15. Kapitola

756 72 14
                                    

Nemôžem uveriť že to naozaj spravila. Čo mám teraz akože robiť ? Po tom incidente som sa vrátila na moje predošlé miesto. Shawn a Alissa sa veselo bavia, ale aj cez to že jej niekedy z úst vyšlo niečo typu: "Si si istý že ju chceš mať na turné? Veď si videl čo urobila. Je to násilníčka." Samozrejme tak nahlas, aby som ju počula aj ja. No to si robíš prdel. Ja som sa už ani nesnažila obhájiť sa. Bolo mi to už jedno. Keď naozaj dá na jej 'múdre' rady a vykopne ma, nech sa páči raz na to že uz to Nieje tá stará dobrá Alissa a že klamala v neskutočne veľa veciach príde sám a možno to bude ľutovať. Možno nie. Ale aspoň sa poučí. Shawn najprv nič nepovedal, ale keď to zopakovala už niekoľký krát odpovedal: 

"Alissa neviem síce čo sa tam stalo, ale ona nieje žiadna nasilníčka. A ku tomu je to génius čo sa týka hry na klavír. Nemôžem ju vyhodiť. Tak sa prosím ukľudni." V jeho hlase bol počuť náznak otrávenosti. Tak to som nečakala.

"Čo prosím?! Ja sa nám ukľudniť? To ja som tu obeť." A bla bla bla. Nevládala som to už ďalej počúvať. Dala som si slúchadla do uší a pomaly som zaspala.

"Vstávaj Lena. Pristavávame!" otvorila som oči. Budila ma Sarah. Dúfala som, že to bude Shawn a to, že prišla Alissa a celý ten incident s ňou bol iba zlý sen. No keď som sa pozrela na lepšie, videla som že som bola na omyle. Alissa sa na mňa vyškierala a so Shawnom už vyšli z lietadla. Pokrútila som hlavou a zobrala si batožinu. Sarah na mňa čakala. Vyšli sme spolu z lietadla naskytol sa nám pohľad Mendes Army obkľučujúci Alissiu a Shawna. Ako inak rozdávali podpisi a fotky. Ja a Sarah sme len prešli okolo a smerovali rovno do auta.
"Poď. Nebudeme na nich čakať." povedala Sarah. "Pôjdeme nakupovať. Odreaguješ sa." pokrútila som hlavou.
"Nie ďakujem. Potrebujem sa hlavne dostať ku klavíru a zahrať si. To mi vždy pomôže. Ale ďakujem, že si mi chcela pomôcť." povedala som a objala ju.
"Nemáš začo. Tak ťa odvezieme do arény a potom mi zavoláš a prídem po teba." povedala. Medzitým sme už sedeli v aute a smerovali do arény. Toto potrebujem. Zahrať si a zabudnúť. Zabudnúť aspoň na chvíľu.
"Keby niečo zavolaj." vytrhla ma z mojích myšlienok Sarah. Mlčky som vystúpila. Pomaly som prešla až ku aréne. Vošla som do haly a unášala sa tichom. Prechádzala som pomedzi prázdne sedadlá. To hrobové ticho je také nádherné až je to desivé. Presný opak ako je to na koncertoch. Skakájúci ľudia užívajúci si hudbu ich obľúbeného interpreta. Vyšla som po schodoch až ku klavíru. Obzrela som sa a nikde nikoho. Nečakane, však?! Sadla som si a z hlboka sa nadýchla. Takto začínam svoj upokojujúci rituál. Položila prsty na klaviaturu a začala hrať.

"I'm holding on
Why is everything so heavy?
Holding on
So much more than I can carry
I keep dragging around what's bringing me down
If I just let go, I'd be set free
Holding on
Why is everything so heavy?" spievala som si a unášala som sa melódiou.
BUM! Arénou sa ozval buchot. Prestala som hrať a spievať. Poobzerala som sa po hale no nikto nikde. Asi sa mi to len zdalo. Pokrútila som hlavou a hrala však už inú pieseň. Nemala som náladu už spievať. Zahrala som si ešte pár skladieb a odišla. Som spokojná. Moja myseľ je už čistá a bez starostí.

Shawn:
Prečo to urobila? Prečo? Vôbec by som to na ňu nepovedal. Alissa mi povedala, že zo žiadneho dôvodu nebolo. Nič jej nepovedala. Len jej strelila facku. A ešte niečo toho typu že len žiarli. Ale prečo? Nerozumiem tomu. Alissa aj Sarah už sú na hoteli. Lena tam však nebola. Je mi to jedno kde je. Koho sa snažím oklamať . Nie je mi to jedno. Kopal som to každého kamienka, ktorý mi prišiel do cesty. Vlastne ani neviem kam idem. Idem tam kde ma moje kroky zavedú. Stojím pred halou kde ma byť o 2 dni koncert. Dnu sa svieti. Ale prečo? Niekto sa tu vlámal? Potichu som sa prekrádal pomedzi sedadlá. Počujem klavír. Počkať! Klavír! A spev?! Podídem trochu bližšie.
"I'm holding on
Why is everything so heavy?
Holding on
So much more than I can carry
I keep dragging around what's bringing me down
If I just let go, I'd be set free
Holding on
Why is everything so heavy?"
TO JE LENA? Nie, to nie je možné. No môj zrak to však potvrdí. Bola to ona. A spievala nádherne. Nevedel som, že tak pekne spieva. BUM! Do frasa. Zakopol som o stoličku. Rýchlo som sa skryl za sedadlá aby ma nevidela. A podarilo sa mi to. Nevidela ma, no už ďalej nespievala. Škoda. Spievala nádherne. Potreboval som to ešte počuť a nechať sa unášať jej spevom. Po pár dalších zahratých skladbách vstala a odišla. Ja som pomaly prešiel až ku klavíru a posadil sa zaň. Pred chvíľou tu bola ona. Ale teraz som tu sám s jej nádherným spevom mojej hlave.

Melódia tvojho srdcaWhere stories live. Discover now