Yoongi [i n d r a z n e t]
(4000cuv+)Mi-am masat tâmplele simțindu-mă obosit fiindcă muncisem destul de mult în ultimul timp și singurul lucru la care ma gândeam era sa trag un pui de somn.
Eram singurul din limuzina mica a lui Namjoon, ceilalți erau afara și încercau sa își pună bagajele, după părerea mea prea mari. O sa stam acolo doua zile, poate trei nu ne trebuie cine știe ce.
Eu unu nu știu de ce ma aflu aici mi se pare ca suntem prea mulți și nu știu dacă o supraviețuiesc cu atâția idioți, dacă nu m-ar fi rugat Jimin sa vin probabil acum dormeam acasă.
După încă vreo douăzeci de minute în care s-au certat afara au întrat și ei în limuzina. As fi mințit dacă as fi spus ca nu ma simțeam bine într-o mașină ca asta, dar amintindu-și ca nu e a mea parca îmi tăiase cheful de viata. Mi-am scos guma din gura și am lipit-o sub scaun când nu era nimeni atent.
Jimin m-a lovit ușor peste umăr si m-a prins de brat lăsându-și capul pe umărul meu chiar înainte sa îmi arunce o privire mustratoare semn ca ma văzuse.Nu am zis nimic și am rămas tăcut, am privit cum Jungkook și Taehyung râdeau mai rău ca doi copii, de fapt sunt doi copii pe lângă mine, păreau fericiți totuși și presupun ca asta e bine. Namjoon și Jin stăteau unul lângă altul și își aruncau din când în când priviri pe ascuns. Cine și-ar fi imaginat ca toți prietenii mei sunt gay? Ma rog în afara de Hoseok, deși nu bag mana în foc pentru el până la urmă ne-am sărutat.
-Haideți sa bem o sticla de șampanie, sa celebram succesul nostru.
Propunerea lui Namjoon a fost luata cu bratele deschise de ceilalți eu nu am spus nimic, înainte sa îl cunosc pe Jimin nu consumam alcool și parca nu aveam chef sa beau în seara asta. Voiam doar sa dorm. Namjoon încerca probabil sa facă atmosferă.
Totuși când am auzit succesul nostru parcă mi-a venit sa vărs puțin.
Succesul lui ca producător și rapper, succesul lui Jimin și a lui Taehyung ca idoli, succesul lui Jin fiind cunoscut conducătorul unei linii mari de modeling și succesul lui Jungkook fiindcă abia a debutat ca model.
Care era succesul meu?
Ce caut eu printre oameni ca ei?
Nu m-am potrivit și niciodată nu o sa ma potrivesc printre ei.
De când l-am întâlnit pe Jimin viata mea s-a schimbat radical. Am o viata sexuala mai activa, nu mai dorm toată ziua, ies și socializez, îmi plătesc chiria totul pare ca merge minunat, dar adevărul e ca îmi lipsește liniștea ce o aveam cândva. Pe zi ce trece devin din ce în ce mai sensibil și lucruri ce poate odinioară nu ma deranjau acum ma supăra.
Uneori îmi e doar de simplicitatea fostei mele vieți.
Namjoon punea șampanie în pahare, iar Jin era cel care ne servea. Dintre toți Jungkook părea cel mai fericit, altădată i-aș fi ținut morala, dar pur și simplu am ajuns în punctul în care cred ca ar trebui sa facă ce vrea. Cum as putea sa ii stric fericirea? Taehyung îl privea pe tânăr cu atâta dragoste și admirație probabil era mândru de el cu toate ca dacă am fi sinceri el e cel ar merita laude. Taehyung e cel care l-a înscris pe Jungkook în agenția lui Seokjin, el e cel care l-a convins pe Jin sa îl ia sub aripa sa. E adevărat ca Jungkook e frumos, dar niciodată nu ar fi reușit atât de departe fără Taehyung.
CITEȘTI
Roz si negru | yoonmin [BTS]
FanficMin Yoongi este un simplu fotograf a cărui viața se schimbă imediat ce idolul Park Jimin îl angajează pentru o sesiune foto.