Taehyung [s c h i m b a t]:
-Jungkook, vreau să ne despărțim.
Știam ce fel de persoana era Jungkook oricât de mult as fi vrut sa ii dau un mesaj sau sa vorbesc cu el la telefon nu ar fi funcționat. În plus lucrul de genul asta se discuta fata în fata, în cazul nostru l-am adus într-o cafenea cu oameni ca să nu îmi facă vreo scena.
-P-poftim?
Începusem sa amestec în cafea și sa nu îl privesc deloc, poate ca Jungkook s-a comportat urat cu mine și poate ca nu ma iubește, dar cel puțin mi-a fost loial dacă eu nu pot sa ii fiu loial ce rost mai are sa avem o relație? Oricum nu ma iubește, faptul ca o sa îl las în pace probabil o sa îl elibereze.
-Ce dracu', Tae? E o gluma proasta?
-Nu e nici o glumă, sunt serios.
-Ce naiba? Credeam ca ma placi...
Nu știu de ce e atât de șocat la un moment dat trebuia sa ne despărțim, fie ca se îndrăgostea el de cineva fie ca ma saturam sa fiu tratat ca banca lui personala.
-Te plac, de fapt e mai mult de atât. Te iubesc.
-Atunci nu înțeleg, de ce sa ne despărțim?
-Tu chiar nu înțelegi nu e asa?
-Ce sa înțeleg? Ca ai înnebunit?
-Ce rost are sa fim împreună dacă tu nu ma iubești?
Kookie a roșit ușor și a început sa se joace cu pliculețul de zahar de pe marginea farfuriei.
-Hyung... Nu e chiar asa...
-În plus sunt un iubit groaznic.
-Nu e adevărat! Ești atât de bun cu mine, eu nu te merit dacă stam sa ne gândim... (nu prea cred amândoi sunteți jalnici :]]] )
-Jungkook m-am futut cu Jimin în Europa. Ți se pare ție asta un iubit bun? (easy boi)
Băiatul se uita la mine extrem de șocat nu ii văzusem niciodată expresia asta pe chip nu credeam ca ceva îl putea șoca cu adevărat. Am început sa sa rad mai mult din cauza nervilor și am dat cana de cafea la o parte ca să pot sa îmi așez capul pe masa și asta din cauza situației în care ma aflam. Încercăm da ma ascund cumva.
Îl iubesc.
Dar am făcut sex cu altcineva.
Nu ma iubește.
Dar nu m-a înșelat niciodată.
-De ce? Încă era destul de șocat, vocea lui era secata de energie și dacă nu l-aș cunoaște mai bine as spune ca o sa plângă imediat. Dar de ce sa plângă? Nu ma place.
Mi-am ridicat capul de pe masa și când m-am uitat în sus l-am văzut în picioare lângă mine, avea ochii roși. Chiar se abține sa nu plângă? De ce? Oricum nu însemn nimic pentru el.
-Din prostie, mi-a fost dor de tine și mă simțeam singur. Jimin era acolo și pur și simplu s-a întâmplat.
Palma lui Jungkook a făcut contact cu obrazul meu, de data asta eu eram cel șocat, ma lovise atât de tare ca mi s-a întors capul și probabil aveam o urma roșie.
CITEȘTI
Roz si negru | yoonmin [BTS]
FanficMin Yoongi este un simplu fotograf a cărui viața se schimbă imediat ce idolul Park Jimin îl angajează pentru o sesiune foto.