Capitolul 20

1K 139 180
                                    

Jungkook [j u c a u s]:
(îmi era dor de ei :]])

Stăteam cu capul pe picioarele lui Taehyung în timp ce acesta mă îndopa cu cireșe.

-Ma plictisesc, zic eu destul de monoton ca sa dramatizez.

-Ce vrei sa facem? Ma întreabă el pe un ton sugestiv și își strecoară mâinile pe sub gulerul tricoului meu atingându-mi umerii, lăsându-mi câteva zgârieturi pe piele.

M-am ridicat în fund brusc și m-am întors cu fata spre el.

-Ma gândeam sa ii deranjam pe Yoongi și Jimin.

-Uh, da, sigur și eu ma gândeam la asta.

Spune el pe un ton dezamăgit lucru ce m-a făcut sa chicotesc, m-am apropiat de el și mi-am presat buzele peste ale sale, Tae s-a lăsat pe spate și m-am tras peste el.

-Am auzit ca Jimin e liber.

-Asa și? Întreabă el de parca nu ii pasa, deși probabil știa dinaintea mea ca prietenul sau nu muncește azi din moment ce chiar dacă vrea sa nu arate sunt destul de apropiați.

-Si nu vrei sa îl vezi?

-Nu chiar, minte el și se uita în alta parte pentru ca nu înțelegea ce vreau sa fac.

-De ce? Eu vreau sa il vad pe Yoongi și tu vrei sa îl vezi pe Jimin, în fond amândoi am fost cândva îndrăgostiți de ei.

Dintr-o data Tae m-a rostogolit și a ajuns deasupra mea

-As prefera sa fac altceva decât sa stau cu ei.

Satenul mi-a prins talia în mâinile sale și a început sa facă cerculețe cu degetul mare pe lateral.

-Nu ai vrea sa facem sex cu spectatori? Sparg eu gheață fiindcă aveam chef de ceva diferit azi.

-Jesus! Kookie, esti sigur ca ai nouăsprezece ani? Zice el și se da jos de pe mine fiindcă probabil i-am tăiat cheful de orice.

-Citisem un articol pe net despre o boala în care îți e frica sa încerci lucruri noi, cred ca o ai.

-Nu ești deloc amuzant, pana și Jin face glume mai bune ca tine.

-Jin? Cine mai e și asta? Alta dragoste de a ta?

De fiecare data când pronunta numele cuiva fie fata sau băiat deveneam gelos mai alea dacă nu știam cine sunt acele persoane.

-E șeful agenției de modeling la care te-am înscris.

Am roșit destul de rușinat atunci când am realizat ca e doar o cunoștință de a lui, de când suntem împreună Taehyung m-a ajutat cu cariera mea de model destul de mult. La începutul relației cam asta a fost tot ce am vrut sa pot profita de el ca să am beneficii pe viitor, dar acum sincer când observ ca tot continua sa ma ajute ma simt puțin cam prost.

Mi-am dus mâinile în jurul său și l-am îmbrățișat călduros dintr-o data, de cand mi-am mărturisit sentimentele fata de el ma purtam mult mai dragut cu acesta sau cel puțin încercăm sa fiu mai dragut. Nu poți sa arunci obiceiurile proaste la gunoi atât de ușor oricât de mult ai vrea.

Roz si negru | yoonmin [BTS] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum