počula povedomé hlasy. Jemne som sa vyklonila spoza dverí, aby som mala dobrý výhľad na dianie na chodbe.
"Kde si bol celú noc? Vieš ako som sa o teba bála? Toto mi už-" Vyšiloval nikto iný ako Alissa. Už som to nevydržala a rýchlym krokom som sa presunula rovno k nim. "Ona? To vážne. Môžeš byť so mnou a ty radšej s tým odpadom?" nahnevane skrčila čelo keď ma uvidela. Vytreštila som na ňu oči. No veď počkaj, ty ešte len uvidíš. Shawn celý čas nič nehovoril a bolo na ňom vidno že je mu už úplne jedno čo harpia vypúšťa z úst. Mykla som plecami. Jednoducho som chytila Shawna za ruku. On na to zareagoval okamžitým prepletením prstov. A za doprovodu Alissinho  vraždivého pohľadu s naširoko otvorenými ústami od divu sme sa ruka v ruke presunuli ku výťahu. Nastúpili sme do výťahu. Shawn si vydýchol a zašepkal len tiché ďakujem, no naše ruky sa nerozdelili. Zareagovala som to len jemným úsmevom na perách.

Koncert je už v plnom prúde a mám pri ďalšej pesničke voľno. Shawn je uprostred pesničky keď sa celou halou ozve hlasné zabzučanie a následne ozvučenie haly úplne skratuje. Nastalo úplné ticho, ktoré hneď vystriedal mierny chaos. Hneď, ale technici všetkých upokojili, že len vypadol prúd a za chvíľu to opäť pôjde. Shawn zostúpil z pódia, ale nevidela som kam mieri a popravde  som ani to nijako neriešila. Mala som dosť času tak sa uvelebila na malej pohovke. Malý priestor s pohovkou bola od jednoduchého občerstvenia oddelená len tenkým závesom. Nechápem prečo tam vôbec je, ale whatever. Vyvalená na pohovke len tak rozímam. Za závesom sa ozvú kroky a v zápätí na to aj hlasy. "Už dlhšie to medzi nami nefunguje a ja... no myslím, že pre oboch bude lepšie keď to medzi nami skončíme." Bol to Shawn a podľa toho čo hovoril si myslím že to adresoval Alisse. V jeho hlase bol počuť náznak smútku. To je predsa jasné. Čakala som od nej odpoveď typu "nie veď mi sme pre seba navzájom súdený" alebo niečo tohto kalibru, ale miesto toho sa ozval Alissin smiech.
"Shawn ušetri ma tohto divadielka . Nemyslíš si snáď že som s tebou bola pre to, aký si že nie? Ach ty si taký hlúpy." jej smiech mi pílil uši. "Bol si mi iba na peniaze a slávu. Chlapče spamätaj sa konečne. Niekoho ako teba by nikto nikdy naozaj nemiloval." chystala som sa postaviť a tej mrche poriadnu vraziť, ale predbehol ma nejaký chlapík s mikrofónom.
"Shawn Mendes na pódium. HNEĎ!" zahlásil a tlačil zlomeného Shawna ku schodíkom na stage. Aj tak som sa postavila a išla si to s ňou pekne vyriešiť, ale keď som odhrnula záves už tam nebola.

Začula som, že Shawn začal spievať Treat you better. Podišla som bližšie ku stage a sledovala ho. Stál tam ako bez duše. Taký zronený.

...I'll stop time for you
The second you say you'd like me to...

Po líci sa mu pomaly kotúľala slza. Hlas sa mu neskutočne zvieral akoby oťažel. V ten moment kto to nikto nečakal prestal spievať. Rýchlo som vytrhla chlapíkovi z ruky mikrofón a začala spievať.

 ...I just wanna give you the loving that you're missing

Baby, just to wake up with you
Would be everything I need
And this could be so different
Tell me what you want to do

Jeho zaslzené oči sa stretli s tými mojimi.

  "'Cause I know I can treat you better
Than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
And all on your wasted crime
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can "

To sme už spievali spolu. Až na malý detail. Ja som namiesto he (on) spievala she (ona). Už sme stáli tvárou v tvár. Bruškami palca som mu zotrela neposlušnú slzu. Takto sme dospievali celú pesničku. Ten text neboli len prázdne slová. K momentálnej situácii sa hodili perfektne.(kto nerozumie po anglicky šup šup vygoogliť si to) Dospievali sme a celá hala zostal v tichu. Bez rozmýšľania sme sa obidvaja vrhli do objatia plného emócii. Boli sme iba my dvaja. My dvaja proti celému svetu.

 My dvaja proti celému svetu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Melódia tvojho srdcaWhere stories live. Discover now