10. Bölüm - Git Kerem!

3.1K 85 10
                                    

Derin:aahahah çok komik hangi kameraya el sallıyoruz?

Zeynep:mal mısın kızım at gibi tektaş taktı herif bana evleniyorum!

Renda ve Derin suratlarında dehşet ifadesiyle suratıma bakıyorlardı.Sanki şu dünyada benimle kimse olamazmış gibi!Tamam çekilmez,uyuz,inatçı ve azıcıkta öküz olabilirdim of kimi kandırıyorsam!Kimsenin bana bir ömür katlanamayacağı gün gibi ortaydı "eeh yeter ulen uğraşamam senin manyaklıklarınla" deyip tokadı geçirirdi suratıma ve elime valizimi verip anamın evine yollardı.Aslında benimde evlenmeye çok istekli baktığımı söylemek zordu ben oldum olası ne annemi ne babamı ne köyümü özlemezdim ki!Benim köyümde yoktu zaten İzmir'de doğup büyümüştüm.

Renda:abime bak be!Romantik abim benim!

Derin:Alper'e de öğretsin böyle şeyleri ya sürpriz desen ornitorenk demişsin gibi suratına bakar

Derin nutellaya bandırdığımız çileklerden birini ağzına tıkarken söz Renda'ya geçmişti.Kendimi Güzin abla gibi hissediyordum.

Renda:valla Bora'da aynen öyle sürprizler falan yok yani en son sana sürprizim var dediğinde eve elinde lahmacun poşetiyle gelmişti siz anlayın

Bence gayet iyi bir sürprizdi.Çiçek böcek karın doyurmuyordu neticede lahmacunu gömünce karnın doyuyordu.Ama bu kadın bünyesi dediğin olay çiçek böcek çikolata sürpriz istiyordu abi!Çirkin,güzel,sarışın,esmer,zayıf,şişman hepimiz istiyorduk!Aslında bunlarıda istemiyorduk sadece sevildiğimizi hissetmek istiyorduk.Çünkü birini sevince yaptığımız salaklık kalmıyordu!Karşılığındada andaval gibi lahmacun görünce şalterlerin atıyordu tabi..Kadınlar deliydi ama onların deli olmasının nedeni erkeklerin aptal olmasıydı.

Derin:kızım şükret haline ya!

O sırada Kerem gelip yanağıma bir öpücük kondurdu.

Kerem:neden şükrediyormuşsun haline sevgilim?

Derin:birileri havaalanının ortasında ilanı aşk etmişte 

Zeynep:ya Derin!

Kucağımdaki yastığı Derin'e fırlatırken en öldürücü bakışlarımdan birini attım.Derin yastığı geri fırkatırken güldü.

Derin:ne var be ya Kerem şey diyeceğiz biz bizim öküzlerede ders versen

Renda:Yarım saatte romantik olma dersleri verilir!

Renda ve Derin gülerken Kerem bana döndü.

Kerem:ben şirkete gidiyorum canım akşama görüşürüz

Zeynep:Melis'te gelecek mi?

Kerem:Zeynep

Zeynep:ne var Kerem ya istemiyorum yakınında olmasını!

Kerem gibi bir sevgiliniz olunca direkt olarak bütün dişiler düşmanınız oluyordu!Herkes ağzının suları akarak sevgilimin kaslarına bakarken dizimi kırıp evimde oturamazdım!

Kerem:yakınımdada olsa pek ilgilenmem açıkçası çünkü benim başım bağlı

Zeynep:başım bağlı ne be 

Kerem'i en çokta bu yüzden seviyordum beni en mutsuz olduğum anlarda bile güldürüyordu.En gergin olduğum anlarda binbir şebeklikle beni rahatlatıyordu.

Kerem:müstakbel zevcemin izni olursa işime gideceğim?

Zeynep:gidemezsiniz müstabel beyim

Kerem:nasıl olacak o?yoksa beni evinizin kadını çocuklarınızın anası mı yapacaksınız?

Zeynep:bana bak böyle binbir şirinlikle beni kandıramazsın o telefon açık olacak-

Kerem:yoksa şirketi basarsın Melis'i de benide türlü işkencelerle öldürürsün biliyorum canım akşama görüşürüz

Ben şaşkınlıkla ağzımı açmışken dudaklarıma minik bir öpücük kondurup evden çıktı.Benimse içime bir kurt düşmüştü ve beni şüpheden öldürmeye kararlıydı.Kıskançlıktan ölen ilk insan olarak tarihe geçecektim!Bazen kıskançlığın tüm vücudumu ele geçiriyordu.Sonunda dayanamadım kek yapıp Sayer Holding'e doğru yola çıktım.Sevgilimi elin bihterine yem edemezdim.Asansöre binip bilmem kaçıncı kata çıkarken sekreter kız beni içeri almamakta direniyordu.Göğüslerinin içinde fırlayacak gibi göründüğü siyah şefaf bir gömlek ve götünün altında biten siyah bir etek giymişti.

Zeynep:ben Kerem'in nişanlısıyım diyorum ya çekil gireceğim!

Cenda:hanımefendi randevusuz giremezsiniz izin verin Kerem bey'i arayıp sorayım

Zeynep:sürprizin kelime anlamını biliyor musun canım sen eteğinin boyu gibi türkçende eksik galiba!

Cenda:anlamadım

Zeynep:şaşırmadım çekil canım çekil

Ummadığı bir anda onu ittirip Kerem'in odasına girdim.Melis Kerem'in boynuna sarılmıştı.O manzarayı görünce benim nöronlarımda birbirine sarılıp hücum etmem için kulağıma fısıldadı.Saç diplerim sinirden titreşiyordu.Melisin saçlarını elime dolarken dişlerimi sıkıyordum.

Kerem:Ze-Zeynep canım bırak ne olur

Zeynep:lan senin beynin bir tarafında mı ne konuşuyorsun hala!Kapa çeneni yoksa gırtlağını sıkıveririm!

Kerem:ya bir dinle bir bırak!

Zeynep:bir daha ne karşıma çık ne yüzüme bak olur mu Kerem SAKIN bir daha gözüme gözükme!GİT KEREM HAYATIMDAN DEFOL GİT!RAHAT RAHATTA KİMİNLE FİNGİRDEŞİYORSAN FİNGİRDEŞ!

Yüzüğü parmağımdan çıkarıp yere vururken ağlamamak için zor tuttum kendimi.Bitmişti.Bitmiştik.

Dikkat Öküz Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin