...

501 41 5
                                    

... ako začať. Veru, 6 mesiacov je dlhá doba.
Po dlhých 6 mesiacov sa naše prsty dostali ku klávesnici, k tomuto príbehu. Máme Vám toľko toho povedať a nevieme kde skôr začať.
Vzhľadom na to, že sme vstúpili do ďalšieho roku, by sme Vám chceli poblahoželať všetko dobré do roku 2019.
Druhá vec je, že by sme sa Vám chceli poďakovať za 16K pozretí a vyše 1K votes. Keby nebola vás a hlavne vašej trpezlivosti tak by sme takéto nádherné čísla neprekročili. Ani sme len nesnívali o tom, že Vás jedného dňa bude toľko. Ste neuveriteľný a takýchto úžasných čitateľov a čitateliek si ani nezaslúžime. Sme Vám vďačný za každý vote a za každý jeden komentár, ktorý sa vždy zahreje pri srdci. Popravde si myslíme, že si to ani nezaslúžime. To všetko, čo pre nás robíte.
6 mesiacov je veľmi dlhá doba, a chceli by sme sa Vám ospravedlniť. Za ten polrok sme zažili rôzne veci, ktoré dostatočne ovplyvnili naše písanie. V lete sme zažili "umeleckú krízu" ak sa to dá v našom prípade takto nazvať. Ani jedna z nás nevedela čo ďalej s príbehom. Začalo nás prestať baviť písať o tour a uvedomovali sme si fakt, že to prestane baviť aj Vás. Príbeh sa staval postupne ako "každodenný" cyklus: nové mesto, pamiatky, koncert, odlet, ďalšie mesto... atď. A popravde sme uvažovali nad úplným koncom tohoto príbehu. Ale zase musíme uznať, že sa nám veľmi nechcelo písať na Wattpad už vôbec. Ale uvažovali sme nad rôznymi zápletkami a samotným pokračovaním príbehu. Môžeme Vám prezradiť, že je to v stave riešenia.
Postupne prichádzal september a obe z nás sme si po 3- mesačnej pauze znovu zvykali na stredoškolský "režim"a nedostatok času. A verte nám, že sa absolútne ani nedalo uvažovať nad tým, že by sme písali niečo pomedzi školu alebo cez voľný čas. Pretože sme sa naplno venovali škole a cez voľný čas mimoškolským aktivitám, úloham, projektom a samozrejme oddychu.
Takže... je nám naozaj veľmi ľúto, že ste museli takto dlho čakať. A ďakujem za vašu neuveriteľnú trpezlivosť. Avšak najčastejšia otázka, ktorú ste kládli bola, že kedy bude nová časť. Nevieme kedy budú pribúdať nové časti, vzhľadom na to, ako sme predtým spomínali, nevieme ako bude ďalej pokračovať príbeh. Preto vás prosíme o kúsok vašej úžasnej trpezlivosti.

Ďakujeme


Adios pri ďalšej časti 😊❤️

Melódia tvojho srdcaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