Tak a je to tu. Idem po tme na pódium a som rada, že sa nepotknem. Usadím sa za klavír umiestnený naľavo od Shawna, ktorý mi ešte venuje rýchly povzbudzujúci pohľad. Prsty jemne položím na klaviatúru a nechávam sa unášať rytmom pesničky Stitches. Nehrala som hlavou, ale srdcom.
...
Koncert prebehol hladko. Na konci ma Shawn zavolal na pódium a spolu sme sa poklonili. Na moje prekvapenie aj mne ľudia venovali veľký potlesk, za čo som nesmierne rada.
"Wow no tak to bolo niečo." žasla som keď sme so Shawnom vbehli do zákulisia.
"Šialené." Povzdychol si a zasnene s úsmevom na tváry sa pozrel poza oponu na vstávajúcich a následne odchádzajúcich ľudí. "Ja mám ešte niečo ako Q&A s niektorými fanúšikmi a potom sa s nimi budem ešte fotiť takže ak chceš môžeš ísť so mnou a pozerať sa na celý ten priebeh. A k tomu obdivovať moju očarujúcu krásu." otočí sa naspäť na mňa a pri slove krása si dá dva prsty na bradu.
"Hmmm.... nemám čo obdivovať." povedala som s úškrnom na tvári. On si iba prešiel prstom od oka po líci znázorňujúc slzu. Zasmiala som sa a buchla ho do ramena. Zasmial sa z plného hrdla a naše kroky smerovali ku dverám oproti nám.
"Na škále od 1 do 10 ako veľmi nemáš rád paradajky?" opýtalo sa jedno dievča z davu.
"11. Určite 11." odpovedal vážne a celá miestnosť ožila smiechom jeho fanúšikov. Na radu prišla však ešte zaujímavejšia otázka.
"Máš priateľku?" v miestnosti nastalo ohromné ticho. Shawn váhal. Na sekundu sa na mňa váhavo pozrel.
"Ano." opovedal s jemným úsmevom na perách. Otvorila som ústa do korán. Toto nemôžem počúvať. Shawn sa na mňa pozrel a v tu ranu som sa otočila. Toto nemienim počúvať. Cítila som na sebe pohľad. Určite to bol Shawn. Vyšla som z miestnosti. Ani neviem prečo ma to tak rozhodilo. Oprela som sa o stenu a z hlboka som sa nadýchla. Vytiahla som mobil a vytočila Sarah.
"Ahoj Sarah, nemohol by po mňa prísť auto?"
"Jasné Lena, len prečo tak skoro? Nemala by si byť so Shawnom?" opýtala sa ma.
"Vysvetlím ti to neskôr, len aby po mňa niekto prišiel. Prosím!" povedala som zúfalo.
"Jasné. Už po teba idem." povedala vydesene a zložila.
V hoteli:
"Tak spusť."
"No... bola som na Q&A a všetko prebiehalo normálne. Potom ale prišla otázka či má Shawn priateľku a odpovedal, že áno. Ani neviem prečo ma to tak rozhodilo. Však to je jeho vec. Len..." nevedela som čo mám povedať. Ja sama neviem odpoveď. Sarah nič nepovedala. Len sa na mňa pozerala s ľútosťou v očiach. "Poznáš ju?" opýtala som sa zvedavo.
"Žiaľ Bohu áno. Ale neboj sa. O nič neprichádzaš. Ona.... je samí afekt. Afektovanejšie dievča si ešte nevidela. Shawn má na viac. Tí dvaja sa k sebe vôbec nehodia." pokrútila hlavou a niečo si zapísala do debilníčka (notesa).
"No a najhoršie je na tom to, že príde na tour. A to už v Manchestri, čo je už ďalšia zastávka." povedala ľútostne. "No nič. Vyzeráš unavene. Pospi si. Vidíme sa zajtra na raňajkách." venovala mi povzbudivý úsmev a odišla z izby. Nechala ma samú. Len mňa a moje pochybnosti.
ESTÁS LEYENDO
Melódia tvojho srdca
FanficMôj plán bol takýto: 1. Prijatie na Julliard 2. Vyštudovať Julliard 3. Zapísať sa do dejín hudby Ale čo ak sa jej do cesty pripletie on a celý plán sa zmení? ,,Ďalší...