"First you say you love me then you say you don't
I wake up in the mornin' and I'm all alone
Tell me that you're with it then you say you won't
Can you make your mind up?
Please, I'm losin' my patience
You know I'm losin' my patience, yeah
Please, I'm losin' my patience, yeah" zhlboka sa poklonil Shawn ako dospieval Pantience. Je jednou z mojich najobľúbenejších. No všetky jeho piesne sa mi páčia. Páči sa mi to, že napísal rôzne príbehy o ktorých spieva.
Celú túto pieseň som sledovala z backstage. Bol tu so mnou aj Dylan ale ten niekde zmizol.
"Ďakujem. Na chvíľu si dáme prestávku a neskôr pokračujeme piesňou Bad Reputation spolu s Lenou a našim novým gitaristom Dylanom a s celou našou kapelou." prekričal dav kričiacich fanúšikov. Odstúpil od mikrofónu a zišiel do backstage. Prešiel okolo mňa a venoval mi jeden pohľad. Smútne sa pousmial a jeho kroky mierili ku stolu s občerstvením. Ale prečo ten smutný pohľad? Ľútosť? Smútok? Nič mi nedávalo zmysel. Poslednej dobe som zo všetkého zmetená. Zamotaná do nití mojich myšlienok, z ktorých niet úniku. Nedokážem sa z nich vymotať. Privrela som oči a pokrútila hlavou. Mala by som sa radšej napiť, lebo asi o chvíľu omdliem. Moje kroky smerovali ku občerstveniu. Stál tam Shawn, ktorý sa napchával muffinami. Celý on. Pousmiala som sa a zobrala som si do rúk malú fľaštičku s minerálnou vodou. Odkrútila som vrchnák a napila som sa. Keď som dopila, pozrela som sa na Shawna. Pohľad venoval iba mne, no nič nehovoril. Nemienila som tu iba tak stať bez slova, preto som sa brala na odchod no Shawn mi zovrel moje zápästie jeho veľkou dlaňou. Najprv som sa pozrela na moje zápästie uväznené v jeho dlani a potom som presmerovala moje modré oči na Shawna. Spytavo som naňho hľadela a čakala čo mu vyjde z úst.
"Lena ja...." začal no prerušil ho niekto z tímu.
"Mendes a jeho band nech sa pripravia na stage." zakričal a ja som v momente jeho nepozornosti si vyslobodila zápästie. Odkráčala som ku miniatúrnej sedačke a položila som si tam mobil a flašku s vodou. Prehrabla som si vlasy a psychicky som sa pripravovala na vystúpenie. Tak.... tých piesni už nebude veľa, to zvládnem. Teraz je dôležité, aby som si to užila. Zhlboka som sa nadýchla a chcela som ísť bližšie ku stage s tým cieľom, že môže show pokračovať. No vtom momente mi niečo došlo. Dylan tu stále nie je. Porozhliadla som sa po miestnosti, či moje jastrabie oko neuzrie Dylana no nikde som ho nevidela.
"Dylan?" zakričala som na backstage. Všetci sa otočili mojim smerom no ich pozornosť na mne netrvala dlho. Otočili sa a pokračovali vo svojej práci.
"Dylan!" zakričala som hlasnejšie. Tak toto nie je vôbec dobré znamenie.
"Shawn! Kde je Dylan?" pribehla som ku Shawnovi, ktorý stále stál pri stole s občerstvením a niečo ťukal do svojho mobilu.
"Čo ja viem?! Veď je to tvoj frajer." posmešne poznamenal. No avšak jeho oči boli stále uprené na displej jeho mobilu. Zdvihla som jedno obočie. To je taký.... Začína ma štvať.
"Áno je, ale tvoj mozog si vôbec uvedomuje, že show mala už pokračovať a on je hlavný gitarista a zastupuje práve teba?" zvážnel a svôj pohľad už konečne presmeroval na mňa a už KONEČNE nečumel na ten jeho mobil. Potiahla som ho za ruku a chcela som prejsť každý milimeter celej arény, len aby ho sme ho našli.
