Capitolul 38

955 130 57
                                    

Jimin [e x t a z]

Încăperea e îmbrăcată de întuneric, doar oamenii din mulțime au lumini în mâini făcând camera sa arate ca un cer plin de stele.

Zâmbesc plin de extaz și ma uit în dreapta mea. Yoongi stătea cu spatele la audienta și canta la pian, un val de strigate s-a auzit imediat ce mi-am deschis gura și am început sa cânt.

Simțeam adrenalina prin vene de parca m-aș fi drogat, nu simțisem niciodată atâta împlinire pe scenă. Nu credeam a e posibil sa ma simt atât de bine în viata mea.

Tot ce iubeam era în același loc și ma simțeam liber, puteam fi eu însumi.

Sufletul meu si sufletul lui Yoongi rezonau de parcă ar fi fost unul, ne unisem cu adevărat, era ceva mai intens decât atunci când făceam sex.

Puteam fi împreună în fata tuturor fără sa suspecteze nimic, voiam sa îl sărut, dar mai aveam versuri de cantat.

***

Performanța se terminase, iar Yoongi a fost cel ce a plecat primul de pe scena. Eu a trebuit sa mai rămân puțin ca să îmi iau la revedere de la fani.

A fost prima data în viața mea când am fugit de pe scena și asta doar pentru ca știam ca Yoongi ma așteaptă.

Am alergat direct în bratele sale, pentru prima data vedeam în ochii sai un entuziasm adevărat. Nu m-am putut abține și mi-am lipit buzele de ale sale, presandu-le puternic și îmbrățișandu-l strâns. L-am sărutat asa minute în șir și nu a protestat, ba chiar am simțit blândețe, deși eu ii dădeam pasiune.

Namjoon a venit la noi punându-si mâinile pe umerii noștri.

-Jimin.

Felul în care Namjoon mi-a rostit numele m-a făcut sa înțeleg ca o sa am probleme dacă continui in ritmul asta. Cu greu mi-am dezlipit buzele de ale lui Yoongi si i-am mângâiat bratele pana am ajuns sa îmi împletesc degetele in ale sale.

-Mai lasă-ne cinci minute.

-Ai un minut înainte sa începi conferința de presă.

Am dat aprobator din cap și am continuat sa îmi privesc iubitul in ochi.

-Chiar atât de mult ai vrut sa cantam împreună? Zâmbetul blând al lui Yoongi îmi încălzea inima, dintr-un motiv anume astăzi ma simțeam atât de sensibil.

-Da, am simțit ca suntem suflete pereche. Nu știu cum sa îți explica, dar...

-Muzica ne-a legat.

Voiam sa ii spun ca are dreptate plus multe alte lucruri siropoase, dar știam ca Yoongi nu e genul. I-am simțit buzele peste ale mele preț de câteva secunde și mi-a sărutat mână dreapta.

-Du-te! Ne vedem deseară la Taehyung.

L-am aprobat și i-am dat drumul la mâini, nici bine nu plecasem și deja îmi era dor de el.

Roz si negru | yoonmin [BTS] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum