**Amy** (siinä on😂)
Laskeudun bussin portaita ja astun lumen peittämälle maalle. Joku takaani tulijoista töinäisee minua laukullaan, ja suuntaan muiden mukana koulurakennusta kohti. Oloni tuntuu kevyeltä kuunnellessani lumen narskuntaa kenkieni alla, vaikka mieleni onkin hermostunut. En tiedä, miten Shawn suhtautuu siihen, mitä aion hänelle kertoa, mutta minun on pakko ottaa siitä selvää. Muistutan itseäni siitä, ettei minun tarvitse tuntea syyllisyyttä Chasen takia.
Chasen ajatteleminen saa hymyn nousemaan huulilleni. En ole pitkään aikaan tuntenut mitään vastaavaa. Oikeastaan en ole ikinä tuntenut mitään vastaavaa. Tiedän, että Shawn hyväksyy ajatuksen meistä yhdessä. Chasen veljenä ja minun hyvänä ystävänäni hän haluaa vain meidän parastamme.
Hymy on yhä huulillani avatessani koulun kanslian oven. Astelen suoraan tiskille ja hymyilen sen toisella puolella istuvalle naiselle."Huomenta" sanon iloisesti. "Minun pitäisi puhua ystävälleni, mutta en muista yhtään, mitä hänellä pitäisi olla nyt tai onko hän edes koulussa. Voisitko sinä katsoa? Shawn Hall."
Nainen nyökkää ja kääntää katseensa tietokoneensa ruutuun. Hän napsauttaa hiirtään muutaman kerran ja kirjoittaa Shawnin nimen näppäimille. Hän kurtistaa kulmiaan pienesti nostaessaan katseensa takaisin minuun."Minä en löydä listoilta ketään sen nimistä" hän sanoo.
"Oletko sinä varma?" kysyn epäröivästi.
Nainen tuijottaa hetken tietokonettaan, ennen kuin nyökkää vastaukseksi.
"Ei ketään Shawnia."Katson häntä hämmentyneesti yrittäen ymmärtää, mitä hän tarkoittaa.
"Entäs Chase?" kysyn. "Chase Hall."Nainen kääntää huomionsa tietokoneeseen, eikä mene kauaa, kun hän pudistelee päätään. Iloisuuteni haihtuu hänen kieltävän vastauksensa myötä, ja hitaasti astun kauemmas tiskistä. En ymmärrä. Käännyn lähteäkseni ovelle kaivaen samalla kännykkää taskustani, kun nainen huikkaa minua odottamaan.
Kääntyessäni katsomaan häntä hän pudistelee päätään pahoittelevasti.
"Anteeksi. Minulla on ollut nyt niin paljon tekemistä, että ajatukseni eivät meinaa toimia ollenkaan. Sinä tarkoitat siis Hallin veljeksiä?"Nyökkään toiveikkaasti ja astahdan lähemmäs kuullakseni hänen sanansa paremmin.
"He jättivät eroilmoituksensa loman aikana."
Tuijotan häntä epäuskoisesti, eivätkä sanat meinaa ensin upota tajuntaani.
"Mitä.. mitä sinä tarkoitat?"Nainen huokaisee.
"Minä tarkoitan sitä, että he ovat lopettaneet lukuvuotensa täällä. He ovat muuttaneet muualle."
YOU ARE READING
Pimeänkulkija
WerewolfEn koskaan halunnut rakastua viholliseen. En halunnut muuta kuin onnellisen sadun prinsseineen ja ratsuineen, onnellisen lopun. Sen sijaan sain Romeon ja Julian.