Capitolul 24

756 129 94
                                    

Seokjin [z â m b e t]

-E totul pregătit? Ai verificat camerele?

-E totul în regula. Turastu mi! (kill me plz :]]])

-Stob it! (nu înțeleg de ce mai scriu adică idk ce e asta :]]])

Yoongi a scos un mic chicotit și a continuat sa meargă de partea mea pana ne-am întâlnit cu Jungkook, care nu ne-a observat la început fiindcă se uita după Taehyung în mulțime.

-Jungkook.

Tânărul s-a întors spre noi când i-a auzit vocea lui Yoongi părea puțin îngrijorat si emoționat, iar asta nu era prea bine.

-Ai emoții? Întreb eu deși era evident, dar voiam totuși sa verific dacă ma înșel sau nu.

-Puțin, în plus nu îl vad pe Taehyung. Mi-a promis ca vine.

Mi-am pus mâna pe umărul lui, ne știam deja de ceva vreme și din cauza lui Taehyung eram apropiați as spune chiar prieteni.

-O sa vina.

Jungkook nu părea prea încrezător și îl înțelegeam era prima data când va fi pe un podium adevărat în fata unei mulțimi destul de mari și deocamdată nici părinții, dar nici iubitul lui nu au venit încă.

Yoongi a venit și el sa îl consoleze în modul sau rece prefăcându-se ca nu ii prea pasa deși cu siguranță ii pasa. Personalitatea lui era destul de ciudata și deși nu parea ca vrea sa ne împrietenim prima dată până la urmă s-a dovedit contrariul.

O persoana a trecut în fuga pe lângă mine cu o viteza atât de mare ca mi-a făcut vânt. Băiatul șaten a sărit pe Jungkook și l-a îmbrățișat destul de bucuros.

-Kookie, asta e debutul tău ca model! Striga Taehyung fericit pentru iubitul sau.

M-am întors cu spatele la ei vrând sa îl iau pe Yoongi de o parte sa discut cu el niște lucruri tehnice, dar doua persoane ce ieșeau foarte tare în evidență s-au apropiat de noi. Cel cu parul roz s-a apropiat de Yoongi și limediat după ce m-a salutat l-a prins pe brunet de curea și l-a tras undeva într-un colt ca să vorbească fără sa fie auziți. Era Park Jimin lucram și cu el ocazional când avea timp și pentru modeling pe lângă slujba lui de idol, eram prieteni.

Celalat era producătorul său, îl văzusem de câteva ori la televizor și ii ascultasem propriile melodii la radio. Pe lângă faptul ca produce mai e și un rapper destul de cunoscut, dar cum toți eram din clase sociale înalte nu era cine știe ce. Avea parul purpuriu asa ca la fel ca Jimin ieșea în evidență.

-Bună, ma saluta el zâmbindu-mi probabil nu voia sa ii deranjeze pe Taehyung și Jimin asa ca s-a gândit sa facă conversație cu mine. Dacă ma uitam mai bine noi doi eram siguri lăsați pe dinafară.

-Bună, Rape Monster nu e asa?

Băiatul s-a încruntat la mine și m-a privit puțin urat lucru ce ma făcea sa rad, ii greșisem numele intenționat. Sa fim serios când o sa mai am ocazia sa fac gluma asta? (exact, când? :]])

-Rap. E Rap Monster, dar azi am ieșit ca Namjoon asa ca te rog sa ma strigi Namjoon.

-Scuze, eu sunt Seokjin, dar prieteni ma striga Jin.

Acesta mi-a zâmbit când a văzut ca mi-am cerut scuze mi-a întins mână i-am întins-o și eu și după ce ne-am salutat bărbătește ne-am depărtat din atingere. Avea un zâmbet cu adevărat unic și destul de frumos probabil asta e singurul motiv pentru care îl reținusem atunci când l-am văzut la televizor.

-Jin sună drăguț am sa iti spun și eu asa.

Am dat din cap și am privit cât de fermecător îmi zâmbea, îmi venea sa oftez probabil lipsa de sex din ultimul timp îmi făcea hormoni sa o ia razna din moment ce tipul din fata mea mi se părea atât de atrăgător.

-Ai un zâmbet unic. (gay) mi-am dus mana la gura imediat ce mi-au scăpat cuvintele printre buze, iar gândeam cu voce tare.

-Nu, tu ești unic. (smooth)

M-am rușinat brusc și m-am uitat în jos. Al naibii puști știe sa atace înapoi ataci când i se face un compliment.

-Oricât se mult urăsc sa întrerup oamenii ar trebui sa plecați, prezentarea începe imediat. Yoongi mișcați fundul la camera și tu Jungkook pleacă naiba la machiaj.

Yoongi a fugit imediat de lângă Jimin și a plecat unde i-am zis, Jungkook l-a pupat pe Taehyung pe obraz și abia după s-a îndreptat spre stilista.

-Hei Seokjin! nu puteai sa mai aștepți puțin? Vorbeam ceva important acolo?

-Jimin, faptul ca îți băgai mana în pantalonii lui Yoongi nu e chiar o discuție.

Namjoon a început sa rada, iar Jimin s-a imbujorat.

-Nu îmi băgăm mana în pantalonii lui, ii așezăm bluza era scoasa afara!

-Bine, bine, dar dacă eram un paparazzi? Din unghiul asta porneam un scandal de proporții. Ce vreau sa spun e sa fii mai grijuliu!

-Mie de ce nu îmi ți morala? Jungkook m-a pupat pe obraz.

-Taehyung, tu ai norocul prostului. Tu ești în regula.

Cei doi băieți au strâmbat din nas și s-au îndepărtat spre locurile lor V.I.P (cum suna ca pl) nu au îndrăznit sa îmi mai comenteze fiindcă eram mult mai mare ca ei.

Namjoon a venit puțin mai aproape de mine și mi-a întins o carte de vizita.

-Îmi placi, după prezentare voiam sa mergem cu toții la casa mea de vacanță. Poți sa vi și tu cu noi vad ca ne cunoaștem între noi și o sa fie distractiv.

M-am uitat la el destul de surprins, dacă ar fi fost oricare din băieți nu as fi fost atât de uimit, dar sa ma invite un necunoscut la el acasă e puțin ciudat. M-am uitat la cartea de vizita și am luat-o în mână, nu aveam ce face după prezentare și în plus trebuia sa ma relaxez și eu.

Zâmbetul său m-a atras mult prea tare ca să îl mai pot refuza.

-Sigur, am muncit prea mult mi-ar prinde bine o vacanta scurta.

-Super, o sa va iau mai târziu pe toți, o sa stam cel puțin doua zile. Numărul meu e pe cartea de vizita, sa îmi trimiți un mesaj cu adresa ca să venim sa te luam. (cum sa faci rost de nr și adresa by namjoon)

Am dat din cap și m-am îndepărtat de el începând prezentarea. Nu mai avusesem o vacanta asa lunga de mult timp, presupun ca o sa îmi prindă bine.

_____________________
*no capitolul următor o sa am ce lucra la el :)))))

*nu îl bag pe Hoseok, nici nu știu dacă ma descurc cu satra de gay :)))

*nu mai știu cui trebuia sa ii dau dedicație, spuneți cine vrea și dau edit :)))

*știu ca va place melodia de la media :>

Roz si negru | yoonmin [BTS] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum