Yoongi[l o i a l]
-Am câștigat!
-La naiba! Și eu și Hobi am aruncat cărțile pe masa destul de dezamăgiti, e a treia oara când Jungkook câștiga la poker și deja ne tăiase tot cheful.
De câteva zile în coace a tot venit pe la noi și nu ne-a lăsat în pace cu scuza ca se simte singur fără Taehyung. Kookie s-a uitat la telefon și a scris un mesaj apoi s-a întors spre noi.
-Taehyung spune ca pleacă sa facă un dus în camera lui Jimin fiindcă a rămas fără apa calda.
Eu și Hoseok ne uitam destul de nedumeriți la el și asta pentru ca nu își dădea seama ca noua chiar nu ne pasa de ce face Taehyung în acest moment. Pana la urma i s-au aprins călcâiele după șaten și cu toate astea tot nu ma lasă în pace.
-Interesant, nu ne pasa.
-Pai nu îți pasa de Jimin?
-Ai vorbit de Taehyung, nu de Jimin în plus nu mi-a dat nici un mesaj. Dacă ii e dor de mine ma cauta cum face de obicei.
-Oh, eu ii sparg capul lui Taehyung dacă nu îmi da raportul în fiecare ora.
-Iubita mea mi-a zis ca i-a venit ciclul.
De data asta eu și Jungkook am fost cei care s-au uitat la Hobi eram absolut total dezinteresați.
-Ce? numai voi puteți vorbi despre iubiții voștri?
-Uh... Nu, sigur continua....
Zic eu încercând sa par interesat, Jungkook mi-a tras un cot în brat când l-am încurajat pe Hoseok sa ne vorbească despre iubita lui pe ciclu cu siguranță nici unul dintre noi nu voia sa audă povestea asta.
-Glumesc, nu e pe ciclu de fapt vrea sa ne vedem chiar acum. E singura acasă.
-Oh, du-te.
Știam ca asta voia de fapt, sa plece asa ca nu avea rost sa mai lungească povestea. Hoseok ne-a arătat zâmbetul sau angelic și a plecat, eu am rămas cu Jungkook și am continuat sa jucam cărți.
Ma enerva la culme faptul ca nu câștigăm deloc, uram ca era mai bun ca mine la aproape orice deși era mai mic, cu toate astea nu neg, Kookie e o companie plăcută.
-Hyung, dacă câștig următoarea tura îți dai bluza jos.
-Dacă câștig îmi aduci o bere din frigider și îți dai și tricoul jos.
Jungkook a fost de acord de fapt devenise brusc foarte entuziasmat nu vreau sa știu ce plănuiește cu adevărat, dar nu prea am ce face în acest moment asa ca presupun ca pot sa îl răsfăț puțin.
A făcut din nou cărțile și am jucat încă o data și ca tura trecuta am pierdut. Am aruncat cărțile pe masa și m-am întins pe canapea se vedea clar ca nu îmi convenea.
-H-hyung, dacă vrei pot sa iti aduc o bere...
Am dat din cap și acesta s-a ridicat plecând direct la bucătărie, ii era prea rușine sa îmi ceara sa ma dezbrac lucru ce ma făcea sa râd în sinea mea el a fost cel cu ideea și tot el da înapoi.
Jungkook s-a întors cu o bere rece și mi-a înmânat doza, apoi s-a așezat pe canapea. Am pus doza pe masa și mi-am dat jos bluza rămânând în maieu, Jungkook a roșit ușor și a început sa strângă ușor cu mana de canapea. Mi-am desfăcut berea și am luat o gura, ma îmbătam ușor de la soju și alte băuturi tari, dar de la bere nu aveam nimic decât o stare de bine.
CITEȘTI
Roz si negru | yoonmin [BTS]
FanficMin Yoongi este un simplu fotograf a cărui viața se schimbă imediat ce idolul Park Jimin îl angajează pentru o sesiune foto.