Prehľadali sme záchody, šatne, každú hlúpu miestnosť, no zľahla sa po ňom zem. Sedela som so Shawnom na tej miniatúrnej sedačke EŠTE v backstage a rozmýšľali sme ako by sme to dali aj bez Dylana.
"Volala si mu?" opýtal sa Shawn beznádejne.
"5-krát. Odkazovka. Nechápem kde môže byť, veď bol pri mne a zrazu odišiel. A nikde tu nie je. Prehľadali sme všetko?" opýtala som sa. Hľadela som na Shawna a ten bol ticho. Dylana už hľadá celý tím a nikto ho nevedel nájsť.
"Tak poď. Pôjdeme to tu prehľadať ešte raz." postavili sme sa a pomalím krokom prišli ku prvým dverám v blízkosti miniatúrnej sedačky. Nezdá sa mi, že by sme tu pozerali, či je tu. Ako sme mohli prehliadnuť tieto dvere. Nešlo mi to do hlavy. Chytila som kľučku a skoro som spadla na zadok. Naskytol sa mi pohľad na Dylana, ktorý vášnivo bozkáva Shawnovú priateľku. Absolútne si nás nevšímali a venovali sa sami sebe? Ani neviem ako to mám nazvať. Okamžite som tresla dverami a prekvapený pohľad som presmerovala z dverí na Shawna. Ten tiež neskrýval prekvapene. Prikovaná k zemi som hľadela na Shawna.
"Ty si uvedomuješ, že moja falošná priteľka ma podviedla s tvojím nafúkaným frajerom Dylanom?" vykríkol zrazu Shawn a ja som neskrývala další úžas.
"Čo prosím? Práveže tvoja priateľka mi zničila môj falošný vzťah." oponovala som no potom som si uvedomila, čo povedal on a čo som vykríkla ja. Prekvapene sme na seba hľadeli.
"Takže falošný priateľ?" -začal Shawn- "tak takto to je!" bola som ticho.
"Ale veď aj ty si vykríkol, že to je tvoja falošná priateľka, tak prečo tu po mne kričíš?"
"Ja, že po tebe kričím? Veď ty si mi klamala?"
"A ty nie?" opýtala som sa posmešne. Bližšie som k nemu pristúpila a prstom som ťukla do jeho hrude.
"To ja som sa kvôli tebe trápila, že zase chodíš s nejakou mrchou, ktorá bude chodiť s tebou len kvôli peniazom. Ja som sa trápila kvôli tomu, že si si našiel náhradu za Alissu a ranilo ma to, že sme niečo spolu prežili a ty si tie krásne spomienky zničil." kričala som a stále ťukala do jeho hrude. Ľútostivo sa na mňa chvíľu pozrel no okamžite to opadlo z jeho výrazu a do jeho oči nastúpil hnev.
"Jasné. Hlavná vec, že tu musel prísť ten Dylan a ten sa okolo teba obšmietal a nedal ti pokoj. Myslíš, že som slepý. Lepil sa na teba jak nejaké sekundové lepidlo. To MŇA ranilo." pokrútila som hlavou.
"Dylan je len kamarát, ty to nechápeš?"
"Nie. Ja nechápem ničomu očividne."
"Nie nechápeš, pretože ten tvoj mozog už nemá žiadne tkanivo a nemáš čím premýšľať, pretože ti to spálila tvoja demencia. Ty jedna veľká zhnitá rajčina." zhrozene sa na mňa pozrel.
"Ty máš čo hovoriť, ty jedna jedna...." skočila som mu do reči.
"Nenavidím ťa, Shawn Peter Raul Mendes.
"Ja teba viac." zakričal. Ani sme si neuvedomovali tu blízkosť medzi nami. Aj tú malú vzdialenosť prerušil v momente keď sa jeho pery prilepili na tie moje v jemnom no zároveň vášnivom bozku.
YOU ARE READING
Melódia tvojho srdca
FanfictionMôj plán bol takýto: 1. Prijatie na Julliard 2. Vyštudovať Julliard 3. Zapísať sa do dejín hudby Ale čo ak sa jej do cesty pripletie on a celý plán sa zmení? ,,Ďalší...