Vystúpili sme z auta zaparkovaného v podzemnej garáži patriacej nákupnému centru. Hneď ako sme prekročili prah dverí nákupného centra som zatiahla Sarah do prvého obchodu, aby sme sa ich čo najskôr zbavili. Viem je to trochu detinské, ale dnešok si chcem so Sarah užiť.
"Keď už sme tu mohli by sme mi kúpiť nejaký outfit na zajtrajší koncert." povedala som si viacmenej sama pre seba.So Sarah prechádzame pomedzi regále v už asi miliontom obchode s oblečením.
"Ach... ja už vôbec nevládzem. Poďme na obed." unavenie zvesím plecia. Tak sme sa vybrali na obed. "Čo vlastne chceme jesť?" zastavila som a rozhliadla sa po poschodí plnom rôznych reštaurácií a fast foodov.
"Na čo máš chuť ty?" opýtala sa ma.
"Navrhujem pizzu. Tá to vždy istí." zasmejem sa. Sarah len prikývne a vykročíme k fast foodu s pizzou.Uprostred toho ako sa napchávame a rozprávame moje oči z diaľky zazreli další zamilovaný pár. Dnes už asi desiaty. Spomenula som si na Shawna a Alissu. Moja nálada poklesla. Sarah si to všimla.
"Neboj sa. Podľa mňa sa do týždňa rozídu. Shawn už toho má dosť. Možno mu v hlave konečne blikla kontrolka. Nieje hlúpy. Je len zmätený." Pokročila som plecami, ale pri poslednej vete som sa musela zasmiať. Fakt je zmätený.
"No tak o tom pochybujem. Nevidíš ako nechá skákať po hlave. Nič v zlom, ale on na to nemá. A taktiež okrem toho že Alissa je asi nejak psychycky narušená alebo take niečo (očividne mu to nevadí) nemá dôvod sa s ňou rozísť. Asi žije v nejakom inom svete ako my ostatní." Skonštatovala som.
"Dobre tak sa teda stavme." vyzvala ma."Ak sa Shawn s Alissou do od teraz siedmych dní rozíde tak..." zamyslela sa. "...tak mu povieš čo k nemu cítiš." Vystrela ku mne ruku. Nehľadiac na to, čo bolo predtým Shawna už nechcem brať za viac ako kamaráta a po dnešnom ráne už ani to niesme. A preto bez problému si so Sarah potrasiem rukou. Keď prehrám bude mi to jedno tak ako aj doteraz, ale keď vyhrám a poviem Shawnovi 'čo k nemu cítim' pravdepodobne aj menej ako kamarátstvo ten jej pohľad bude stáť za to. Dobre možno je to trochu podvádzanie, ale nebolo povedané čo presne mu mám povedať. Zlý pocit ma teda prešiel ešte skôr ako ma stihol zasiahnuť.
"Vtipné je, že sme mi prišli kúpiť outfit na zajtra, ale zatiaľ sme kúpili všetko, len to čo sme chceli nie." Zamyslela som sa. Asi pôjdem do niečoho v modrej, alebo čiernej, alebo sivej, alebo červenej. Očividne som veľmi rozhodná. Nezostáva mi nič iné ako sa postaviť nasledovať Sarah do obchodov. Znovu. Argh."Konečne!" Radostne vyhodím ruky do vzduchu. A opäť sú všetky pohľady na mne. No čo som proste šťastná pretože už mame takmer všetko nakúpené. Už len moja obľúbená časť. Topánky.
YOU ARE READING
Melódia tvojho srdca
FanfictionMôj plán bol takýto: 1. Prijatie na Julliard 2. Vyštudovať Julliard 3. Zapísať sa do dejín hudby Ale čo ak sa jej do cesty pripletie on a celý plán sa zmení? ,,Ďalší...