Yoongi[i e r t a t o r]
[ați observat ca uneori dau spoilers la început de capitol? :))) no. Ok.]Mi-am despărțit degetele cu greu de clapele pianului, pianul era prima mea dragoste de fiecare data când ma opream din cantat simțeam o nostalgie apăsătoare.
As fi cantat toată ziua pentru Jimin, dar ce rost are dacă nu e atent la mine? Îl vad cum ma asculta, dar nu ma privește. Nu se uita la mine, am impresia ca în ultimul timp nu ma observa și îmi evita ochii intenționat. Nu știu din ce motiv, dar simțeam o bariera între noi parcă se îndepărta de mine, de când s-a întors nu am fost în satare să îl sărut nici măcar o data.
-Jiminie... De ce nu te uiți în ochii mei?
Nu îmi place sa ma bag în treburile altora Jimin părea preocupat de ceva și chiar nu ma așteptăm să îmi spună ce are, dar merita sa încerc.
-Hyung, trebuie să vorbim...
Mi-am pus mâinile pe genunchi și mi-am îndreptat trupul spre el privindu-l curios, cred ca e prima data când vrea sa îmi spună ce a pățit.
-Sigur. Te ascult.
In continuare nu ma privea, de data asta și-a lăsat capul în jos și a început sa își strângă genunchii destul de tare nu puteam sa ii vad expresia fetei fiindcă se ascundea de mine.
-Probleme e ca nu știu cum să iti spun.
Bine dacă înainte eram curios acum sunt îngrijorat, ma întreb ce a pățit pare ceva foarte grav.
-Pur și simplu spune.
-Probabil o sa ma urăști.
De la îngrijorat am trecut la confuz, simțeam cum inima îmi bate din ce în ce mai tare și mai mult de frica. Sa îl urăsc? De ce l-aș urî când îl iubesc atât de tare? Am înghițit în sec și l-am îndemână sa îmi spună.
-Nu mai trage de timp și spune ce ai pățit
-Te am înșelat.
-Dezvoltă...
Nu înțeleg la ce se refera, putea sa ma însele prin multe feluri și faptul ca nu a explicat la ce se refera ma făcea destul de confuz.
-M-am culcat cu Taehyung...
-Ai dormit cu Taehyung?
-Nu. Am făcut sex cu Taehyung.
-Oh...
Asta a fost tot ce am putut spune și nu știu dacă a fost din cauza ca eram șocat sau rănit. De fapt de ce eram șocat? Văzusem atâtea poze cu el și femei goale în telefonul lui trebuia sa ma aștept la infidelitate din partea sa, pana la urma e o fire mai libertina. Nu e ca mine, o dată ce mă lipesc de o persoana nu pot să mă mai gândesc la altcineva.
Tâmplele îmi explodau și simțeam cum mi s-a oprit respirația în gat, o durere imensa îmi apasă mijlocul pieptului, iar inima nu înceta sa bată.
Batea atât de tare ca ma durea, parca era gata sa îmi sfâșie carnea și sa iese afara.Nu mai aveam aer.
Simțeam cum ma străpung mii de ace și ca în loc de sânge prin vene îmi circula acid. Nu puteam descrie durerea ce îmi cuprinse corpul și mintea.
Am început sa respir mai greu si să tremur, pentru prima data în viata mea simțeam ca trebuie sa urlu ca să ma eliberez și sa fiu liber.
Dar nu am făcut-o.
CITEȘTI
Roz si negru | yoonmin [BTS]
FanfictionMin Yoongi este un simplu fotograf a cărui viața se schimbă imediat ce idolul Park Jimin îl angajează pentru o sesiune foto.