Capitolul 26

842 127 110
                                    

Jimin [n e g r u]

-Spune ai făcut sau nu?

Yoongi a oftat in timp ce și-a dus mâna pe frunte din cauza exasperarii. Toți jucam adevăr și provocate, iar Jungkook îl întrebase dacă făcuse vreodată sex oral unei fete.

-Da am făcut. (ma tongue technology)

-Dar unui băiat? Întreabă Jin, iar brunetul l-a sagetat cu privirea de parca ar fi fost pe cale sa îl omoare.

-Nu sunt obligat sa răspund la întrebarea asta, Jungkook mi-a pus deja una.

Toți ne-am uitat dezamăgiți la el, Yoongi era destul de deștept a reușit toată seara sa evite provocări stupide și întrebări incomode în timp ce noi ne-am lăsat duși de val și ne-am făcut de ras unul în fata celuilalt. Trebuie sa recunosc ca și alcoolul a ajutat destul de mult sa ne destindem, până și Yoongi băuse doua pahare de vin și totuși încă își gândea fiecare mișcare.

Cum eu de obicei am o toleranță ridicata la alcool nu m-am îmbătat, dar asta nu înseamna că nu puteam sa ma prefac de dragul distracției.

-Jimin e rândul tău, ce alegi?

-Hm... Provocare. Spre deosebire de Yoongi nu îmi era chiar atât de frica sa aleg provocare sau sa spun lucruri stânjenitoare în fata celorlalți oricum nu au de unde sa știe dacă spui sau nu adevărul. În plus deja știam ce voia Jungkook sa îmi spună.

-Te provoc sa îl săruți pe Taehyung.

M-am uitat la Jungkook de parcă ar fi fost cine știe ce creatura satanica cu gânduri malefice, desigur exageram de dragul actoriei. M-am uitat cu coada ochiului la Taehyung care avea aceeași expresie mirata ca mine, iar apoi la Yoongi care parca mai avea puțin și se ridica de la masa gata sa plece.

-Exclus.

-De ce? Nu ar fi prima data.

-Jungkook, te rog oprește-te! Taehyung s-a uitat la iubitul sau cu o privire plina de regret, se pare ca încă regreta faptul ca s-a culcat cu mine. 

Yoongi l-a chestionat cu privirea pe Kookie, iar acesta i-a aruncat un zâmbet obraznic își permitea fiindcă era beat.

-E doar un sărut, spune Namjoon neînțelegând situația nici măcar nu avea cum sa înțeleagă.

-Exact Jimin, e doar un sărut. Continua Kookie plin de satisfacție crezând ca probabil mă face să mă simt prost.

-Am o idee. Uite cum facem, eu îl sărut pe Jin și tu pe Jungkook, iar Taehyung pe Yoongi va fi o provocare la comun și nimeni nu are voie să refuze. Ce spuneți?

-De ce sa se sărute Jungkook cu Jimin? Îl întreabă Taehyung pe Namjoon arătând o scânteie de gelozie în privire, lucru ce îl făcuse pe Kookie să zâmbească și mai larg.

-Din moment ce voi doi nu vreți sa va sărutați, poate o sa va fie mai ușor asa.

-Mie îmi convine, replica Jungkook și apoi ma privește totul se întâmpla asa cum am anticipat.

-Nu am nimic împotriva, ma ia gura pe dinainte și abia după realizez ca s-ar putea ca Yoongi sa nu fie de acord. Știu ca ii mai propusesem odată ceva asemănător la începutul relației și nu a fost de acord s-a supărat foarte tare.

Roz si negru | yoonmin [BTS] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum