Aksa bile

423 12 0
                                    

Bir sinirli, acılı, umutsuz, ezik, mal, değersiz, gereksiz, iğrençli hissettiğim bir gün daha sayın yolcular... Makinistiniz üzgün. Selenay ile İlayda'nın birlikte düşüp aynı yerlerini simetrik olarak kanatıp, pansuman yaptıkları ve İlayda'nın yanlışlıkla olsa da Ömer'e tekme atması dışında hiçbir şeye gülmedim sanırım

Ezgi ve Edanur okula gelmediler.-Ezgi Ahsen'in yanında, Edanur da önünde oturuyor tabi bundan sonra oturamayacaklar o ayrı konu- Kitap fuarına gitmişler. -Ben haftaya gideceğim- Bunu duyan Rabia ne yapar? Aradım Ezgi'yi o telefonu Edanur'a vermesini söyledim. Ezgi'ye laf anlatmak 88 deveye 88 kere hendek atlatmaktan zor olabiliyor bazen çünkü arkadaşlar.Neyse, onlar daha buluşmamışlar, buluşunca ara dedim ama unutmuş. Ona bir güzel sövüp Edanur'un numarası bende olmadığı için Şeyma'dan numarasını aldık- Şeyma'nın sıra arkadaşı da okula gelmediği için bugün o da bizimle takıldı- aradııım. Açmadı. 3. arayışımda açtı neyse ki. Ne mi istedim? Ayraç. Kitap ayracı. Hani şu açlık oyunları, aynı yıldızın altında olanlardan. Eğer varsa alabildiği kadar alıcak falan. Evet günümün tek güzel haberi.

+Ne güzel bir gün değil mi?

-Değil.

+Bahçe çok güzel.

-İğrenç.

+Hocanın kıyafeti güzelmiş.

-Öğğ.

+Köfteli ekmeği güzel yapmışlar.

-Bu kadar kötü yapmak için uğraşmışlar mı?

+Seni seviyor mu?

-Hayır.

+Ödev vardı.

-Yapmadım. Sen sormadan söyleyeyim, yapmayacağım.

+Sınavlar...

-Umrumda değil.

Dün, bugün ve önümüzdeki 1 hafta boyunca böyle olan, olacak ben...

Normal kızlar regl dönemindeyken:

-Kız olmak istemiyorum. Keşke erkek olsaydım. Oof of...

Ben regl dönemindeyken:

-Bu dünyadan nefret ediyorum. Şurdaki banktan da nefret ediyorum. Ölmek istiyorum. Yeter ya yeter bıktım. Ne bakıyorsun ya, gel lan buraya döverim seni çocuk...

Ya benim bildiğim hamilelerin hormonlarından dolayı kafa gidip geliyormuş gibi olur, bir anda duyguları değişir falan. Ben niye bu kadar gitgel yaşıyorum ulam? Bilim adamları? İsviçreli olanlar? Astronotlar? Ayşe teyze?

Demin sinirden ortalığı parçalarken, şuan bir filmde gördüğüm, ismini hatırrayamadım- sahneye anırmak suretiyle gülüyorum. Sahnede, kadın regl döneminde, sevgilisi, ya da kocası, "Senin için kaset yaptım." diyor. Kadın gülümseyerek alıyor kasedi. Kadının arkadaşları, kadın falan etkileniyorlar tabii. Adamın yaptığı kasetteki şarkılar:

-Aksa bile

-Kırmızı kan

Bunu gören kadının ve arkadaşlarının surat ifadesi + kenardaki adamın gülerken kızarması= şu anda ben

Psikolojim çökmeye dünden razı yalnız. Bir sorun oldu mu hemen çöküyor. Adeta bir teyzemlerin eski bilgisayarı. Çakma mıdır nedir? Beni teslimat ederken matematik zekamı çalmaya çalışınca onu da orada bozmuşlardır kesin. Kazıklamışlar bizimkileri hihihi. 

Bu arada ben Berke'nin kısa filmindeki Serkan ağbinin Berke'yi kovmasını, Erman'ın, Elman da olabilir, Berke'ye mendil sattırmasını, Necmettin hocanın arabayla çarpmasını vee rayban gözlükleri destekliyorum. Bi de grammerwaycı ağbiyi. 

İyi gicilir ginlimin sipirmini.

Hayat YolumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin