Gönlümün basketbolcusu

754 25 5
                                    

Geliyor gönlümün basketbolcusuuuu!!! Neden s2yi beklemek yerine g2ye bindin be sevdiceğim¿ Ne deeen?

Ve bugün Onur'a rezil olan ben... Benim sınıfımdan bir arkadaşımla 6. sınıfta dersanede aynı sınıftalarmış. Hatta geçen gün Fatmanur, dersanede onunla aynı sınıfta olan arkadaşım, Onur'la konuşmuş. "Beni hatırladın mı?" falan demiş, "Tanımaz olur muyum?" diye cevap vermiş, Fatmanur konu açmış, falan.Gelip bana sana tam reforforluk haberlerim var deyince direkt aklıma o geldi zaten. Ben böyle elim ayağım dolanmış bir şekilde onu dinledim, çocukla Fatmanur konuşuyor, ben heyecandan, sevinçten ölüyorum BEN SALAĞIM, KABUL.

4 tane maçı vardı, onlara gittim gerçi 1 tanesine geç gittim biz Ahsen'le gittikten 5 dakika kadar sonra maçları bitti ama olsun. Diğerlerine de yemeğimizi yiyip öyle gidiyoruz bu yüzden biz gittiğimizde başlamış oluyor. Son maçları cuma günü. Kararsızım ama kendimi bildiğim kadarıyla ilk başta "Ben gitmeyeceğim bu sefer, iyice yavşıyormuş gibi hissediyorum yet her yaa" deyip sonra da "Neyse zaten son maç, hem çok tatlı oynuyor hem de çok başarılı. Bunu da izleyeyim de." deyip Ahsen'i çıldırttıktan sonra gideriz büyük ihtimal. Dün biz gittikten sonra basketleri, oynarken bana bakması, basket attıktan sonra kendisi de alkışlaması, benim alkışladığımı görmesi, her saçını düzelttiğinde yanağını da okşaması, benim bir basketini görmediğimde sanki yer kolluyormuş gibi Ahsen'in "Adamsın Onur" demesi,-tabi o bağırmadan söylediği için benim dışımdakiler duymadı- ben "O mu attı?" diye sorduğumda "Yok ben attım." diye bağırması ve onun bunu duyması...

Bu arada addam, ulam, yet her, gönlümün ......sı, ama yine de sen bilirsin tabi, deş he cem, kamki ve şuan aklıma gelmeyen kelimeleri sınıfta söyleyip ve rock işaretini sürekli yapıp sınıftakilere de bulaştırıp akım başlattım ama neys.

Siz birini reflekslerine kadar sevdiniz mi? Ben sevdim. Otobüste tutunuşlarını, oturduğunda ise cama nerdeyse yapışıp öyle bakmasını, pas istemesini, maçtayken topu kapmaya çalışmasını, bazen uzun tenefüste voleybol oynadıklarında smaç vurmasını, kantin sırasından çıktıktan sonra köşede arkadaşını beklemesini, bir kere yapmış olsa da arkadaşının kafasına silgi tozu dökmesini, beni gördüğünde başını önüne eğip yürümesini...

-Sol omzumdaki şeytan: "Sen yanlış yorumluyor da olabilirsin, belki de seni görünce midesi bulandığı için başını önüne eğiyordur."

Sağ omzumdaki melek: "Saçmalama öyle bir şey olmaz tabii ki de seni sevdiği ama çok utandığı ve çekindiği için başını önüne eğiyordur."-

Ooo onu nasıl sevdiğimi anlatayım derken nasıl rezil olduğumu anlatmayı unuttum galiba.

Ben Ahsen'e Onur'un sınıfındaki İpek'i onların sınıf kapısının önüne çağırmasını istedim, Onur içeride olduğu için ben heyecandan falan o sınıfa giremiyorum çünkü bu yüzden de her gün Ahsen'e İpek'i söylüyorum o hem kapıdan İpek'e bağırıyor hem de bi yandan Onur ne yapıyor diye bakıyor canım kamkim, o da gözlerini devirerek bütün bıkkınlıkla söve söve gitti bağırdı ve BOM!!! Onur içeride değilmiş. Nereye gider bu çocuk ulam? İpek'e ve Gamze'ye sordum, bilmiyorlarmış. Resmen emanetime hıyanet etmişleeer. Onların kapısının önünde üçümüz, Ahsen, İpek ve ben, konuşurken yanımıza Fatmanur da geldi. Normal konuşurkeeen birden Onur aşağı kattaki tuvaletten çıktı.Ahsen sessizce "Gördün mü?" dedi. Görmez miyim Ahsen'ciğim görmez miyim sevdiceğimi. İpek de görmüş ama kız iyi kız hiç bozuntuya vermeden durdu. Biz de öyle normal konuyu konuşurken Fatmanur "Ben konuşçam." dedi. Kabul etmedim tabii ki ama Onur sınıfına girerken "Onur, bakıyorum da hiç selam vermiyorsun" demesin mi! Garibim dönüp gülümsemiş, ben görmedim Ahsenler görmüş, ben, refleksten herhalde, "Hayır bee" diye bağırdım.-Utanmasam yeşilçam filmlerindeki gibi HA YIIIRR diye bağırıp araya dalacakmışım.- Ahsen bana dönüp "Selam canım" dedi ve galiba bunu da duymuş. Yaniii RE-ZİL-OL-DUM!!!

Ben bu çocuğa rezil olmadan duramıyorum mu nedir. Tipsiz, üzgün ve rezil rüsva ben.

Hayat YolumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin