İneklik günü

368 16 5
                                    

Mööö möö!

Yazıyor, yazıyor! Pazartesi biyoloji sınavı olduğu için ders çalışmaktan inek olan reforforun dramı yazıyor!

İnsanların temiz havaya çıkınca karnı acıkır, ben ders çalışmaya başladığım saniyede acıkmaya başlıyorum. Çamış gibi yiyip, her 10 dakikalık molayı en az yarım saate uzatıyorum. Biraz çalışınca başım ağrımaya başlıyor. Eee bünye alışık değil tabi. Bi çalışmaya başlayayım hemen kafa gidiyor, organlar içki içmiş gibi değişik semptomlar veriyor.

Oysa sabah ne güzel uyanmıştım. Gözüme gelen ufak ufak ışık demetleri beni rahatsız etmeden "Hadi uyan artık canım." dermiş gibi şefkatle uyandırmıştı. Demek isterdim fakat annemin derinlerden gelen "Rabiaaa kalk artık be!" demesiyle uyandım maalesef.

Peki uyanır uyanmaz sevdicek düşünme keyyf yapmama ne demeli? Bi kalk elini yüzünü yıka, kahvaltını yap, kendine gel ondan sonra düşün di mi? Yook 24 saat aklımda olacak illa. Her gün rüyamda görüyorum, gözümü açıyorum, o, kapatıyorum, o anlayacağınız. Neyse, umarım ben de onun için - benim onu sevdiğim kadar zaten sevemez de- önemliyimdir. Ya aslında o da seviyor arkadaşlar bakışları falan, ay bide o kadar tatlı gülüyor kii...  Ha bide bugün onun sınıfının ineği olduğunu öğrendim. Ve bir acı haber daha: Bülent ersoy dinliyor. Galiba. Tam emin değilim. Ama gördüm. Hoff. Ha?? Bakışı atıp tekrar baktığımda yanlış görmediğimi farkettim. Kendi hesabını silip fake hesap açmış. Benim adeta bir FBI olacağımı nerden bilsin tabii. 

İçimdeki isyankâr Rabia:"Neğdeen??"

İçimdeki felsefik ve aşık Rabia: "Bir insanı seveceksen her yönüyle seveceksin, bir beğenmediğini yönünü gördün diye ne olmuş yani? Sen mükemmel misin sanki? Çocuğun illa her yönü müthiş olacak değil ya,  bu da nazarlık olarak kenarda dursun."

İçimdeki acımasız Rabia: "Tamam benim dinlediğim müzikleri dinlesin demiyorum, istediğini dinleyebilir ama Bülent ersoy ne. Bu arada mükemmelim mi dedik aq sinirlendirme beni felsefik aşık!!1"

İçimdeki felsefik ve aşık Rabia: "Ya bak ben seni de seviyorum, yapma böyle :)))"

İçimdeki acımasız Rabia: "Uza."

İçimdeki reforfor Rabia: "Kesin sesinizi pazartesi biyoloji sınavım var lan. Bez bebek nanadaki gibi bütün bilgileri ben uyurken aklıma yerleştirmeyecekseniz defolup gidin de şu osmoza çalışayım ulam."

Şimdi hepsini bir kenara yuvarlayıp gelelim fasulyenin faydalarına.

Granüllüendoplazmikretikulumlaştıramadıklarımızdan mısınız¿

Yoksa granülsüzendoplazmikretikulumlaştıramadıklarımızdan mısınız¿

İzotonik ortama bir hücre bırakıldığında da turgor basıncı ozmotik basınca eşit oluyor ama yine de siz bilirsiniz.

Buna göre Rabia'ya ne olmuştur?

A)Kafası fazla dozda biyolojiye dayanamayıp "Böyle dünyanın da sistemin de aq." diyerek uzaya çıktı.

B)Bülent ersoy şokunu atlatamadı.

C)Sabah annesinin bağırmasıyla geçirdiği beyin kanaması, üstüne biyoloji çalışınca bu tepkiyi vermeye başladı.

D)Doğduğundan beri zaten hep bu kafada.

E)Hepsi.

Hayat YolumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin