28. Kapitola

447 37 6
                                    

Hneď ako otvorím oči mám pocit, že by som bola radšej keby som sa nikdy nezobudila. Neviem čo bolo horšie. Či tupá bolesť hlavy, nevyvrátiteľná potreba vyzvracať dušu alebo alebo fakt, že dnes hráme koncert. F.U.J. Je mi neskutočne zle. Absolútne sa mi nechce vstávať. Môj plán bol jednoduchý. Budem ležať v posteli až do zvukovky pred koncertom. To je výborný nápad.

"Vstaaavaj slniečko!" rozletia sa dvere a vysmiata Sarah začne rozprestierať všetky záclony, poslednú vrstvu, ktorá ma delí od neúprosnej žiary slnka a teda vypálenia mojich očí.

„Nechcela som byť nepríjemná, ale buď taká láskavá a daj mi pokoj. Prosím. Len dnes." Prosebne som sa na ňu pozrela. Keď videla môj momentálny stav, vyvalila na mňa oči.

„LENA?!" zakričala na mňa piskľavo.

„Pšššt. Tíško, tíško." Zvuky takejto hlasitosti sú teraz viac než neznesiteľné.

„Ty si pila?!" svoj hlas už trochu znížila. Opakujem, iba trochu.

„Myslím, že na toto ti odpovedať nie je potreba." Zamrmlala som.

„Tak moja zlatá, máš 20 minút na to, aby si sa dala dokopy a došla na Shawnovu izbu potrebujeme prebrať niečo dôležité. A žiadne výhovorky." Prehlásila a s rukami založenými v bok odkráčala a nezabudla za sebou zabuchnúť dvere.

„Yaaaaay" zajasala som najviac sarkasticky ako sa dalo.

Nejakým zázrakom som sa dala dokopy a opustila svoju hotelovú izbu. Nevravím, že som vyzerala dobre. To ani náhodou, ale spravila som, čo sa dalo.

S nulovým entuziazmom zaklopem na dvere od izby človeka, ktorého chcem vidieť ako posledného. Po treťom zaklopaní sa pohne kľučka dverí smerom dole a za dverami uvidím jeho tvár. Ale dnes vyzerá inak. Dokonca by som povedala, že ešte horšie ako ja. A to už je čo povedať. Pokúsim sa aspoň o minimálny úsmev, no predtým ako som stihla pohnúť čo i len jedným svalom mojej tváre dvere predo mnou sa zabuchli. Wow, aké statočné a vyspelé. O pár sekúnd sa dvere opäť otvorili a tentoraz tam už stála Sarah s otráveným pohľadom. Odstúpi od dverí a ja vojdem. Shawn už sedí na posteli a ja si sadnem radšej na kreslo pár metrov od neho. Len pre istotu.

„Nebudem chodiť okolo horúcej kaše a pôjdem rovno k veci. Shawn, tvoja popularita vo svete stúpa stále viac a viac. Myslíme si, že teraz je ten správny čas vydať There's nothing holding me back." Dramatická pauza. „A management si myslí, že ak to vydáme s videoklipom, bude to máť ešte väčší úspech." Dokončila Sarah.

„Ahm super. A čo s tým mám spoločné ja?" nechápala som.

„No ty predsa budeš v tom videoklipe tiež. Ako hlavná postava. Spolu so Shawnom." povedala akoby to bolo jasné už od začiatku.

„ČO?!" obaja sme naraz skríkli od prekvapenia.

„Celý internet je plný vašich fotiek a videí citujem „Shawn and Lena cute moments" všetci vás shipujú." To som si nikdy neuvedomila. Odkedy ľudia vedia, že pracujem so Shawnom, čísla na mojich sociálnych sieťach prudko narástli a s tým prišlo aj veľa hate-ov a to môjmu psychickému zdraviu nerobí nijak dobre, takže sa sociálnym sieťam celkom vyhýbam.

„Koho to zaujíma? Je jasné, že medzi nami by nikdy nič nebolo." Strácam nervy. Už o tom nechcem počuť ani slovo.

„A čo tak napríklad Blake? Toho to nezaujímalo?" provokoval. Neeeeervy. Postavila som sa zo sedačky pripravená na to prinútiť ho priať si, aby niečo také nikdy nepovedal.

„Toho tu neťahaj. On nemôže za to, že ty sa nevieš trochu pochlapiť a čeliť situáciám, ktoré zahrňujú nás dvoch, ale ja ti niečo poviem. Ja nebudem čakať na to, kým sa spamätáš. Lebo keď sa ty spamätáš bude už príliš neskoro." Konečne som sa nadýchla a sadla si naspäť. A je to vonku. Už mi je lepšie.

Melódia tvojho srdcaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant