Jungkook [i n c o r e c t]
(surprise mdfk)Am scos popcornul din cuptorul cu microunde și am plecat sa deschid ușa de la întrare.
E prima data când avem o întâlnire cu Taehyung, inițial nu am vrut sa ies cu el, dar Yoongi a insistat asa ca nu am avut de ales.
Yoongi a venit la mine și mi-a spus în fata ca satenul ma place și vrea sa iese cu mine, dar ii e prea frica sa îmi ceara o întâlnire.
Sa aud asta din partea brunetului a fost destul de dureros din moment ce el e prima mea dragoste și încă am sentimente puternice față de el, dar din moment ce nu m-am confesat niciodată presupun ca nu are de unde sa știe asa ca sunt în regulă.
-Nu știam ce sa cumpăr asa ca am adus o prăjitură...
-E okey.
Ii iau prăjitură și o așez pe masa în timp ce ma uit cu coada ochiului la el, Taehyung e frumos. Foarte chipeș și atrăgător oricine ar vrea sa iese cu el asta e unul din motivele pentru care am acceptat sa ma întâlnesc cu acesta.
In plus e idol cunoscut, situația lui financiară o sa îmi prindă bine în viitor.Am văzut cum și-a scos jacheta de la Gucci [:))] și a așezat-o în cuier cu tot cu umbrela. Afara ploua destul de tare și totuși a reușit sa nu se ude deloc. Nu mă mir, dacă aveam și eu geaca de la Gucci probabil încercăm sa ma ascund de ploaie.
Sunt atras de el, dar doar din punct de vedere fizic. Emoțional, ei bine sunt îndrăgostit de Yoongi.
-La ce film ne uitam? Întreabă el încercând să pară relaxat când colo se vedea ca e încordat și îngrijorat, avea emoții în jurul meu asa cum aveam eu când stăteam cu Yoongi.
-Unul porno.
-Poftim? Am început sa rad când s-a prefăcut ca nu a înțeles ce am spus.
-Unul horror.
-Ah, deci e un horror.
-Nu, de fapt o comedie.
-Pai ai spus...
-E un film romantic.
-Kookie, ce film e pana la urma? Întreba acesta destul de confuz, dar politicos probabil nu voia sa mă supere fiindcă era în casa mea.
-Nu am ales încă unul.
-Si ai decis sa iti bați joc de mine?
-Puțin, recunosc eu și dau din umeri făcându-i semn sa ma urmeze.
L-am dus în dormitorul meu unde aveam sa vedem un film, ne-am așezat pe pat și am ales un film la nimereala apoi am început sa ne uitam în timp ce mâncăm popcorn.
Era o atmosfera cliseica pe care am avut-o cu o grămadă de fete pana acum, ca să nu spun ca ma plictiseam de moarte fiindcă nu vorbea.
-Jungkook, sunt șanse sa iti plac măcar puțin?
Deși s-a decis si el în sfârșit sa vorbească pe la jumătatea filmului, a deschis un subiect destul de stupid. E adevărat ca am acceptat din cauza lui Yoongi, dar pe de alta parte Taehyung e o persoana foarte frumoasa, de o frumusețe rară cum as fi putut refuza pe cineva atât de superb? (exact, cum?)
CITEȘTI
Roz si negru | yoonmin [BTS]
Fiksi PenggemarMin Yoongi este un simplu fotograf a cărui viața se schimbă imediat ce idolul Park Jimin îl angajează pentru o sesiune foto.