Kerem:Zeynep iyi tamam mı!Zeynep ölmeyecek!Yalan söylüyorsun!
Kerem adamın boğazına sarılmış duvara bastırırken benim başım dönüyordu.Yer ayağımın altından kayıyor,nefesim kesiliyordu.Boğazımda oluşan yumru nefes almamı,yutkunmamı engelliyordu.Bana bile yabancı gelen cılız sesimle Kerem'in koluna dokundum.
Zeynep:gidelim Kerem
Kerem:bana bak lan!Zeynep'e dua et tamam mı!Yoksa o kağıtları sana tek tek yuttururdum!
Odadan çıktığımızda ikimizinde ağzını bıçak açmıyordu.Beni teselli etmek istiyordu biliyordum.Onun nefes alışından ne hissettiğini biliyordum.Ama korkuyordu,ters bir tepki vermemden kırılmamdan korkuyordu.Eve geldiğimizde kimse yoktu.Kerem anahtarı cam kasenin içine atarken yanağımı öptü.
Kerem:şimdi süper yakışıklı sevgiliniz size muhteşem domates soslu makarnasını yapacak sizde bir film seçip uzanın hanımefendi
Zeynep:Kerem aç değilim gerek yok
Kerem:sabahtır bir şey yemedin güzelim bayılıp kalacaksın başıma
Kolunu omzuma atıp beni kendine çekti.Bense aniden geri çekilmiştim.Hayatımda ilk defa durup dururken hıçkıra hıçkıra ağlayasım geliyordu.Ölecektim ve Kerem'de benimle ölecekti.Kollarından kurtulup bir kaç adım geri attım.
Zeynep:bu mudur Kerem!Konuyu kapattık unuttuk hiç bir şey yok gibi davranacağız hayat toz pembe lalaala böyle mi davranacağız!Kerem adam ölüyorsun dedi bana ya!Ö-ölüyorsun dedi..Ben-ben ne yapacağımı bilmiyorum ne kadar ömrüm kaldı bilmiyorum..Ke-Kerem b-be-
Hıçkırmaktan konuşamaz hale gelmiştim.Kerem yanıma gelip boğarcasına sarılmıştı bana.O da ağlıyordu hissediyordum.Sesinin titremesinden rahatlıkla anlaşılıyordu.
Kerem:sakın söyleme Zeynep sakın o kelimeyi söyleme ölmeyeceksin tamam mı izin vermem asla izin vermem
Bir kaç dakika sonra ağlama seansım deri koltukta otururken devam ediyordu.
Zeynep:bana bir şey o-
Kerem:Zeynep sana bir şey olmayacak tamam mı?
Zeynep:susta bir dinle!Bana bir şey olursa sakın aşka küsme olur mu?Yeniden aşık ol evlen çocukların olsun.Hatta pembe panterle barış.
Kerem:şaka mı yapıyorsun?Bana Gaye'yle barış mı diyorsun cidden?
Hakkaten ben ne diyordum ya!Sevgilime pembe panterle barış diyordum!Adamı kucaklayıp Gaye'nin kucağına atsaydım birde!Cidden bir o kalmıştı.
Zeynep:sakın barışma valla mezardan hortlak o gözlerini matkapla oyarım!
Kerem:işte benim Zeynep'im ya
İkimizde acayip derecede yorgunduk.Sarılıp uyuduk.Sabah cırlak telefon sesiyle uyanmıştım.Kerem'in telefonu çalıyordu.Gözlerimi açmadan mırıldandım.
Zeynep:Kerem telefonunu açsana sevgilim
Kerem:of çalar çalar kapatır ya uykum var
İnsanın sevgilisi öküz olunca bunlar doğal geliyordu tabii.Adama kıyamet kopuyor desek 5 dakika daha uyuyayım diyecek.Gözlerimi açıp siyah telefonu elime aldım.Dün gittiğimiz doktorun numarasıydı.Derin bir nefes aldıktan sonra telefonu kulağıma götürdüm.
Zeynep:Alo buyurun doktor bey?
Doktor:Zeynep Hanım acilen hastanemize gelmeniz gerek
Zeynep:anlamadım neden?
Doktor:bir karışıklık olmuş acilen gelmeniz gerek
Telefonu kapatıp camış gibi yatan Kerem'in başına bir öpücük kondurdum.Ardından giyinip hastaneye gittim.Adam ölüyorsun diyor sonra karışıklık diyor ne karışıklığı olduysa acaba!
Doktor:Zeynep Hanım asistanım tahlilleri karıştırmış kan kanseri olan hastamız 6 yaşında bir kız çocuğu siz kanser değilsiniz hatta hasta bile değilsiniz hamilesiniz
Zeynep:ha-hamile mi?
Doktor:karışıklık için çok özür dileriz
Doktordan çıkar çıkmaz Kerem'i aradım.Hamile olduğuma sevinmiştim ama hasta olan çocuğun 6 yaşında olması beni oldukça üzmüştü.2. çalışta esneyerek telefonu açtı.Oha camış hala uyuyordu!
Zeynep:hazır ol sevgilim çünkü vereceğim haberden sonra ağzın esner pozisyonda kalacak
Kerem:goy goyu geçsek çok uykum var dün gece uyumadım seni izledim
Zeynep:oy oy benim romantik öküzüm babada olurmuş
Kerem:sok lafını ya valla s-ne babası ya?baba mı dedin sen?
Zeynep:Müslüm baba diyorum ya ne güzel adamdır nur içinde yatsın
Telefonun karşısında kendimi tutamayıp anırarak gülmeye başlamıştım.Bu şapşal daha kendi çocuktu aynı anda iki çocuk büyütecektim madalya falan istiyordum abi!
Zeynep:kaldır kıçını ...... Cafe'ye gel bekliyorum hadi geç kalma
Kerem:ya Zeynep bir dur ne ba-
Telefonu kapatıp cafeye girdim.Hamile olduğuma göre çatlayana kadar yiyebilirdim!Bekleyin beni muffinler bele beni iskender bekle beni mantı!Yaşasın hamilelik nihahahaha!5 dakika sonra vişneli brownime gömülmüş nefes almadan yiyordum.Biraz sonra tepemde dikilen birini hissetmiştim.Kafamı kaldırdığımda Kerem'i gördüm.
Zeynep:ne bakıyorsun otursana?
Kerem:aşkım kıtlıktan mı çıktın o nasıl yemek?
Zeynep:iki canlıyım ben canım istediğim kadar yerim çok çalışman lazım çok!
Kerem:iki canlı?Şa-Şaka!S-sen!Ha-hamile!Se-Sen!
ÖNCEKİ BÖLÜMDEKİ KORKULARINIZ UMARIM BU BÖLÜMDE GEÇMİŞTİR :D :D :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Öküz Var!
HumorKural belli. ''Her erkek öküzdür. Kimisi daha az, kimisi daha fazla.'' İkisi de bu kuralı kabullenerek aşık oluyor. Gülerek, ağlayarak yollarına devam ediyor. Ve sevmekten asla vazgeçmiyorlar.