Jungkook [f r u s t r a t]
M-am lăsat ușor pe tocul ușii sprijinindu-ma de el și îl priveam pe Yoongi tăcut. Stătea în pat și se juca cu o bricheta, avea parul ud și era îmbrăcat cu hainele mele, privirea din ochii sai era una pierdută probabil se uita în gol.
Nu îmi plăcea sa îl vad asa era prima mea dragoste și cel care mi-a făcut cunoștință cu Taehyung, ultima mea dragoste pentru ca nu mai vreau pe nimeni altcineva în afara de el. Sa vad o persoana atât de importantă pentru mine supărata e destul de sfâșietor
-Tu nu ai de gând sa te duci acasă?
Yoongi tresărise ușor atunci când i-am vorbit nici măcar nu realizase ca sunt în camera cu el.
-Ce ziceai?
-Când pleci acasă?
-Hoseok e acolo.
-Asa și? Hoseok a încercat sa îți deschidă ochii, a vrut sa îți arate ce javra e Jimin. Nu a greșit prea mult.
-Ai grija cum vorbești de Jimin in fața mea, pana la urma și tu ți-ai dat limbi cu el. Dintr-o privire pierduta și supărată s-a transformat în una agresiva ba chiar s-a încruntat la mine.
Taehyung a venit din cealaltă camera și și-a așezat mana pe umărul meu după expresia sa auzise ce vorbisem.
-Nu fii rău! Tu ești cel care i-a spui lui Yoongi sa faceți sex dacă va înșelam. Nu ești mai prejos ca el.
-Nu știam ca stau în casa cu fanclubul lui Jimin.
Știam ca Taehyung e încă supărat pe ce ii cerusem lui Yoongi, dar eram beat nu vorbisem serios în plus nu e vina mea ca Jimin asculta pe la uși si i-a spus. Am oftat și am ieșit din camera închizând ușa in urma mea, dar am rămas acolo ca aud ce vorbesc.
-Ce mai vrei și tu, Taehyung? dacă încercați sa scăpați de mine ca să va futeți nu o sa reușiți.
-Știi bine ca nu e asa, dacă vreau sa îl fut pe Jungkook pot sa o fac oriunde.
M-am încruntat la felul în care vorbea despre mine când nu eram de fata, aveam de gând sa ma răzbun pe el, dar nu acum.
-Atunci ce vreți de la mine? Stau în camera mea, nu mănânc prea des, ma duc la baie rar. E aproape ca și cum nu as fi aici, nu va deranjez prea tare.
-Asta e și problema, trebuie sa mănânci măcar dacă nu vrei sa socializezi. Știu ca Jimin te-a rănit și el e rănit.
-Rănit? Nu cred ca i-am făcut ceva sa îl rănesc.
-Pai mi-a spus ca nu i-ai mai răspuns la nici un mesaj de doua săptămâni.
-Nu o fac intenționat, dar nu vreau sa vad ce îmi scrie.
-Ți-a trimis ca disperatul peste o mie de mesaje.
-Interesant.
Dacă Yoongi nu s-a uitat nici măcar la mesaje Jimin a dat-o rău de tot în bara, dacă stau sa ma gândesc eu și Jimin suntem destul de similari poate de aia s-a și îndrăgostit Taehyung de mine. Gândul asta îmi provoca o ușoară senzație de greață asa ca am încercat sa uit. Ma simțeam frustrat din cauza lui Jimin, mereu ieșea victima in toate poveștile.
CITEȘTI
Roz si negru | yoonmin [BTS]
FanficMin Yoongi este un simplu fotograf a cărui viața se schimbă imediat ce idolul Park Jimin îl angajează pentru o sesiune foto.