Trúbenie auta ma vytrhlo z rozmýšľania. Cez biele tielko som si prehodila modro-biely kardigán a doplnila tým outfit, ktorý zahŕňal aj rifľovú sukňu. Obula som si balerínky a opustila Peťov byt. Nastúpila som do auta plná očakávaní.
Auto zastavilo a vodič mi otvoril dvere. Zastali sme pred malou kaviarňou. Pozdravila som sa s vodičom. Otvorila som dvere a ozval sa zvuk malého zvončeka zaveseného na dverách. V kaviarničke nikto nebol. Teda až na dve osoby, s ktorými som sa tu mala stretnúť. Obaja sa postavili. Najprv ku mne vykročila Sarah a formálne mi potriasla rukou so slovami: "Ahoj. Som rada, že si si to nakoniec rozmyslela a prišla si."
privítala ma priateľsky. Pozdrav jej opätujem. Ďalej ku mne pristúpil Shawn. Išla som mu podať ruku, ale on mal zrejme iný plán. Objal ma. "Som tak rád, že si našu ponuku prijala nemôžem sa dočkať." usmieva sa od ucha k uchu.
"Aj ja som rada. Bude to zážitok a skúsenosť v jednom." úsmev mu opätujem a posadím sa. Na stole boli tri šálky kávy. Jednu mi Sarah prisunie.
"Prejdime rovno k veci. Náplňou tvojej práce bude na javisku doprevádzať Shawna na klavíri. Turné bude trvať približne dva mesiace. Tu máš rozpis vystúpení v rôznych krajinách. A tu je zmluva, ktorou sa zaväzuješ, že budeš sprevádzať tuto prítomného Shawna počas trvania celého turné." prisunie mi dva papiere. Rozpis a zmluvu. Zmluvu si prečítam a nakoniec podpíšem.
"Dobre decká. Tak ja teda pôjdem. Vy tu kľudne zostaňte a preberte čo potrebujete. Oh a skoro by som zabudla. O týždeň v piatok na letisku." zobrala si veci vrátane zmluvy, ktorú som podpísala a odišla prekvapivo so spokojným úsmevom na perách.
Nastalo trápne ticho, ktoré Shawn nakoniec prerušil ." Tak trápne ticho máme za sebou a teraz mi o sebe môžeš niečo povedať." Zasmial sa.
"Samozrejme, ale nepôjdeme radšej niekam von? Som tu skoro dva týždne a ešte som skoro nič nevidela." priznala som.
"Tak to teda musíme napraviť." znovu sa usmial a pomaly sme sa vybrali ku dverám.Kapitolu venujeme dia_cobragirl ❤
YOU ARE READING
Melódia tvojho srdca
FanfictionMôj plán bol takýto: 1. Prijatie na Julliard 2. Vyštudovať Julliard 3. Zapísať sa do dejín hudby Ale čo ak sa jej do cesty pripletie on a celý plán sa zmení? ,,Ďalší...