Jimin [i n d r a g o s t i t]
Simțeam cum mă sufoc în somn, așa ca mi-am deschis brusc ochii și am dat de o pereche de gene lungi negre, și niște buze moi lipite de ale mele.
Era Yoongi și ma sărută în somn, mă trezisem brusc și eram buimac pentru o secunda am crezut ca o sa mor.
Am scos un mic geamăt și am început sa ma zbat datorita lipsei de aer chiar și asa nu m-a lăsat sa respir. Începusem să mă zbat mai tare și să scot gemete mai proeminente ca sa observe ca m-am trezit, dar în loc ma elibereaze Yoongi și-a strecurat limba în gura mea cu sau fără oxigen nu am putut rezista prea mult tentației și a trebuit sa ii răspund. Sângele îmi fierbea în vene și pentru o secunda am uitat ca un om are nevoie de aer.
Limba mea se îmbrățișa perfect cu a brunetului, puteam simți încă gustul de vin și cipsuri de aseară amestecat cu unul de ananas probabil de la apa de gura pe care o folosea. După o partida în care ne-am jucat intens cu limba, Yoongi s-a hotărât în sfârșit sa îmi dea puțin aer.
-Neața.
Spune el fără nici o grija de parca nu m-a sărutat făra motiv ca un nebun în timp ce eu habar nu aveam și dormeam.
-Ai băut și restul de vin când te-ai trezit?
-Nu.
-Atunci ce te-a apucat?
-Nimic special, sforăiai și trebuia să te opresc cumva.
M-am strâmbat la el destul de sceptic, eu nu sforăi. Probabil i s-a făcut drag de mine sau cine știe pofta de sex, habar nu am ce dracu e în căpșorul ala frumos.
-Ești nebun.
Yoongi mi-a ignorat afirmația și mi-a întins mana ridicându-ma în fund, deși chiar voiam sa mai dorm. Ieri venisem din turneu și nu prea am avut când sa ma odihnesc.
-Haide, o sa iti gătesc ceva.
M-am ridicat din pat și m-am lăsat târât de el pana la bucătărie, în dimineața asta era surprinzător de energic lucru ce sincer era înfiorator și nu știu din ce motiv simțeam ca nu o sa pot tine pasul cu el.
Am cascat zgomotos fiind destul de somnoros, m-a cam trezit forțat. Mi-am închis halatul ce era cât pe ce să cadă de pe mine și m-am uitat în jur după telefon din câte imi amintesc eu l-am lăsat ieri în bucătărie. Imediat ce l-am găsit m-am uitat la mesaje, aveam câteva de la Taehyung.
-Auzi... Tu l-ai cuplat pe Tae cu prietenul tău?
Yoongi cauta prin frigiderul gol ceva ingrediente în speranța că va putea sa facă ceva de mâncare, dar sincer nu prea avea ce găti din moment ce eu comand roomservice și nici nu am sa stau în camera asta de hotel mai mult de trei zile. Probabil încă e amețit de aseară dacă te uiți la el cu siguranță nu te aștepți sa fie genul care știe sa gătească, cel puțin nu am încredere în abilitățile unui fotograf leneș.
-Oarecum, nu am avut de ales. Taehyung se ținea de piciorul meu și urla ca e dragoste la prima vedere. A trebuit sa fac ceva, a fost o durere în fund sincer.
-Ha! Ești o persoana mai drăguță decât vrei sa pari.
-Sincer nu a fost o alegere corecta. Jungkook, prietenul meu e aproape la fel de ciudat ca mine și ma cam place. Dacă sta cu Taehyung o face doar pentru ca arata bine sau are alte scopuri ascunse.
CITEȘTI
Roz si negru | yoonmin [BTS]
FanficMin Yoongi este un simplu fotograf a cărui viața se schimbă imediat ce idolul Park Jimin îl angajează pentru o sesiune foto.